ថ្ងៃចុងក្រោយ🔥🔞ep1

2.5K 68 9
                                    

Sunoo BTT

Jungwon Top

(បញ្ជាក់រឿងនេះលាយរហេមរហាមតិចៗ)

ទីក្រុងសេអ៊ូលជាទីក្រុងដ៏ប្រណិតជាទីកន្លែងដែលមានកេរឈ្មោះល្បីល្បាញជាងគេនៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូងភ្លើងពណ៌ឆើតឆាយមនុស្សម្នាដើរលេងតាមកន្លែងដែលខ្លួនចង់ទៅមិនខុសពីអគារដែលកំពុងប្រារព្ធកម្មវិធីអីក៏មិនដឹងមើលទៅអ៊ូអរសម្បើមណាស់!

«អរគុណអ្នកទាំងអស់គ្នាហើយដែលមកចូលរួចក្នុងកម្មវីធីមង្គលការពួកខ្ញុំទាំងពីរបាទ»អេ!ស្មានតែគេធ្វីអីតាពិតមានវិធីមង្គលការសោះ?

កម្មវិធីមើលទៅសប្បាយខ្លាំងណាស់ខុសអីតែកូនកម្លោះធំគេញញឹមខ្សោះៗអត់ជាតិមើលទៅដូចមិនចូលចិត្តកម្មវីធីយ៉ាងចឹង!កូនកម្លោះតូចឃើញបែបនេះក៏សួរទៅគេគ្រាន់បានដឹងចម្លើយខ្លះ

«won?បងកើតអីហេស??មិចមិនសប្បាយចិត្តទេហ៍??»sunooឃើញបែបនេះក៏រៀងអន់ចិត្តដែលនេះមង្គលការរបស់គេទាំងមូលបែបជាមុខមិនរីកទៅវិញ

«អរ...អឺ..បាទ!!..អឺគ្មានអីទេណាពៅមាសបងគ្រាន់តែមិនសូវទម្លាប់មនុស្សច្រើនចឹង!»គេឃើញសណប់ចិត្តមើលទៅដូចអន់ចិត្តទើបគេក៏រហ័សបកស្រាយ!តែsunooក៏បាត់មែន!

(បងកុហកមិនសមសោះ!)Sunooគេពិតជាចង់ដឹងណាស់ពីមូលហេតុខាងនៃពាក្យកុហករបស់jungwon មនុស្សដូចជាjungwonនេះហេស?មិនចូលចិត្តមនុស្សច្រើន?ហឹស!សូមប្រាប់ទៅចុះកាលនៅជាសង្សារនឹងគ្នាsunooចាប់បានថាគេមានស្រីមិនលើស20ដងទេ!

(បងសុំទោស!បងមានពេលខ្លីណាស់ដើម្បីមើលថែរអូន!24ម៉ោងលឿនពេកទេដឹង?) Jungwon គេក៏មិនហ៊ានពោលពាក្យពិតដូចគ្នា!

+11:00

មនុស្សម្នាក៏នាំគ្នាចាកចេញទៅផ្ទះអស់ហើយអ្នកខ្លះក៏នៅផឹកសុីក្នុងរោងហើយអ្នកខ្លះគ្នាលេងល្បែង(អត់ហៅញុមចឹង?)ដើម្បីកម្សាន្តអារម្មណ៍ដោយលែកយើងងាកមកមើល កូនកម្លោះទងពីរវិញគឺកំពុងញែ៉ញ៉ង់គ្នាសរប្រៀថា យប់ផ្សំដំណេកហើយគេអៀនគ្នាអីចឹងហា!!!

«អូនឯងគិតច្រើនមេស?លឿនទៅ ប្រយ័ត្នមានអ្នកមកឃើញណា!»

«ហូយ!!!!ធ្វើអីក៏ធ្វើទៅ!»

