older omega 🔥

3.3K 56 6
                                    

JAY TOP

SUNGHOON BTT

(វាជាការសុំរបស់readerម្នាក់adminក៏មិនចង់ដាក់ដែលតែធ្វើមិចបើគេសុំហើយ)

+Sky bar
នៅក្នុងស្កាយបារជាកន្លែងដែលមនុស្សគ្រប់វ័យចូលមកកាត់បន្ថយអារម្មណ៍នៅពេលដែលពួកគេស្រ្តេសនៅក្នុងនោះក៏មានបុរសម្នាក់ដែលមាននាមជា alphaតែកុំមើល!រាងរូវតូចញិបមុខមាត់ស រលោងដូចទៅនឹងមនុស្សស្រី!!!គ្មានអ្នកណាក្រៅពី.........

"ស៊ុនហ៊ុន!យើងថាឯងស្រវឹងហើយទៅផ្ទះសិនទៅ!"ជេគដែលត្រូវជាមិត្តភក្តិរបស់ស៊ុនហ៊ុនក៏ដាស់តឿនអោយគេរហ័សទៅផ្ទះ!ព្រោះស្កាយបារនេះគឺថាសិតតែ alphaតែម្តង omegaដូចគេនៅមិនបានសុខទេ!

"ភ័យមេស!"ស៊ុនហ៊ុននិយាយទាំងស្រវឹង

"ហឺយ!!!និយាយមិនចស្តាប់សោះ??ចុះបើគេដឹងថាឯងជា omegaនោះគិតអាមិចកាហ៊ុនអើយ???បើមិនទៅផ្ទះក៏សម្រាកនៅទីនេះសិនហើយចាំយើងកក់បន្ទប់អោយ!

"អឹម!!!ហើយ៉ងមិនដេកជាមួយយើងទេហេស??"ស៊ុនហ៊ុន

"អត់ទេយើងមានប្តី!ត្រូវការថ្នមថែរពីប្តីយើងហើយណាមួយថ្ងៃ heatយើងផងចឹងយើងទៅហើយណា"ជេគក៏រត់ទៅរុយ!

"ហឹសៗយ៉ាប់មែន!!!"ស៊ុនហ៊ុនសើចនឹងចរិតរបស់មិត្តខ្លួនបានមួយផ្លេតក៏មានបុរសម្នាក់មករកគេ!

"អីយ៉ា!នឹងមែនទេ alpha??ស្អាតណាស់ស្អាតដូចomegaចឹង!តោះអូនទៅធ្វើអីសប្បាយៗជាមួយគ្នា!"ថាហើយបុរសម្នាក់ក៏លូកលាន់រាងតូច!

"ហឹកៗ...ចេញ...ចេញ...ជួយ...ជួយ..ហឹកៗ"រាងតូចក៏ចាប់ផ្តើមមានអារម្មណ៍ថារដូវ heatរបស់ខ្លួនមក

ឌឹប*

"លេងគេភ្លាម!!"មួយដៃយ៉ាងខ្លាំងខ្លារបស់កម្លោះម្នាក់

"អ្នកណា-...ជេយ៍?..លោកជេយ៍ផាក?"បុរសម្នាក់នោះក៏ហៅឈ្មោះរបស់រាងក្រាស់!

"យកវាទៅបាញ់ចោល!"

"បាទ!"កូនចៅរបស់គេក៏រហ័សនាំយកបុរសម្នាក់នោះ

"ឯងមិនអីទេហេស?"កម្លោះជេយ៍សួរឡើងដោយដើរទៅជិតរាងតូចហើយក្លិន omegaក៏ចាបផ្តើមចេញមកជាមួយ

"អឺ...បាទ..ទៅ..អឺ..គឺ...ខ្ញ.ខ្ញុំអរគុលលោកហើយបាទខ្ញុំទៅសិនហើយលោកប្រញាប់!"គេភ័យណាស់ខ្លាចថាគេនឹងចាប់បានថាខ្លួនជា omega!!

Enhypen|18+story|Khmer 🔞Where stories live. Discover now