After eating maggie
Kiaan- " Mujhe na parathe se zada pizza khane ka man kr rha hai.... Order kruu kyaaa? "
Kiara- " Pizza? Tumko kya lagta wo mai nyi bnapaungi? "
Kiaan- " Nyi nyi bna logi "
Kiara - " Ab pizza confirm"
Kiara- " Now tell me where is (maida)flour? "
Kiaan - " Aa.... Aa?.... Haa rukho yad ayaaa....."
Kiara- " Haaa..... Ab thoda water lekar aao jab tak mein flour is bowl mai dalu "
Kiaan came with water
Kiara - " Haa ab sunno mai jab bolu water dalo toh thoda thoda dalte rehna "
Kiaan - " Yes! Mam! "
Kiara- " Ha daloo.... Thoda aur"
Kiara started making dough
Kiara- " Ha thoda sa Or daloo......... Arey ittaa sara dal diya.... Mmm... Or jaoo flour lekar aao dalo ismee... Budhuuu! "
Kiaan - " Sorry mam.. "
Kiara was struggling with her hair coming front her so Kiaan came to help her tying her hair . . . ...
Kiara- " Oh... Thankss...... Now ... Leke aao na flour "
Kiaan- " Haa.. Haa yee loo"
Kiaan tooked some flour in a bowl and poured it on the bowl in which Kiara was making dough but then he thought an idea to annoy Kiara so he took some flour and went towards Kiara ,,,, slowly he put a little flour on her cheeks " Happy holiii"
Kiara- " Kiaan! Holii? Achaaa beta... Rukoooo"(Kiara started running behind him with that flour hands and willing to catch him)..... Rukkkoooo....... (Breathing fastly) theek hai idhar aaoo kuch nyi krungi.... "
Kiaan - " Nyii nyiii"
Kiara- " Pkkaa kuch nyi krungii"
Kiaan - "pkka naa? "
Kiara - " Haa baba"
Kiaan was about to come near her but when he started taking one step Kiara then started running behind him again
Kiara- " Akhir pakad hi liya"
Kiaan- " Please spare mee! "
Kiara- " No no no aise tohh nyiii! (Kiara applied flour on kiaan's face) ..... Ha ab thik hai "
YOU ARE READING
A LOVE CAN BE BEAUTIFUL✨ 💗
RomanceHello I am the author of this story. The main characters are KIARA and KIAAN. There love story is little mysterious. But it's very sweet . And i am writing this because I expect love to be like this. a love can be beautiful in this story there is no...