Daha önce hiç not paylaşmamama rağmen şuan sizlerle önemli bir konu üzerinde duracağım. Olabildiğince kısa bir not bırakmak istiyorum ama pek kısa yazılar yazabilen birisi değilim. Uzatmamaya çalışacağım.
Öncelikle, tepki verebileceğinizi düşünüyorum ama sizden saygı bekliyorum. Çok büyük bir okuyucu kitlesi yok ama hepiniz inanın benim için çok değerlisiniz. Ve ben bu notu paylaşma ihtiyacını bu yüzden duyuyorum.
Gelelim konumuza, Toz Pembe...Bildiğiniz gibi bir ara kısa süreliğine ismi, Tozlu Pembe olmuştu. Böyle çelişkiler yaşadım.
Mesela, Aras ismini çok sevmeme rağmen şuan kullanmak istemiyorum. Bunun sebebi, Wattpad'de çok fazla Aras olduğunu görmem. Evet, ben her zaman özgün olmasını istiyorum fakat bilmeden en sevdiğim isimleri kullandım. Yine de Aras ismini değiştirmeyeceğim. Aras Kıran olarak bilelim, yeter.
Konumuz ise bana göre özgündü ama sonradan -geçte olsa- bu tarz çok hikaye gördüm. Aslında konum farklı olmasına rağmen bu farklılığı iyi yansıtamadığımı anladım.
Onun haricinde yazmadan önce belli bir senaryo kurmuştum. Ama şimdi, o an ki heyecanla çok hızlı yazdığımı düşünüyorum. Beğeni cümleleriniz beni çok mutlu etsede inanın benim içime sinmiyor.
Çünkü karakterleri ve kurguyu iyi aktaramadığımı düşünüyorum. İlk başlarda hevesle yazıp hızlı hızlı bölüm atsamda son zamanlarda -ki bu uzun bir süre- içim hiç rahat etmiyor ve yazdıklarımı beğenemiyorum. Bana göre hep bir şey eksik...
Buna en ufak örneğim, Oktay'ın ölümü. Ben o sahnenin ileri ki bölümlerde olmasını planlarken ne yazık ki umduğum gibi olmadı. Oktay ile daha ne maceralar yaşanacaktı, kısacası o duyguyu verememişim gibi hissediyorum.
Ve bu notu yazmanın benim için bir sorumluluk olduğunu biliyorum. Çünkü okuyucunun sayısı önemli değildir, önemli olan belli bir okuyucu kitlenin olup olmadığıdır. Benim belli bir kitlem var ve sizin bunu bilmeniz doğal hakkınız.
Gelelim sonuca; İşte bu yüzden, bölümleri sil baştan yazmaya karar verdim. Kızdığınızı hisseder gibiyim. Panik yok, bölümleri silmeyeceğim ve yeni bölümleri Word'den yazacağım. Hepsi içime sinen bir hale geldiğinde sizlerin okuması için bölümleri buradan da düzenleyeceğim.
Ne zaman biter? Hiç bilmiyorum, ancak bu sürenin çok uzayacağını sanmıyorum. O nedenle korkmayın, bence maksimum birkaç ay sürer. Yaz tatilinde boş zamanlarımı bu işle ve diğer iki kitabımla ilgilenerek geçireceğim.
Bolca ek macera, betimlemelerle güçlenen paragraflar, daha iyi yansıtılan duygular ve hayalimdeki senaryo ile döndüğümde umarım yine sizi bulabilirim. Dediğim gibi uzun bir süre olmaz diye düşünüyorum. Tatil boyunca bitirmeye çalışacağım.
Sorularınızı duyar gibiyim;
Kıvanç ve Ekim'e ne oldu?
Aras ve Melis'e ne olacak?
İzgi ve Arda neler yapacak?Hepsinin cevabını düzenlenen bölümlerden sonra bulacaksınız!
Ve şimdiden, okuyan okutan herkese çok teşekkürler! Yorumlarınız, beğenileriniz ve eleştirileriniz benim için çok önemliydi. Aldığım bu karar, beklemenize sebep olsada eminim sizinde daha çok seveceğiniz bölümlerle döneceğim.
Bu süre zaafında, diğer kitabım BAŞLANGIÇ’ı okuyabilirsiniz.
Uzatmayacağım dedim, ama sanırsam biraz uzattım. Özetle, yenilenen bölümlerde görüşmek üzere. Hepinize çok teşekkürler!
Dipnot: Kitaptaki çoğu şeyi değiştirebilirim ama Melis&Aras asla değişmeyecek. Melis, her zaman Aras'ın kelebeği, Aras ise her zaman Melis'in çözmek istediği gizemli çocuk olacak. Onlar değişmeyecek. Hatta, dahada güçlenecek. Şimdilik sadece, bekleyin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOZ PEMBE (Düzenleniyor)
Teen FictionBeni her şeyden soyutlayan, nefes almamı zorlaştıran, kalbimin sıkışmasını sağlayan o lacivert gözlere bakıp belki de en iyi yalanımı söyledim, "Ben iyiyim!" *** "Bu kitaptaki her şey hayal ürünüdür. Gerçek kişi ve olaylarla hiçbir alakası yoktur."