Ep.1.1. Jamal - Mana Nak Urut

4.4K 34 0
                                    

Disebalik zahir luaran Jamal yang tegap, fit, gah sebagai lelaki, suami dan bapa aktif bersukan dan berbasikal, namun disebaliknya tersimpan masalah batin yang dihadapinya. Risau dengan keadaannya membuatkan Jamal sentiasa mencuba pelbagai jenis urutan bagi meningkatkan kembali kejantanannya.

Jamal kemudian ternampak iklan dalam group telegram untuk sesi urutan kembalikan pucuk yang layu. Pakej berurut badan penuh, batin dan prostat untuk melancarkan pengaliran darah, membuang angin dalam badan, memantapkan batang zakar lelaki, melambatkan pancut ketika bersama. Urut prostat pernah didengari oleh Jamal namun tak pernah mencubanya. Secara teorinya dia tahu urutan prostat untuk meransang pundi prostat untuk lancar darah dan pancutan air mani di bahagian zakar. Jamal telah menghantar Direct Message (DM) kepada empunya Iklan berkenaan dan setelah memperkenalkan diri serta menerima reply seorang yang sudah berusia 56 tahun, seorang duda dan bakal bersara dari kerajaan katanya dan berlokasi di sebuah kampung agak terpencil bernama Wahab. Jamal rasa tertarik dengan iklan dan terus membuat temujanji untuk sesi full package memandangkan dia berkelapangan pada hari berkenaan.

Jamal telah set kan appointment urut dengan Pak Wahab dan kebiasaannya sesi itu akan adakan pada hari khamis, malam jumaat, sekitar jam 10malam. Menurut Pak Wahad pada malam jumaat, tenaga batin lelaki berada puncaknya. Jamal pun bersetuju pada hari dan masa berkenaan. Pak Wahab turut mensyaratkan Jamal untuk tidak keluarkan mani selama 5 hari sebelum urut supaya ia dapat mengesan punca masalah batin seseorang suami yang lemah batin.

Pada hari khamis malam jumaat, Jamal tiba dengan sebuah kereta sekitar jam 9.30 malam. Agak sunyi kawasan rumah PPRT milik Wahad di atas tanahnya sendiri dan jiran-jiran pun agak berjauhan

"Assalamualaikum", Jamil berseluar trex dan tshirt keluar dari kereta dan memberi salam apabila berada di depan pintu rumah Pak Wahab. Rumahnya kecil dengan 2 bilik 1 bilik air tapi mempunyai halaman rumah yang agak luas.

"Waalaikumussalam.. Ehh..awal sampai..haa..masuk..masuk.", Pak Wahab menyambut Jamal dengan senyum di pintu masuk dengan cahaya samar-samar. Pak Wahab cuma berkain pelikat dan bersinglet. Susuk tubuhnya sederhana tinggi tapi agak nampak berotot dan berisi pejal. Bermisai dan berjanggut nampak matang dan kelihatan seperti kebanyakan Pakcik² di kampung-kampung.

Jamal membalas senyuman silaturrahim sambil berjalan ke arah pintu rumah Pak Wahab.

"Assalamualaikum Tuan. pekabar?", Jamal bagi salam semula sambil menghulurkan tangan untuk bersalaman.

"Waalaikumussalam. Baik-baik. Takyah Tuan-tuan sangatlah. Panggil Pak Wahab je", Pak Wahab menghulurkan salam sambil menepuk belakang bahu Jamal. Tangan Pak Wahab agak, besar dan kasar, tanda kerja kuat di kampung.

Mereka masuk dan duduk di kerusi di kerusi di ruang tamu. Pak Wahab mohon beredar bergerak ke dapur dan membawa dulang minuman kopi dan air kosong.

"Okay. Jadi kita terus terang je la ya... Jamal ikut tak tak syarat yang Pak Wahab pesan tu?",Pak Wahab mulakan bicara.

"Yer Pak. Lagipun memang saya jarang keluarkan air ni. hmmm.", Balas Jamal. Kemudian dia bercerita panjang tentang masalahnya dan tekun didengari oleh Pak Wahab.

