Én:
Kérlek írj nekem egy mesét egy operaénekes majomról, ami fellép Budapesten!
ChatGPT:
Volt egyszer egy varázslatos erdő, ahol éltek az állatok, akik rendkívüli képességekkel rendelkeztek. Ebben az erdőben élt Kálmán, a csodálatos hangú operaénekes majom. Kálmán rendkívül tehetséges volt, és az erdő minden lakóját lenyűgözte, amikor énekelt.
Egy nap Kálmán elhatározta, hogy szeretné bemutatni tehetségét az embereknek, ezért úgy döntött, hogy elindul egy különleges útra. Elhagyta az erdőt, és egy szép napon megérkezett Budapestre, ahol a város pezsgése és a művészetek iránti szeretet ölelte körül.
Kálmán hamarosan megtalálta a legnagyobb operaházat, és megkérdezte, hogy lehetne-e egy kis fellépést szervezni. Az operaház igazgatója, egy kedves hölgy, hajlandó volt megadni neki az esélyt. Kálmán pedig örömmel készült a nagy estére.
Az előadás napján az operaház teljesen megtelt érdeklődő emberekkel, akik kíváncsian várták Kálmán előadását. A függöny felemelkedett, és a színpadon Kálmán állt, egy gyönyörű öltönyben, kicsit izgatottan, de a szeme csillogott a lelkesedéstől.
Kálmán elkezdte énekét, és az egész terem elcsendesült. A varázslatos hangja betöltötte az egész termet, és a nézők elámulva hallgatták az operaénekes majom különleges előadását. Kálmán szemei ragyogtak az örömtől, és minden hangjával érzelmeket közvetített, amelyek mélyen érintették a közönséget.
Az előadás végén a közönség hatalmas tapsviharban tört ki, és Kálmán boldogan hajolt meg a színpadon. Az operaház igazgatója eljött a színre, és mosolyogva gratulált neki a fantasztikus előadásához.
Kálmán visszatért az erdőbe, de híre messze elterjedt az állatok között és az emberek körében egyaránt. Budapest szívében pedig mindig emlékeztek a varázslatos éjszakára, amikor az operaénekes majom megdobogtatta a város szívét a lenyűgöző hangjával.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szerintem ez egy elképesztően mókás történet, az alapötlet nem tudom honnan jöt... :D Remélem tetszik!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
🖥 ChatGPT meséi 🖥[szünetel]
DiversosAz utóbbi években ezernyi informatikus munkálkodott a ChatGPT nevű chat roboton. Mára szinte mindenre tudja a választ, kérdezhetünk tőle véleményt, tényt, képes megszerkeszteni egy szöveget. Az uttóbbi hetekben rájöttem, hogy képes mesét írni, így...