~1

904 44 14
                                    

Ağaçlar ellerine ve ayaklarına dolanıyor koşmaması için zorluyorlardı sanki.-KOŞ- şu an aklından geçen tek şey buydu.Arkasından gelen uluma seslerini görmezden gelemiyordu.-Lütfen,lütfen tanrım kurtulmak istiyorum-.

Ayağı bir ağacın köküne takılınca yere kapaklandı.Üstü başı toztoprak olmuştu.Kurda dönüşmesini engelleyen lanete küfürler savurmaya başladı.Kafasını yerden kaldırınca karşısında dikilen 4 kurdu gördü.Yerde sürünerek geri geri  kaçmaya başladı.

Kurtalardan bir insan formuna dönüşerek üstüne yürüyüp kolundan tuttu ve havaya kaldırdı."Benden kaça bileceğini mi sandın ha?" Eliyle kendinde uzaklaştırmaya çalıştı "Bırak beni ,istemiyorum adam..." suratına pis bi sırıtış yerleştiren adam dişlerini çıkarıp yaklaştı "Seni mühürledikten sonra da böyle konuşa bilecek misin bakalım!"Elleriyle uzaklaştırmaya çalıştıkca dahada yakınlaşıyordu.~Hayır lütfen ~diye geçirdi içinden bir anda üstünde ki baskı kayboldu.

Kafasını çevirip baktığında adamın yerde uzandığını gördü.Beyaz büyük bir kurt göğsüne çıkmış pençelerini savuruyordu.Etraf dönmeye başladığında kendini daha fazla tutamadı.Karanlığa teslim etti kendini...

(...)

Yavaş yavaş gözlerimi açtığımda bir odada olduğumu fark ettim.Ağırlık olarak siyah ve mor döşenmiş bir odaydı.Birden aklıma son görüntüler geldi.O kurt kimdi? Ve burası neresiydi?

"Uyanmışsın,prenses"

Duyduğum ses ile kafamı sağ tarafa çeviridim.Siyah saçlı,kahve gözlü ve savaşcı kıyafetleri giymiş bir kız vardı.

"Sen kimsin?"

Yavaşca gelip yanıma oturdu.Leylak... fermonu leylak kokuyordu.

"Ben Luna,Han krallığının alfa prensesi"

Han krallığı kaçarken sınır değiştirmiş olmalıyım ama beni nasıl buldu...

"Seni bulduğum da sınırlarımız içindeydin.O alfadan kaçtığını anlyınca yardım etmek istedim.Seni istemediğin halde mühürlemeye çalışınca sinirlendim açıkcası..."

"Anladım..."

"Peki,sen kimsin?"

Harika! Nasıl cevap vereceğim şimdi..

"Hey hey hey" yataktan kalkıp uzaklaştı." Fermonlarına sahip çık odamın vanilya kokmasını istemem."

Uzaklaşıp yüzünü buruşturmuştu."Şey , kusura bakma "

"Hmm, baskın omega ha ..."

Söylediği şeyle yastığı alıp kafasın fırlattım.

"Oh, tamam demedim bir şey .kimsin sen?"

"Lee eun mi . LEE krallığının baskın omega prensesi"

Kaşlarını çatıp yüzüme yaklaştı.Tanrım ne yapıyor bu?

"Hmm,lee krallığı ha" 

(FLASH BACK)

"Luna,baban kızmaz değil mi."

Önümden giden kız durup arkasını döndü.

"Hayır,eun kızmaz ayrıca bunu konuştuk."

Önümden yürümeye devam etti.Kafamda binlerce soru işareti vardı."Kral bir alfa mı?"kafasını sallayarak onayladı. Dev bir kapının önüde durduk."Eun bana ne anlattıysan babamada aynısını anlat seni anlayacaktır." Kapıdan girmeden kolunu tuttum."Bana nasıl güvendin? 

Sırıttı ve hiç bir şey demeden kapıyı açmaları için muhafızlara işaret verdi.Yavaş adımlarla içeri girdik içerde alfa fermonları ağırlıktayken bir omega fermonu ardan sızıyordu.

War MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin