Odamın kapısını açık bırakarak bilgisiyarımın başına oturdum.
.
.
.
.
.Diğerleri peşimden odaya girdiğinde Jisung tedirgin bir şekilde "Ya kamera koydularsa? Sonuçta yüzümüzü ve kaldığımız yeri biliyorlar."
Yeon: Bunu nasıl düşünemedim?
Felix: Biz Yeon'la beraber dışarıda gezmeye çıkalım.Dedi, göz kırparken.
Jisung: Hayır, ben Yeon'la çıkarım. Sen brownie yap.
Felix: Ama-
Jisung: Lütfen.Felix masum gözlerle ykafasını salladı. Jisung ona minettar gözlerle bakıyordu.
Yeon: Çıkalım.
Dedim, yerimden kalkarken.
Jisung: Geliyorum.
Dışarıya çıktığımızda Jisung'un asıl amacını öğrendim. Bizi takip edip etmeyeceklerini kontrol edecekmiş. Bunu kulağıma eğilip söylediğinde gülmemi söyledi.
"Ben o şekilde gülemem ki"
"Bırakta yardım edeyim. Sen içten gülemezsin.Eun'un dediği şeyle vücudu ona bıraktım. Oda sanki kulağa komik gelen bir şeymiş gibi gülmeye başladı.
"Bu kadar yeterli"
"Sıkılmaya başladım. Hızlı bitirin şu işi."
"Kendini ne sanıyorsun?"
"Senden üstün olduğum kesin bir herçek"
"Üstünsün ama işe yaramazsın."
"Doğru düzgün gülemeyen biri mi söyledi bunu?"
"Evet, senin akıl edemediğin şeyleri eden, senden daha güçlü, kendini koruyabilen dedi."Bu son dediğimle Eun susarken ben Jisung'tan izin alarak. Bir internet kafeye girdim. Orda birşeyden şüphe edemiyeceklerinden emindim. Sonuçta bir sürü hesap açılıp kapanıyordu.
Jisung: İyi bende bir bara gideceğim. Bayadır gitmiyorum sonuçta...
Yeon: anlaşıldı Sincap.Dediğim şeye ben bile şaşırmıştım. "Sincap?" bunu Eun söyletmemişti. Kendi irademle söylemiştim. Ben bu kadar şaşırırken Jisung ne kadar şaşırmıştır acaba.
"Sevgiyi yavaş yavaş anlıyorsun."
"Saçmalama"İçeriye girdim. Bir anda bilgisayardaki erkeklerin çoğu bana döndü.
"Bu piçleri anlamıyorum! Düşündükleri tek şey bir kızla sevgili olmak!"
"Yüzün güzel farkında mısın? Bu bebek gibi yüze uymayan sensin."
"Ellerini bana sürmeye kalkışırlarsa bu bebek yüzün altındaki şeytanı onlara en acı şekilde görteririm"
"Bende isterdim."
"Senin yerinede yaparım"
"Rahatsız olmaya başladım. Bir bilgisayara oturur musun?"
"Bende olmaya başladım"Bir bilgisayarı açtım ve gerçek olmayan sahte bir hesap açtım.
Jisung
Aslında bara hiç gitmemiştim. Ne kadar 18 yaşında olsamda korkuyordum. Reşit olmama rağmen belki ceza yerdim. "Ben neyden korkuyorum böyle?" kısık bir sesle bunu söylediğimde çoktan bir tane gay bara gelmiştim bile. "Umarım başıma dert açmam." içimden bunu geçirdiğime göre girebilirdim.
Jisung: Abi ben bir tane alayım.
Adam yaşımı sormadan elinde taşıdığı tepsiden bir tane @lkol uzatıp verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iyi iş // Straykids
AléatoireBir grup düşünün. Arkalarında iz bırakmayan bir suç ortakları lakin yüzlerini hatta gerçek adlarını bile bilmiyorlar. Tabi o gruptaki arkadaş grupları dışında. Diğer arkadaş grubu suç ortaklarının yüzünü öğrenmeleriyle en fazla başlarına ne gelebili...