នាយតូចនិយាយមិនទាន់ចប់ផងjungwonក៏ហក់ទៅត្របាក់បបូរមាត់តូចក្រមិចនោះភ្លាមៗរហូតមានជាតិឆ្អាមតិចៗទើបគេព្រមដក់មាត់ចេញ!!!ហើយក៏ចាត់ការទៅលើសម្លៀកបំពាក់ពួកគេទាំងពីរ

នៅពេលនេះសម្លៀកបំពាក់អ្នកទាំងពីរត្រូវបានដោះចេញរួចរាល់ហើយjungwon ក៏សម្លឹងមើលរាងកាយគេទាំងលេបទឹកមាត់!!(ហួយ!!អាបុិននេះរោគចិត្តសម្បើមណាស់!!!)ដោយធ្វើឲ្យរាងតូចអៀនជាខ្លាំងបន្ទាប់មកគេក៏ថើបមាត់រាងតូចសាេជាថ្មីដែមិនទំនេរក៏ស្ទាបអង្អែលពេញរាងកាយនាយតូចធ្វើឲ្យគេស្រើបស្រាលខ្លាំងរហូតតបូតសម្លេង(អ្នកអាននឹងដឹងដល់ណាហេសមាសសេហ្ន៍!)

«អាសៗ..»នាយតូចក៏បញ្ជេញសំឡេងថើរៗក្បែរត្រចៀករាងក្រាស់!ដែលកំពុងតែខាំចុង..របស់ខ្លួន!

«ត្រៀមខ្លួនហើយណា!»jungwonក៏ខ្សឹបដាក់ត្រចៀកនាយតូចធ្វើឲ្យនាយព្រឺរសម្បុរតែម្តងហើយនាយថែមទាំងខាំត្រចៀកនាយទៀតផង

«អឹស!!!!...ហឹក..ហឹក»មុនទាន់បានចម្លើយផងនាយក៏ put his d ក្នុងខ្លួននាយតូចបាត់ទៅហើយធ្វើឲ្យនាយរមូលខ្លួនយំដូចឡេចាប់ហែកទាំងរស់ចឹង

«មិនអីទេណា បន្ធូរអារម្មណ៍តានតឹងសិន..អឹស»

មួយសន្ទុះកាលជាយូរមកឃើញថារាងតូចរាងសាំុនឹងវាហើយគេក៏សំរុកមួយទំហឹងធ្វើឲ្យនាយស្រែកច្រៀនពេញពិភពលោក

«អ្ហាសៗ..ហុឺៗ...អ្ហាស..អឹសៗ»

«អ្ហាសៗ.....ហា..អាៗ..jun!!..jun-...won!ហ្ហាសៗ»

«ហៅបងថា daddy មកមាសសេហ្ន៍..អ្ហាៗ»

«អាស់ៗ...da-da...អឹសៗ...ហា.. daddy !!!!!!»



+កាត់មកពេលព្រឹក(កាត់ខ្លះទៅអ្នកអាននឹងកុំរោគចិត្តចិត្តពេក)

Sunooបើកភ្នែកមកឃើញថាខ្លួនគេគឺជាំគ្រប់កន្លែងថែមទាំងឈឺផ្នែកក្រោមខ្លាំងទៀតផងតែ...អេ?ឯណាjungwon??

«នេះរំលោភអញហើយអត់មកជួយលើកអញ?អាគីបាញ់!»sunooគិតថាប្រហែលជា Jungwon នាយនៅខាងក្រោមហើយទើបនាយ!ដើរទៅបន្ទប់ទឹកទាំងលំបាកលំបិនទម្រាំតែងូចហើតនឹងរៀងយូរដែលព្រោះនាតពិបាកដើរ

Sunooក៏ដើរចេញមកឃើញថាម្នាក់ៗមានទឹកមុខពិបាកមើលណាស់ហើយក៏ឃើញមានមនុស្សម្នាក់ដែលគេគ្រោបកំណាត់សដែលធ្វើឲ្យនាយឆ្ងល់តែម្តងព្រោះអីថាបើមានមនុស្សស្លាប់មិចក៏មិនដាស់នាយ!

«sunooនេះjungwonទុកឲ្យកូន!»mrs.kimក៏ហុចក្រដាសមួយមកឲ្យsunooហើយsunooក៏អានវាដោយយកចិត្តទុកដាក់!

Ep2 soon!!!!(ចាំហៅបូលីសមកចាំអ្នកអានព្រឡថារោគចិត្តសម្បើមណាស់ម្នាក់ៗ)



Enhypen|18+story|Khmer 🔞Where stories live. Discover now