"Okay..Pak faham. Pak selalu jugak dapat customer camni.. Alhamdulillah, positif juga hasil mereka.. tapi kau kena faham yang urut sekali tak setel terus masalah ni.", Jamal mengangguk Faham. Pak Wahab mempelawa Jamal untuk turut minum bersama.

"Air kopi ni Pak Mail buat khas untuk sesi urut ni.. Kopi herba untuk lancarkan aliran darah masa urut nanti. Tapi kopi ni perlu amal sentiasa juga.. air kosong ni Pak ada baca² sikit untuk tenangkan jiwa batin.. biasa masalah batin ni berkaitan aliran darah dan jiwa seseorang tu.", Terang Pak Wahab kepada Jamal.

"Sekarang habiskan dulu kopi dan air kosong ni.. kau pergi bersihkan diri dulu, kencing berak apa yang patut biar segar dulu lepas tu tukar kain tuala masuk bilik depan tu ya.", kata Pak Wahab.

Jamal minum habis kopi herba tok janggut dan malik minum habis air kosong jampi yang disediakan Pak Wahab. Jamal tidak tahu bahawa kopi diminumkan dicampur dengan serbuk viagra dan air kosong dicampur dengan cecair perangsang nafsu.

Jamal keluar dari bilik air dengan segar dan bertuala sahaja dan berjalan masuk ke bilik tempat urut Pak Wahab. Biliknya bercahaya suram² macam cahaya bulan, ada bau aromaterapi rose vanilla dan beberapa peralatan di sebelah tilam bercadarkan warna hitam. Jamal perasan peralatan cecair pelincir putih, cecair dalam picagari, minyak urut sunflower dan 2 biji Cincin zakar yang ada bateri.

"Alat² ni yang pak akan guna masa urut nanti.. ada juga jual² sambil²... Suasana urut kena relaks, biar badan jadi tenang, jangan serabut² kepala.. relaks je.. bila kita serabut tu yang buat batin kita lemah..", terang Pak Wahab yang hanya bertuala dia pinggangnya apabila nampak Jamal mula masuk dengan keadaan agak kekok.

"Jadi.. kamu boleh baring sini.. jangan malu² ngan Pak Wahab.. nak urut batin ni memang kena buka semua.. pak pun buka semua juga.. takyah malu²..sama² jantan sini.. bila kita bogel, maksudnya kita relakskan badan, relakskan minda." Terang Pak Wahab apabila Jamal meniarap di tilam dan tualanya letak di sisi bantal. Jamal nampak Pak Wahab mencampakkan tualanya ke tepi bantal juga tapi tak berpaling melihat kelibat badan Pak Wahab

Pak Wahab mula membasahkan tangannya dengan minyak urut sunflower bercampur minyak herba dan mula menyapukan seluruh badan Jamal yang tanpa seurat benang dengan minyak urut herba. Katanya biarkan herba² meresap pada kulit terlebih dahulu sementara sesi urutan sebenar bermula. Semasa Pak Wahab menyapu minyak herba, terasa sesuatu berjuntai bergesel dengan kulit Jamal. Pak Wahab berpesan supaya apa berlaku dalam bilik ini hanya antara mereka berdua sahaja dan semua urutan, gerakan Pak Wahab termasuk dalam sesi urutan batin.

Pak Wahab bersila pada hujung kaki Jamal untuk mulakan urutan dan meletak kaki Jamal di atas pehanya. Jari² kaki Jamal sesekali tergerak apabila Pak Mail mengurut dan sesekali terkena pada zakar Pak Wahab dan dia hanya membiarkannya. Satu persatu kaki Jamal diurutkan urut..dari tapak kaki, ke betis, seterusnya ke peha.

"Kat Bahagian sini mula urut batin.. kat bahagian paras pusat sehingga ke paha.. semua bahagian batin..", Terang Pak Wahab

Wahab Tukang Urut Duda Where stories live. Discover now