Soğuk,
Ellerim hep soğuk.
Ben kalbi gibi elleri de buz tutmuş kadın. Ben zamanının en acımasız katili.
Ben kim miyim?
Ölüm taşıyan...
Ben geliyorum, bekleyin sonu olmayan bir azap çekeceksiniz.
Her çağın kendine ait bir devrim hareketi vardır benimkisi öldürmekti.
***
Derler ki bir insan annesi ve babası öldüğü zaman büyürmüş. Çünkü başı sıkıştığında gidecek bir kapısı kalmazmış, kendi sorunlarını kendi çözermiş o zaman.
Büyümek aslında kaybetmekle oluyormuş yani. Kaybetmeyen insanlar hep çocuk hep masum kalıyormuş.
Peki ya o kapıyı kendimiz yok edersek... O zaman ne oluyoruz?
Büymüş mü oluyoruz, yoksa çocuk mu kalıyoruz?
Bir kıyamet koptu dünyada, bir milat yaşandı. Hiç kimse fark etmedi ama hissettiler.
Çocuklar öldü, masum çocuklar...
Aileler yok oldu; anneler, babalar öldü. Hayır öldürüldü, hem de kendi evlatları tarafından öldürüldü. Sistem buna mecbur bıraktı onları. Öldürmeselerdi öleceklerdi, bilemediler o zamanlar, bir gün ölmek için her şeyi yapacaklarını, bilemediler.
Katil yarattı bu sistem. Katiller.
Dünya ilk defa ortak bir sistemde birlaşti ama bu sistem kötülüklerle doluydu. Sınırlar çizildi. Ülkeler aynı olsa da sınırları değişti. Ülkeleri adalet sistemleri veya askerleri korumuyor artık. Sınırlar koruyor daha doğrusu Sınırsızlar koruyor.
Böyle diyorlar onlara Sınırsız diyorlar. Amaçları öldürmek. Hayır acı içinde öldürmek. Emirleri Sınır verir, Sınırsızlar uygular.
Ölmek sadece canlılar için mümkün peki ya ölülere ne çözüm bulacaklar, nefes alan ölülere kim ne çözüm bulacak?
Farketmediler, kendi kıyametlerini yarattıklarını farketmediler.
Bir sınır geçilince neler oluyor herkez biliyor ama onun sınırı geçilince neler olacağını kimse bilmiyordu.
Hadi sınırları zorlayalım. Hayır hadi sınırları yıkalım.
***
Açıklama da da dediğim gibi bolca cinayet, kan, dehşet ve yetişkin içerikli sahnenin geçtiği bir kitaba başlıyoruz lütfen bunları göze alarak okuyun.
Nefesinizi tutarak okuyacağınız bir kitaba başladık. Hadi bir tarih bırak bu satırlara.
Bir sınır çiz bu satırlara, sonra o sınırları aşmak için yaşamaya başla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SINIRSIZ
General FictionBu kitap bol miktarda işkence, cinayet, kan ve yetişkin içerikli sahne içermektedir. rahatsız olacak olanlara duyurulur. *** Çocuklara bile acınmıyor bu sınırlarda. Biz kimiz ki acısınlar. *** Eskiden acınmak istemez acınmaktan nefret ederdim, şimd...