Arakadaşlar 26 okunma 3 beğenme olmuş gine de ben yazdım ama istediğim hedefe ulaşamadığım için biraz kısa oldu....
Serenay
Begüm bana, aşık olduğunu söyleyince onunla dalga geçmeye başlamıştım bile ;-Begüm enişteyle düğün ne zaman?
-Ya serenay ya >:)
- enişteyi bulup da söyleyelim hadi
-Beni söylediğime pişman etme serenaaayy
-Neyse hadi bakalım sınıfa gidelim...Anıl
Hilmicemle beraber sıramızda sohbet ediyorduk. O sırada hilmicem uzaklara doğru bakmaya başladı. Birkaç kez seslendim ama duymadı ;-Hilmicem kardeşim nerelere daldın öyle?
-Hiç ya boşver...
-hadi anlat anlat rahatlarsın.
-Yok ya
-Çok naz yaptın ama hadiii
-Tamam sana anlatacağım ama kimseye söylemeyeceksin!!
-Tamam be oğlum hadi yaaa
-Ben okula geliyordum bir kızla çarpıştım. Telefonu yere düşünce camı kırıldı. Kızı gördüğümden beri aklımda onu unutamıyorum. Ne yapsam ne etsem aklımdan çıkmıyor oğlum yaa.
-Abi sen kıza aşık olmuşun bee
-Abartma ya öyle birşey olduğunu sanmıyorum.
-Hadi hadi atma sende.Anıl sözünü bitirir bitirmez serenay ve begüm sınıfa girdi ve hilmicemin kalbi hızlı hızlı atmaya başladı...
Begüm
Olamaaaaaz!!!! Bana çarpan çocukla aynı sınıftaydık. Serenay bir sırıya oturdu ve ben de yanına oturacakken sarışın ve yakışıklı bir çocuk yerimi kapınca bana yer kalmamıştı. O çocuğun yanı boştu ve maalesef onun yanına oturmak zorundaydım.
Sessizce;
-Oturabilir miyim? Kalbim çok hızlı atıyordu bunu söylerken.
-Tabii ki. Bu arada sabah olanlardan dolayı üzgünüm.
-Boşver ben unuttum bile.
-benim ismim hilmicem seninkini öğrenebilir miyim?Olamaz benim ismimi sormuştu. Onun ismi hilmicemmiş off çok çekici. Eyvah! Benim ismim neydiii.
-benim ismim de begümSerenay
Kas hayvanı yakışıklı ve sarışın bir çocuk yanıma oturdu ve ben nedense çok etkilenmiştim. Çocuk konuşamaya başladı ;
-Merhaba ben anıl
Kalbim çok hızlı atmaya başladı ve ben bunun nedenini bilmiyordum
-Ben de serenay
Anıl gülümsemeye başladı. Ben ;
-Bebek gibi gülüyorsun.
Olamaz bunu sesli mi söylemiştim. Ama anıl bu dediğimi duymamış olmalıydı ki bana , "bir şey mi dedin" dercesine bakmaya başladı. Derin bir ohh çektim içimden.
Anıl
Yanımdakı kız beni kendine doğru çekiyordu. Yeşil gözleri çok güzeldi. Her konuştuğunda içim yanıyordu. Neyseki teneffüs zili çalmıştı ve ben hilmicemin yanına gitmiştim. Yoksa serenaya bakmaya devam edecektim.
Hilmicem
Anıl bana doğru geliyordu ve yüzünde bir gülümseme vardı.
SORULAR
1)Anıl serenaydan hoşlanmış mıydı?2) begüm hilmiceme olan aşkını itiraf edecek mi?
Arkadaşlar bi sıkıntı var
Yeni bölüm gelmesi içinn
Eposta doğrulamam gerekiyor
Benim epostamı kabul etmiyor
Birisi bir eposta ve şifre yollayabilir mi
Eğer yollarsanız yb gelir
Özelden atabilirsiniz