PLÁN

63 7 0
                                    

ISAAC POV

Dnes jsem plnou energii. Díky tomu co se stalo mezi mnou a Scottem jsem pozitivně naladěný. Už z dálky vidím jak je nervózní. Toho jsem se bál. Je mi jasný, že si nechce přiznat, že je mezi námi víc než jen přátelství. Proč se musím zamilovat do chlapa co není gay? Dojdu k němu a vyčkávávě na něj hledím.

"Takže k tomu včerejšku. Nemělo se to stát. Nejsem gay, i když je mi jasný, že to tak nevypadalo. Fakt mám rád ženské tělo, takže se chci omluvit, že jsem ti dal falešný naděje a byl bych rád, kdybychom se vrátili k tomu jak to bylo předtím" začne mumlat.

Jsem frustrovaný. Fakt je tak slepý? "Dobře. Omluvu přijímám, i když se nemáš za co omlouvat. Oba jsme si to užili. Tak pokud je to vše co máš na srdci , vrátíme se k tomu, proč tu jsme" ustoupím. Když kývne, ukáži mu pár technik  na zlepšení dechu při běhání. Pak si dáme pětikilometrový běh.

Všímám si jak používá  jednu z technik co jsem mu ukázal a na konci dýchal o něco lépe a nesvalil se hned do trávy. Jsem na něj pyšný a ukáži mu palec nahoru. Usměje se a já toužím ho políbit. Čekám jestli se ke mně zase připojím  ve sprchách ale on hned jde k autu s průhlednou výmluvou o klientu  co na něj čeká.

Odevzdaně potřesu hlavou. Stilles mě včera varoval, že to se Scottem nebudu mít lehké. Nevadí o dobré věci je potřeba bojovat a on za ten boj stojí. Mám čas než budu muset vystřídat Boydu  na hlídce u našeho klienta. Zavolám Liamovi a pozvu ho na snídani. Ten kluk se mi líbí. Hned  si všiml, že mezi mnou a Scottem  to jiskří  a protože ho zná dlouho, nabídl mi pomoc v případě nouze.

"Tak jak to šlo?" zeptá se hned co se usadíme. "Přesně podle předpokladu. Omlouval se a řekl, že se to nemělo stát. On je na holky a chce náš vztah udržet na přátelské bázi" píšu  náš ranní rozhovor. "To se dalo čekat. Tak vytáhneme těžší kalibr. Donutím  ho žárlit, ale musíme  to udělat nenápadně, aby nepojal podezření. Začneme spolu trávit čas, občas o tom druhém něco předhodíme a uvidíme" navrhne.

Přemýšlím o jeho plánu. Je gay, takže to může fungovat a nebude to vypadat divně. Sice je to běh na delší trať, ale já jsem trpělivý, když něco chci. A Scotta McCalla rozhodně chci. "Super, jdu do toho. Kdy chceš začít?" zajímá mě. "Dnes s ním jdu na skleničku, požádám  o tvoje číslo a naznačím , že mě zajímáš " usměje se. 

Kývnu na souhlas. Během jídla doladíme detaily. Prozradím mu, že pokud budeme potřebovat pomoc, je ještě Stilles. Fandí nám. To už je zatraceně dobrá sestava. Je mi jasné, že v nejhorším případě budu mít někoho u koho se budu moct vybrečet, pokud mi zlomí srdce.

Trénink (SCISAAC, STEREK)Kde žijí příběhy. Začni objevovat