Serenay
Bir saat sonra begüm ve benim hangi üniversiteye çıktığımızı öğrenebilecektik. Çok heyecanlıydık. Sonunda aynı üniversiteye düşmüştük ve çok mutluyduk. Yarın okulumuza gidebilecektik...
Anıl
Hilmicem ve ben aynı okula düşmüştük. Tabi bunu hilmi bilmiyordu ve ona sürpriz yapacaktım. Hilmi her zamanki gibi uyuyor. Onu uyandırıp ankaradaki üniversiteyi kazandığını söyleyince yüzü asıldı. Sonra internete girdi ve söylediklerimin şaka olduğunu anlayınca bana kızgın kıZgın baktı ve sonradan yumuşamaya başladı.
BİR GÜN SONRA
Begüm
Serenay ve ben üniversiteye doğru ilerlerken telefonuma mesaj geldi ve tam mesaj yazacakken birisi bana çarptı. Tabi o sırada telefonum yere düştü. Bana çarpan kişinin yüzüne bile bakmadan ona küfürler yağdırmaya başladım. Telefonumun camı kırılmıştı. Sonunda adama baktım ve beni izleyen iki yeşil gözle karşılaştım . Benden özür dileyip hızlı adımlarla yürümeye başladı. Serenayı dürtüp rüyada olduğumuzu mu sordum ve bana hayır dedi. SARINIRIM BEN AŞIK OLMUŞTUM...
Serenay yüzümdeki ifadeyi farketmişti ve bana:
-Ne oldu aşık mu oluyoruz?
-Yoo ne alakası var, desemde bana inanmamıştı. Ben de itiraf etmek zorunda kalmıştım...
Arkadaşlar bu bölüm HilBeg e özel oldu bir daha ki bölüm seran a özel olacak...