cem
arda[ arda ]
dün akşam alınan ani bir kararla - ailem ile alınan karar - yurda yazılmamın en doğrusu olacağını düşündüklerini söylediler, kısaca beni evde istemiyorlardı, belli de oluyordu aslında direkt yüzüme söyleyedebilirlerdi.
Babam evde sorun çıkardığımı sürekli parladığımı söyleyip duruyordu, halbuki bir kere de olsa beni düzgünce dinlese böyle bir şey olmazdı.
Nefret ederdim takılmamaktan, çocukluğumdan beri asla dinlemedi ailem beni ve bu da - kendi fikrimce - beni iyice asosyal birine dönüştürdü,
ne zaman bir sorun çıksa kendimi açıklamama izin vermeden şiddete başvuran bir baba ve asla ona söz geçiremeyen bir anneyle yaşamak çok zordu.
Belki de yurda yazılmam cidden daha iyi olurdu, bunca zaman neden aklıma gelmedi bilmiyorum aslında zaten evde çok durmazdım, en iyi arkadaşım gökçe nin evinde takılırdım.
kendisi 6. sınıftan beri en iyi arkadaşımdı, hani derler ya kız ve erkek en iyi arkadaş olamazmış mış diye.. denendi ve onaylanmadı, birbirimize hiç bir zaman o gözle bakmadık.
Aslında bunun sebebi belki de ikimizin de eşcinsel olması olabilir...
her neyse nerede kalmıştım, ailem yurda yazılmamı istediği için bu sabah hazırlanıp okulun en yakınındaki devletin yurduna gidicektim, hem orta fiyatlıydı hemde duyduğum kadarıyla yemekleri güzeldi ki benim için bu kadarı önemli, sıcak su ve yemek yeter de artar sadece kafam rahat olsun istiyordum.
havanın soğukluğuyla ellerimi ağzıma yaklaştırıp nefesimi dışarı verdim ellerimi ısıtmak adına, aptal gibi ıslak saçla dışarı çıkmıştım, garantisini veriyorum ki yarına hasta olacaktım.
Yurda gelmiştim içeri geçip tüm işlemleri halletmek adına konuşunca en sonunda 2 kişilik oda üzerine karar verdim, hem fiyat açısından iyiydi hemde belki biriyle yakınlaşmam benim için de iyi olurdu, umarım kafa yapıma uyan biri olurdu tabii."69 numaralı oda sizin bu da anahtarınız arda bey" dedi kadın gülümseyerek.
aynı şekilde gülümsedim ve anahtarı alıp odaya bakmak için merdivenlerden yukarı çıktım.
anahtarları anahtar deliğine sokup çevirdikten sonra içeri geçtim ve görünüşe bakılırsa oda arkadaşım çoktan yerleşmiş gibi duruyordu, kendisi burda değildi ama eşyalarına bakarsak oldukça dağınık biri olduğu belli oluyordu.
Oda yeterince geniş yan yana olmayan ama yan yana dizilmiş tek kişilik iki yatak vardı, ortak bir tuvalet banyo ve yeterli olacak boyutta bir televizyon vardı, zaten pek televizyon izlemezdim
genelde telefondan anime izler veya oyun oynayıp zamanı öldürürdüm, onun dışında ise kitap okurdum belki.
bir iç çektim ve evime dönüp eşyalarımı hazırlamak adına geri döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oda arkadaşı
Fanficcem: şu ışıkları kapat amına koyayım arda: yanımda uyursan kapatırım