『Jimin POV』
Ez a pár napunk Busanban egészen nyugusan telt a kezdeti vita után.
Jungkook tényleg nagyon azt akarta, hogy felejtsük el az első napon történt kis imcidenst, amit én örömmel teljesítettem is, így a többi napunk már jó hangulatban telt el.
Igaz, hogy éjszakánként nem tudtam normálisan aludni, mivel folyton azon járt az eszem, amit Yoongi mondott nekem az egyik éjjel és igazából azóta Jungkookon tartom a székeket is, hátha észre veszek rajta valami erre utaló jelet.
De nem láttam semmit... Ugyanolyan volt, mint régebben is. Beszélgetett velem, tanácsokat osztogatott, viszont egy kicsit távolságtartó is lett velem szemben.
Majd mikor visszatért mindegyikünk a dormba, azt vettem észre, hogy egyre többet van Taejal, ami amúgy nem baj, csak eddig nem is beszélgettek ennyit.Visszatért minden a régi kerékvágásba és van olyan nap, amikor Kook csak éjfél után tér vissza a szobánkba, mert V és ő beszélgettek.
Ez szintén nem lenne baj, viszont emiatt kialvatlanok sokszor és másnap nem tudnak rendesen koncentrálnak a táncpróbákon, ez pedig a hibákat eredményezi.
Namjoon már beszélt is velük erről, és mi lett az eredmény?
Az hogy már nem hajnali 1-kor toppan be hozzám Kook, hanem 23:59-kor.
Haladás, én mondom. Ha Nam továbbra is így halad, akkor 3 év múlva már azt is el fogja érni, hogy este 10-kor ágyban legyen a két jómadár, főleg úgy hogy reggel 6-kor már kelni kell.Mindegy is... Engem aztán nem érdekel. Csinálják azt, amit jónak látnak.
Most éppen már egy esti táncpróba végén járunk és nem sokára be is fogjuk fejezni.
Szegény edző már tökre ki van idegileg, mert Tae és Kook úgy mozogtak mint a zombik.-Jól van emberek, ennyit mára! V és Jungkook, ha még egyszer ilyen hozzáállással jöttök a próbára, én esküszöm, hogy szólok a menedzsernek. - nézett szigorúan az említett kettőre.
-Bocsánat, hyung! Nem fog előfordulni legközelebb. - válaszolták szinte egyszerre, miközben a törölközővel törölgették a homlokukat, úgy ahogy mi is.
-Ajánlom is. Na sziasztok srácok. Én mentem. - lépett ki az edző egy intés után.
-Egyből haza megyünk? - kérdezte Hoseok.
-Miért? Még szeretnétek valamit csinálni? - fordult felénk a leader.
-Én már biztos, hogy nem. Menjünk haza, Jin készít nekünk egy fergeteges vacsorát és aludjunk. Ez a nap ismét fárasztó volt. - sóhajtozott Suga.
Ezzel az ötletével szinte mindenki egyet értett, ezért a menedzser haza is vitt minket a furgonnal, mi pedig egy hullaként estünk be oda.
Jin rögtön készíteni is kezdte az ételt, amiben most kivételesen Hobi segített, míg én a kanapéra dőltem le, Nam pedig a lábam mellé ült és csak néztük, ahogy V és Kook kártyáztak a szőnyegen.Yoongi szerintem a szobájába ment vagy nem is tudom.
Meghitt nyugodtságban telt el ez a szűk egy óra, míg a vacsorára vártunk, majd együtt láttunk neki az asztalnál enni és kiveséztük a mai napot közben.
Minden féléről volt szó, viszont a fő téma az Tae és Jungkook volt. Szerintem Nam hegyi beszéde után megértették, hogy a kis szünetünk után nem szabad csak úgy semmibe venni a próbákat. Nem ezért kaptuk azt a 3 napot.Vacsora után közös erővel pakoltuk el a koszos tányérokat, majd mindenki ment a maga dolgára.
-Jimin te most mit csinálsz? - jött oda mellém Kook.
-Jimin! Nincs kedved átjönni hozzám egy kicsit? - csapódott mellém Yoongi is.
-Miért? - fordultam az idősebb felé.
-Csak egyedül érzem magamat a szobámban. - vont vállat.
-Ha nem baj akkor egy kicsit most Yoonginál leszek, oké? - kérdeztem a kis maknaetól.
-P..Persze... Csak nyugodtan. - válaszolta lehangoltan, majd egy mosolyt dobtam még felé és Yoongival a szobájába mentünk.
j.m
urmyhope és további 8 798 460 ember kedveli.
j.m ARE YPU READY? Készen állunk egy kis esti videójátékozásra. 🫡
Az összes (689 185) hozzászólás
agust_d kicsit elírtad a 'you' szót...
↪j.m Fogd be Yoongs, mert a végén még nem fogok engedni neked, hogy győzz...
↪agust_d Szóval így állunk??thv Mi az az emoji a végén? 😂🫡
↪j.m Nemtom, ezt találtam nagy sietségbenjungkook jó szórakozást... 🙃
YOU ARE READING
𝐄𝐭𝐞𝐫𝐧𝐚𝐥 𝐅𝐥𝐚𝐦𝐞𝐬 | 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌 |⚣
Fanfiction"Fura dolog ez a vágy... ahogy jön, úgy el is múlik. De amikor benned van, akkor hajt előre, és egyszerűen nem is gondolsz arra, hogy megbántasz másokat. Nincs fűszer, mi ízesebbé tenné a szerelmet a tiltott gyümölcsnél." Az egész akkor kezdődött, a...