Sınır yok
Lütfen hayalet okuyucu olmayın
Yazım yanlışım varsa affedin iyi okumalar MUAHH ÖPTÜMMMM
_____________________________________
"ÇABUK KIZIMI YER BIRAK!!"
Duyduğum şeyle başımdan aşağı kaynar sular düştü.
Kızım.
Küçük kız kafasını kaldırdı gibi arkasına döndü.
"BABA!"
Küçük kız kucağımdan atladığı gibi esmer adama doğru koşmaya başladı. Yaa bu tuzaksa.
Tuzak olma durumunu düşünerek bende koşmaya başladım.Koşmaya başlamamla etrafımdaki adamlar çember yapıp beni kıstırdılar. İçlerinden birisi sağ dizimin arkasına tekme attı. Bu darbeyle dizlerimin üstüne düştüm.
Sağımdaki adam kafama silah doğruttu.
"Hayır bakın açıkla-"
"SEN NASIL BENİM KIZIMI KAÇIRIRSIN!!"
Duyduğum o yüksek sesle inledim. Küçüklümden beri bana bağıran birisi oldunda sanki bana vuruyormuş gibi canım acır, gözlerim dolardı. Yine aynısı oluyor.
"SANA DİYORU-"
"Baba neden ona bağırıyorsun beni o kurtardı"
Gözümden düşen yaşı sildim ve tepemde dikilen esmer adama baktım. Yüzünde bir pişmanlık vardı. Ona bakmaya devam etmek yerine gözlerimi yere indirdim. Sessizlik vardı. Sanki kimse konuşmamak için yemin etmiş gibiydi.
"Gidiyoruz"
Duyduğum şeyle esmer adama yeniden baktım. Arkasını dönmüş ilerlemeye başlamıştı. O sırada seoyeon'un sesini işittim.
"Baba peki jungkook abi"
Esmer adam kızının sesiyle duraksadı. Elini havaya kaldırıp sallayıp ilerlemeye devam etti.
Bir anda yanımda biten adama baktım.
"Kalk gidiyoruz"
Ne, Nereye gidiyoruz, Yoksa.
"HAYIR BEN BİRŞEY YAPMADI-"
"Sus ve yürü!"
Yapacak bir şeyim yoktu. Karşımda bir mafya vardı ve hiç acımadan vururdu beni. Bir anda omzumdan tutup kaldırdı beni.
"Yürü!"
Yürümeye bile gücüm yoktu. Sallana sallana yürümeye başladım. Ayak bileğim çok acıyordu. Koşarken burkmuş olmalıydım. O korkuyla hiç birşey hissetmemiştim
Siyah bir mersedesin önünde durmuştuk. Ben koşarken nasıl bu arabaları farketmemiştim. Ard arda dizilmiş bir sürü siyah mersedesler vardı. Cidden nasıl farketmedim.
"Binsene!"
Adamın bağırmasıyla düşüncelerinden sıyrdım. Adamı daha sinirlendirmeden arabaya bindim. Adam sert bir şekilde kapıyı kapattı. Arabanın önü den dolaşıp sürücü koltuğuna bindi.
Önümüzdeki arabalar tek tek ilerlemeye başlamıştı. Benim bulunduğum arabada ilerlemeye başlayınca kafamı koltuğa vurdum.
Tam o an aklıma kaçtığımız adamlar geldi. Sahi noldu onlara umarım izimizi kaybetmişlerdir. Yoksa bu iş burada bitmezdi.
***
Yaklaşık 45 dakikalık araba yolculuğundan sonra araba durmuştu. Ne yapmalıdım hiç birşey bilmiyordum."İn"
"Ama ben-"
"Gerisi bende değil"
Tamam. Kaybolacak değildim ya elbet bir şeyler olacaktı. Arabadan indim kapıyı hafifçe kapatıp etrafa göz attım.
Koskocaman bir malikane'nin önündeydim. Bir Ömür çalışsam bu kadar zengin olamazdım. O sırada bana doğru ilerleyen sarı saçlı adamı gördüm
"Merhaba sen Jeon Jungkook olmalısın"
Kafa sallamakla yetindim.
"Benimle gel"
Arkasını dönüp malikanede doğru ilerlemeye başladı. Bende arkasından yürümeye başladım.
Sonunda devasa kapının önünde durduk. Kapıdan giriş yapınca karşıma devasa mutfak çıktı.Beyaz döşemelerle yapılmış devasa mutfak.Sarı saçlı adamın ortalıktan kaybolmasıyla etrafa bakındım. Aha şimdi cidden boku yemiştim. Koskocaman malikane tek başıma ne yapacaktım.
Sarı saçlı adamı bulmak için mutfaktan çıktım. Karşıma kocaman salon çıktı salonun solunda iki merdiven vardı. Biri aşağı biride yukarı doğru çıkıyordu. Hangisine gidiceğime karar vermem lazımdı.
Bodrum katlar her zaman ürkütücü olurdu özellikle mafyaların evi ise. Gerçi burasının o esmer adamın evi olduna dair bir kanıt yoktu.
Bodrum'a inmek yerine üst kata çıkmaya başladım. Üst kata geldiğim de karşıma upuzun bir koridor çıktı.Yavaşça koridorda ilerlemeye başladım. Koridorun sonunda bir oda vardı. Odaya girmek girmemek arasında kaldım. Girmesem bile nereye gidecektim.
En azından biri çıkarda yardım eder umuduyla kapıya vurdum. İçeriden ses gelmeyin bir kez daha vurmak yerine arkamı döndüğüm gibi ilerlemeye başladım.
O sırada arkamdaki kapının açılma sesini duydum. Tam arkamı dönücekken o tanıdık ses kulaklarımı çınlattı.
"NE İŞİN VAR SENİN BURDA!"
______________________________________
Tamam en heycanlı yerinde bölmüş olabilirim neyse.
Şimdi ben jungkooku ilerleyen bölümlerde biraz cesur mu yapsam yoksa böylemi yapsam diye düşünüyorum. Sizce ilerleyen bölümlerde cesur jungkook mu olsun yoksa masum jungkook mu olsun?
Bu arda sınavlarım devam ediyor yb atmaya bilirim.
Birde bölüm yazmak çok zor. Neyse bayssssssssss MUAHH ÖPTÜMMMM ★
Sarı saçlı adam:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOUNG MAN~TAEKOOK
FanficJeon Jungkook ormanda kaçırılmış küçük bir kız çocuğu bulmuştu onun Mafya lideri Kim Taehyung'un çocuğu oldunu bilmeden Semetae Ukekook Texting/Düz yazı