Yoongi

153 14 33
                                    

Yoongi bir adet semedir. Çünkü seme diyince aklımıza ilk olarak sinirli,güçlü, dissler ve kaslar (>>>>>) geliyor. Bir adet sope shipper olarak, bunun için çok uğraştım Yoonmin (<<<<) sevmeme rağmen okudum. Ve genel olarak Jimin hep ön plandaki ukeydi. Yani diğer ficler olarak Sope,Yoonmin,Yoonkook okudum. Genelleme olarak çok az, atıyorum; #jungkookseme etiketini görüyorum ve kulllanılıyor.

Yoonginin kamera karşısındaki soğuk, iri yapılı ve mafya tarzıyla tam bir seme <: Amma velakin şöyle diyorsanız 'Yoonginin şirin taraflarını kullanarak uke yapçam' ona varım. Ama Yoongi genelleme olarak seme. Yoongiyi bir Smut bölümde altayken görmek olmuyor. Ve zaten yazıldığında çok garip bir smut oluyor. Yaniiii Yoongi Bottom olamaz.

Ben çoğu kez ukegi yazmaya çalışmış birisi olarak, hmm bence yazmayın<: Olmuyo ki. Ne kadar yazarsan yaz olmuyor. Ulan bununki daha büyük diyorum. Boy olarak mesela, Namjoon ukeyse (en düşük ihtimal) boyu 1.80'den 1.70'e düşüyor. Aynı şey Yoongi için tıpatıp aynısı. Adam uke olduğunda 1.74'ten 1.50'ye düşüyo. Şaka şaka:> 1.74'ten 1.60'a düşüyor. Anlamadım gitti. Şu Seme olan (Yoongi,Namu,Tae gibi) Boy küçültme hapı içiyolar herhalde. Adamlar semeden parmak çocuğa dönüşüyolar yemin ederim.


Pekiiii şimdi gelelim fasülyenin faydalarınaaaa:>Yoongi farklı shiplerde SEME bir karakter olarak nasıl algılanıyor??

(Benim okuduğum ficlerle sizin okuduklarınız aynı olmaya bilir o yüzden popüler olanları okumaya çalıştım🙃)

Yoonmin;
Genel olarak Taekook'tan sonra en çok sevilen ship diyebilirim. Okunmaları oldukça fazla. -Yani Sope ile karşılaştırırsak.- Amaaa bazı ficler "povlar" ile yazılmaktan. Herhan gibi platform olur fark etmez. Povlar alınarak yazılıyor. Bu yüzden bir pov'u bir çok kitabın konusunda bulmak çok kolay :>

Şimdi Yoonginin kişiliğine gelelim. Yoongi Yoonmin ficlerinde oldukça iri yapılı,sinirli ve bi okadar soğuk hatta duyduları olmayan (🤧) biri olarak gösteriliyor. Çoğu Yoonminci Toksik olsada,bazıları o kadar tatlı kii yiyesim geliyo. Yani anlıyacağınız Yoonmin ficlerinde her zaman seme yoongi ve Safirdeki Ateş(🔥) aynı onun kararkteri.

Yoonkook;
Ben bunları asla yakıştırmıyorum. Ve nereden türediğini bile bilmediğim bi ship. Genel olarak Jungkook seme oluyo. (😭 buna dur diye bilirsin #semeyoongi.org SEME Yoongiciler) ama seme olunca;

Jungkook genel olarak mafya düşmanı oluyo :> (aklıma Y/N dizileri geldi amk VQGAHSHJSHSBSV Oppacılar sizii)  Ama öyle olmadığında bunlar üvey kardeş oluyo. Ama Yoongiyi genel olarak şerfsiz pislik lanet piç biri olarak anlatiolar. Yok Jungkooktan nude istemeler,onu sıkıştirıp Öpmeler. Cinsel organını atmalar. Hayırdir sen kimsin olum. (Bu tanıdığım Yoongi değil...) Fici anlatırken kriz geçirdim bide beni okurken düşünün ayh içime fenalık geldi be!

Şimdi gelelim mükkemel enfes harika müq shipimiz olan SOPE'A

Best ship diyebilirim<: çoğu momentta bizle taşşak geçselerde harika ve bi' o kadar mükemmel bi ship -benim düşüncem olarak tabii ki.★- Pekiiiiiiiiiii Yoongi Sope(💗💓) kitaplarında yani ficlerinde nasıl bir karakterdir ona geçelimm.

SOPE
Genel olarak texting yazılıyor. Çok popüler bir ship değil. Ama ficler olarak aşşırı iyi oluyorlar. Yoongi genel olarak piç oç biri olarak anlatılıyor. Hoseok'a genel olarak söver ama bi o kadar da seven bir tip. Genel seme kaslı,basketbolcu yada boksör,barcı, iş adamı, sert ve soğukkanlı(🤙slayyy) bir tip. Ama o kadar güzel sebiyor ki okurken içiniz bir hoş oluyo yani(💐💓💗🌹💅🏻💗💌🐰🤩) bu emojiler gibi oluyo

Şimdilik bu kadar unarım Yoonginin seme olduğunu anlatabilmişimdir<:

Bayyyysss💅🏻

Yoongi Neden Semedir? ( BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin