Bu gün 5. gün herşey güzel gidiyor diyebilirdim ama Özge kendini iyi hissetmiyor nedeni ni boşverin ben onun destekcisiyim her zaman yanındayım onun . Bazı adamlar incitmeden sevmezler kırarlardı yangınlar bırakırlardı arkalarında . Benim gibi adamlar da tüm geçmişi unutturur parmak uçlarından öperler . Ben Özgeyi çok seviyorum gün geçtikçe ona daha çok bağlanıyorum bana her ne derse desin artık ben bütün ömrümce onu seviceğime söz veriyorum ben artık yenilmek istemiyorum ben artık dokunabileceğim birini sevmek istiyorum saçlarına sarılıp yatabileceğim birini istiyorum bu yaşta tanıyıp evlenmek istiyorum ulan çokmu şey istiyorum be . Özge bana söz verdi o sözünden dönücek bi kız değil hiç gitmeyeceğim dedi ben onu sevgilim olarak gördüm sevgilim olarak sevicem o benim kısa sürede herşeyim oldu her gün bu kadar yazmamın sebebi sizce boşa mı ben bırakmam arkadaş beni şu gramına muhtaç olduğum sevgiye varya canımı verecek kadar severim . Özge şiire hasret kalmış sevgiye hasret kalmış Özge mutlu olmalı ben onu mutlu edicem inanıyorum o benimle mutlu olacak...
Ben severim en dipte olsada severim o dipten çıkarana kadar severim onu başımın tacı yaparım bunların hepsi onun kendi seçimi olur ben ona canımı verecek kadar sevebilirim artık onu benim kadar kim sevebilir bilemem ama onu benden başkası sevemez artık sevdirmem . Özge'yi sevememişler onu incitmişler o güzel kalbini kırmışlar onun hüsrana uğratmışlar böyle güzel insanlara yaparlar bunları zaten bende yaşadım bunları benide kırdılar benide üzdüler ama bakın yeniden birini sevecek kadar cesaretli ve güçlüyüm onun yolunda herşeyi yapacak kadar severim ben birini sevdiğimde o benim herşeyim olur artık yani nasıl diyim ki her saniyemi onunla geçirmek isterim şu kelimelerin hepsini kullansam dünyadaki bütün iltifatları etsem ona bilmedik kelimeler türetsemde ona şiirler yazsam ben böyle severim işde sadece vakit geçirmek için sevmem birini diğerleri gibi boş kalmamak içinde sevmem varsın sevgilim olmasın sorun değil ama beni seven biri olsun elini tutabileceğim biri olsun bi yaşam kaynağım sabah kalktığımda yüzümdeki gülümsemenin sebebi olan birisi olsun ona sarıldığımda dünya dursun kafamdan herşey silinsin ...
Ben severimde karşımda ki istermi herkesin bi kalbi var herkesin kalbinde bir yer sahibi var ama ben onun kalbinde ülke kurmaya hazırım tüm benliğimi yüreğimi en önemliside ruhumu ona verebilecek kadar seviyorum Özge hasta biliyorum kalbinden hasta çıkarıp veresim var şu kalbimi ona hayallerini gerçekleştirsin diye istediği gibi doya doya koşsun diye ben koşmasamda olur onun varlığı benimle olması yeter konuşuyorumda ben palavra gibi geliyo demi yaparım ben bunları canınızı sıkmayın siz
Artık her esen rüzgar onun kulaklarına sevdiğimi söylesin ve hiç gitmeyeceğimi de ....