Az előző fejezetben, és eben is köszönöm a megrendeléseket!
Én: Írj mesét egy csillámpóniról, aki felvágtatott a szivárványra és eltűnt 🌈🦄
ChatGPT:
Egyszer volt, hol nem volt, egy varázslatos erdő mélyén, ahol a fák mesébe illő színekben pompáztak, és a virágok maguk is tündérek voltak. Ebben az elbűvölő vidéken élt egy különleges kis lény, aki nem volt más, mint a csillámpóni.A csillámpóni neve Ragyogó Manócska volt, és bundája olyan ragyogó volt, mint a tiszta égbolt éjjelente. Manócska nem csak egy egyszerű póni volt; varázserő lakozott a szívében, és a sörénye csillámokkal teli volt. Napközben a rét zöld fűjén legelészett, és éjjelente a tiszta ég alatt állt megpihenni.
Egy nap Ragyogó Manócska észrevette a legszebb szivárványt, amit valaha látott. A színes ívek csodálatosan hullámzottak az égen, és Manócska szívét boldogság töltötte el. Úgy döntött, hogy felvágtat a szivárványra, hogy közelebbről is szemügyre vegye ezt a mesés jelenséget.
Ahogy Ragyogó Manócska hűségétől és csillogásától ragyogva száguldott a szivárvány felé, hirtelen megtörtént valami varázslatos. A póni lábai alatt a felhők olyanok lettek, mint egy puha, színes takaró, és Manócska mintha levegőbe emelkedett volna.
Ahogy száguldott felfelé, a szivárvány színei körülötte táncoltak. A piros és a narancs, a sárga és a zöld, a kék és az ibolya varázslatosan összevegyültek, és Ragyogó Manócska egyszerűen elbűvölve nézte a gyönyörű látványt. A csillámpóni úgy érezte, mintha egy varázslatos világba lépett volna, ahol minden színe és fénye csupa boldogság és csoda.
De aztán, amikor elérte a szivárvány tetejét, valami különleges történt. Ragyogó Manócska hirtelen eltűnt a színek között, mintha a póni testét a szivárvány maga vette volna körül. Az erdőben csak a csillámok porszemcséi szállingóztak a levegőben, ahol a póni állt előzőleg.
Az erdei állatok és a tündérek csak mosolyogtak, amikor észrevették, hogy Ragyogó Manócska a szivárványba tűnt el. Azonban azt mondják, hogy ha valaki a szivárványokban jár, és a szívét teljes odaadással teli boldogság tölti el, akkor az örökkévalóságig élvezheti a szivárványok varázslatos világát.
Így hát, ha valaha sétálsz az erdőben, és a szivárványok egy kis csillogást ejtenek le rád, ne feledd, hogy Ragyogó Manócska még mindig ott lehet, boldogan száguldva a szivárványok színes birodalmában. 🌈🦄😊
-----------------------------------------------------------------
Ezt így egy z egyben ChatGPT... Szerintem mókás esti mese lett belőle... XD
YOU ARE READING
🖥 ChatGPT meséi 🖥[szünetel]
RandomAz utóbbi években ezernyi informatikus munkálkodott a ChatGPT nevű chat roboton. Mára szinte mindenre tudja a választ, kérdezhetünk tőle véleményt, tényt, képes megszerkeszteni egy szöveget. Az uttóbbi hetekben rájöttem, hogy képes mesét írni, így...