10.

69 9 2
                                    

Allun nk

Olen ollut Ollin luona jo monta tuntia, sain luvan jäädä yöksi niikauan että Olli herää. En ole nukkunut yhtään. Olen vain pitänyt tuon kädestä kiinni ja silittänyt hänen hiuksia. Ei hätää, Rilla on vanhemmillani hoidossa. Ollin vanhemmat taino äiti ja puolisä ja pikkusisko ovat huomenna tulossa tänne. En ole nähnyt heitä paisti Nellin. Nelli on Ollin pikkusisko, Nelli on 19 vuotta vanha. Hän on todella ihana ja hauska. Voin kuvitella miltä tuntuu kuulla että oma isoveli on yrittänyt itsemurhaa.. Nelli soitti mulle hetki sitten ja kertoi mitä olli on nuoruudessaan kokenut. Miks Ollin isä kohteli Ollia silleen.. Kello on 3.37 yöllä enkä ole saanut nukuttua vieläkään. En vain saa unta. Pelkäön että tuolle tapahtuu jotain..

Time skip aamuun

Olin jollain ihmeellä nukahtanut. Heräsin siihen kun lääkäri tuki tarkistamaan Ollin tilanteen. Hänet kuulemma herätetään tänään. Nelli tuli lääkärin perässä. Nelli tuli halaamaan mua. Niikuin tuon äiti ja puolisä. Ollin äiti Elli meni tuon pojan toiselle puolelle olevalle penkille (onpa monta lle loppusta sanaa). Tuo laittoi käden poikansa hiuksien sekaan ja alkoi silittää niitä. Lääkäri tuli jotain säätämään ja sanoi et Ollin pitäisi pian herätä.

Olemme odottaneet hetken kunnes tuo alkoi tehdä heräämisen merkkejä. Painoin siitä napista josta kutustaan lääkäriä. Kerroin Ollin heränneen. "Olli jos kuulet mut nii purista mun kättä".

Ollin nk

"Olli jos sä kuulet mut nii purista mun kättä". Kuulen mies ilmeisesti lääkärin sanovan. En onnistunut siinä mitä yritin.. Puristan kuitenkin tuon kättä, jonka jälkeen availin silmiäni. "Olli älä yritä puhua sulla on hengityspurki kurkussa, mä otan sen pois helpottaa jos ysköset". Tuo meni pääni yläpuolelle ja otti putken pois, joka aiheutti mulle yökkurefleksin (onks ees sana). Katsoin äitiä ja puolfaijaa.. "Anteeks äiti..". "Hei muru ei tartte pyytää anteeks, tärkeintä et oot elossa". Tuo sanoi ja halasi mua. Pikkusiskoni Nelli ja puolfaijani Joonatan yhtyivät haliin. Lopulta myös Aleksi. "Anteeks Olli siit mitä sanoin, en tarkottanu". Tuo sanoi. "Ei haittaa, kyl mä tiiän ettet tarjottanu". Sanoin. "Et arvaakkaan kui huolissaan olin susta". Pikkusiskoni Nelli sanoi. "Anteeks Nelli, ois pitäny laittaa sulle viestii tai soittaa". "Voinks tulla sulle yöks". Tuo kysyi. "Jos se käy Allulle". "Weit wat (haluun vaa ärsyttää kirjoittamalla väärin🥹✌🏻) asuks allun luona?". "Joo, se on mun poikaystävä". "Oiijj onks mun pikkunen vihdoin löytäny jonkun". Ois pitäny arvata et äitini reagoisi noin. "Joo oon". Sanoin. "Mitä miks et mulle kertonu:(". Nelli sanoi. "Halusin yllättää". "No siinä kyllä onnistuit". Hymähdin vain vadtaukseksi.

-----------

Mitäs pidätte luvusta? Oisko ideoita ens lukuun?

i'm sorry.. /oleksi/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora