1.bölüm

58 4 1
                                    

Güzellik, bakmayı bilen gözdedir sevgilim. Artık kendime layık olanı seçebiliyorum sayende. Bir insanın gözlerine bakıp, kalbini görebiliyorum her seferinde. Eskisi gibi değilim. Neden mi senden çok daha öndeyim? Herkesin dünyası kendi gördüğü kadardır sevgilim. Sen önüne bakarken, ben uzakları ezberledim. Sen olup bitenlerle ilgilenirken, ben olmayanın izindeydim."

Yatağın üstünde müzik dinliyordum bu gün olacakları bilmeden . Annemin sesiyle ilkildim "Arya kalk Soner geldi " Sonermi bu saate kesin bişey oldu. Yataktan kalktım ve kendimi aynanın karşısında buldum üstünü giy saçını yap derken yarım saat geçmiş asaya indiğim de her zamanki gibi annem Soner in ağzına yemek tıkıyordu. Soner beni görünce
-"hayatım senle konuşabilirmiyiz " dedi. Diyorum ya kesin bişey oldu.
Bahçeye geçtiğinizde birden Soner sarıldı " sokaklar uyudu sarılabiliriz ." Dedi . Ben şaşkın şaşkın ona sarılırken şimdi o kesin üniversite seçimlerinde izmir 'I yaz diye tutulacaktır diye düşünürken " hiç bir şey senden önemli değil sakın kendini üzme " dedi 1 dk 1 dk bunu Sonermi dedi daha dün üzülürsen üzül diyen adam bu gün kendini üzme diyor. Yok kesin bisey oldu kendini affetirmeye çalışıyor bu çocuk. Daha fazla düşünmeden bende "sen herkesten önemlisin " dedim. Soner hala kemiklerimi kırılcasına sarılırken . Annemin sesiyle ilkildik "hadi gelin kek sıcak" Soner in  yanağına bir öpücük konudurdum ve elini tutup mutfağa yönlendirdim.  Annem yine döktürmüştü , tabikide Soner için ya valla gerçeği bilmesem Soner in annemin çocuğu olduğunu sanırım . O kadar yani  sofrada annem ve Soner kulaktan Kula konusuyorlardı. Kesin benden bişey saklıyorlar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sokaklar Uyudu SarılabilirizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin