Older

150 16 4
                                    

____

Bu bölüm biraz texting içerecektir.

_

______________________________________

--

Arif'in uzun bir zamandan sonra ilk skeciydi.Aşırı heycanlanmıştı.Skeci yazan kişi Emre'ydi.Arif'in gelmesine özel yazmıştı bu skeci.3 yıl önce çıkan skandal yüzünden Cenan ve Arifi aynı skeçlerde yazmamaya özen göstermeliydiler.Emre,Cenan ve Arif'in konuşmadığı ama temasta oldukları bir skeç yazmıştı.Arif itiraz etsede,Cenan bir şey dememişti.

Arif'in pek işi kalmadığı için otele dönecekti.İstanbula yeni geldiği için daha ev bakamamıştı.Montunu giydi ve çıkmaya hazırlanırken bir telefon geldi.Gelen arama gizli numaradandı.Telefonu açtı ve yavaşça kulağına doğru götürdü.

"Alo,kiminle görüşüyorum?
Alo?
Cevap vere bilir misiz?"

Arif gelen aramaya anlam veremedi.Yanlış aramıştır herhalde diyerek kulisten çıktı.Hava kararmıştı,dışarıda öldürücü,keskin soğuk ve kar vardı.Dışarı çıktığı anda duvara yaslanmış Cenanı gördü.Görmezden gelmeye çalıştı.

"Bendim."

Arif arkasını döndü.

"Ne bendim Cenan?Anlamadım."

Arif anlamamış bakışlarla kaşlarını çatarak Cenan'a baktı.

"Seni az önce arayan kişi bendim."

"Tamamda neden gizli numaradan aradın?Normal arasaydın açardım zaten."

"Açar mıydın gerçekten?"

Cenan yüzündeki üzgün ifadeyle Arif'ine baktı.

"Cenan akşam-akşam ne saçmalıyorsun?"

Dedi ve arkasını dönerek yüremeye başladı.Cenan'ın böyle yapmasına anlam verememişti.

"Arif!"

Arif duymamazlıktan gelmeye çalıştı.

"O zamanda böyle kaçmıştın Arif.Arkana bile bakmadan."

Bu sözden sonra arkasını döndü.İkiside birbirini boğacak kadar sinirliydiler birbirlerine karşı.

"Ne diyorsun be?!"

"Diyorumki Arif,her zaman kaçmaya alışıksın sen.Kaç.Ama geçmişinden ne kadar kaçarsan kaç,o seni bulacaktır."

Gözleri dolmuştu ama kin ve nefretle.

"Neden 'kaçtığımıda' biliyorsun Cenan."

"Bilmez olur muyum yavrum?Neredeyse 30 yaşına gelmiş ama hala olgunlaşamadığınıda biliyorum."

Eskiden bu sözleri başkaları söyler,Cenan onları susturur,Arif'in yanında olurdu.Peki şimdi Cenan'ı kim susturacaktı?

"Bu sözleri şimdi söyleyecek kadar 'olgunsun' sanırım."

―୨୧

Ancak, madenden kaçışları onları sadece dış dünyanın homofobik bakışlarından değil, aynı zamanda kendi iç çatışmalarından da kaçmaya zorlamıştı. 'Altın', kendini kabul etme mücadelesi verirken, 'Gümüş' ise ona destek olmaya çalışıyordu.

――

Arif arkasına bile bakmadan hızlı adımlarla yürümeye başladı.Bu sözleri söyleyecek kadar değişmiş miydi Cenan?

MadenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin