1-BİR ÇİFT MAVİ GÖZ

46 4 0
                                    

yazım hataları varsa kusura bakmayınn

----------------------------------------------------


"Ne demek istemiyorum lan!" karnıma yediğim darbeyle acıyla inledim. Bağırmaktan sesim kısılmıştı resmen. " Abi lütfen başıma bela almak istemiyorum"

Ard arda tekmeler yerken gözü dönmüş adam beni duyuyor gibi gözükmüyordu. "Lan sen demedinmi paraya ihtiyacım var lütfen iş bul bana ömer abi diye he!" Evet demiştim ama gidip ülkücü ocakları binasına küfür yazmaya götüm yoktu.

"Bana bak Gökay çocuk mocuk dinlemem sıkarım kafana anladınmı lan!" 

Bakışlarımı sokağın başına çevirdiğimde bir adamın dikkatle bana baktığını gördüm.

"Anladım abi" diye mırıldanmıştım ama duyduğundan bile şüpheliydim çünkü nefesim kesilmişti. Gözlerimi adamdan çektikten sonra Ömer abiyi dinlemeye koyuldum.

"Hele yarın orda olma var ya eşek sudan gelene kadar döver cesedinide belediye çöpüne atarım!" aslında çok çabuk pes eden türden biri değildim aksine başarana kadar dikine giderdim ama son 3 ayda hayattan umudum kesilmişti.

Ömer abi izbe sokak arasında beni bir başıma bırakıp giderken son tekmeyi atmayı unutmamıştı. Ağzım gözüm patlamış her yerimden kan akıyordu, doğrulmaya çalıştığımda göğüs kafesim derime batıyormuş gibi hissetmiştim.

Yarım saat kadar kendime gelmeyi beklemiş ardından iki odalı küçük evime doğru yola çıkmıştım amcam öldüğünden beri orada kalıyordum yani 3 aydır.

Amcam bu hayatta bana sahip çıkan tek kişiydi bütün arkadaşlarımdan siktir yedikten sonra sokaklara düşmüştüm orada burada çalışıp kazandığım 3 kuruş ile de küçük evi kiralamıştım yarın kira günüydü ve ben 2 aydır kirayı ödeyemiyordum.

Para bulmak için Ömer abiden yardım istemiştim ama o bana asla yapmayacağım bir iş sunmuştu.

Zar zor kitlediğim kapımı açıp içeri geçtim arkamdan sıkıca kapattıktan sonra 'mutfağa' ilerledim çok yorulmuştum ve çok açtım üstelik kasımdaydık ve İstanbul yine buz kesmişti buzdolabını açtığımda ise boş raflarla uzun bir süre bakıştık.

Asla yapmayacağım bir iş demiştim değilmi? Yarın ilk iş Ömer abinin yanına gidip sprey boyaları alıcak ve akşamında duvara bozkurtları çileden çıkaracak şeyler yazacaktım. 

Soğuktan titreme aşamasına geldiğimde buz dolabını kapatıp zor bela aldığım battaniyenin içine kıvrıldım. Yerde yatıyordum ve gerçekten soğuktu, bu da hayatın bana sol taşşağını gösteriş şekliydi.

Allah'ım ne günah işlemiştim de beni hayatımla sınıyorsun diye düşünmeden edemiyordum.

Yine uyuyamadığım bir akşamın sabahında boş kaldırımda Ömer abiden aldığım sprey boyalarla eve doğru gidiyordum boyaları verirken 'bu işi batırmasan iyi edersin bebe' laflarını sıralamayı unutmamıştı.

Ellerimi ceplerime atarak yürümeye başladığımda elime gelen kağıt hissiyle gözlerim kocaman açıldı ve hemen elimi cebimden çıkardım gözümü sımsıkı kapatıp elimde tuttuğum paraya 50 tl olması için dua ediyordum.

Gözlerimi açtığım anda  sokağın karşısında yürüyen ve dikkatle bana bakan bir çift mavi göz gördüm ben bu adamı bir yerde görmüştüm.

Heyecanlı ifadem anında solarken beynimde şimşekler çaktı dün Ömer abi beni döverken sokağın başında bana bakan adamdı bu.

Kaşlarımı çatarak dikkatle yüzüne baktım mavi gözleri bir okyanusu andırıyor ve adeta seni içine çekiyordu.

MAVİ'YE 3 KALA (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin