Vošli sme na druhé poschodie. Každý z nás si vybral miestnosť v ktorej bude nasledovné 4 dní. Vždy nám výberu dvoch mentorov a keďže ich je mnoho aj ich nám vylosujú. Tento-krát vylosovali Brutusa a Sliennu. Brutus mal na starosti mňa a Silenna zasa Clove.
Brutus ma zavolal aby som šiel za štylistom. Nikdy mi neboli sympatický ale teraz sme dostali celkom schopného štylistu. Minulý rok mal 5. kraj. Musím uznať ich kostým bol presvedčivý. Oni sa totiž zaoberajú chemickými zložkami a tak ich obliekol do odevu, ktorý mal na sebe množstvo látok a každá malá na sebe dokonca aj názov.
,,Čo mi chcete obliecť?" spýtal som sa. Štylista naďalej bol zahľadený do knihy. Spoznávam som ju lebo to bola kniha dejepisu a čítal si akurát všetko o 2. kraji. ,,Takže vy ste vzručný a vyrábate množstvo vecí zo zlata." povedal a v oku mu svitla iskra. Zobral si do ruky meter a odmeral potrebné mierky môjho tela. Všetko si zapísal.
Po hodine rozmýšľania som sa vrátil dolu. Mal som tam už pripravený kostým. Bol zo zlatej látky. Vyzerali sme v nich krásne. ZLATÉ boli kvôli tomu, že to u nás sa ťaží zlato a boli to brnenia. Malo to pôsobiť tak, že sme odvážny.
Naskončili sme na koč a o nedlho sme už cválali po ceste. Boli sme hneď druhý a počúvali sme ako všetci tlieskajú, pištia a ukazujú na nás. Až do chvíle do kým sa neobjavili tí hlupáci z 12. kraja. A potom pozornosť ktorú nám venovali presunuli na nich. A teraz zrazu je aj možné, že budú mať kvôli sponzorom reálnu šancu na výhru. Ale nesmiem to zakríknuť. Zatiaľ čo sme sa točili dokola som si prezeral ostatných splátcov. ,,Neboj Cato tých ľahko zabijeme." prihovorila sa mi Clove. Mala pravdu nebolo tu nejak veľa ľudí ktorý by boli nejakou obrovskou hrozbou. Až na chalana z 11. kraja. Bol naozaj silný.
Vôbec som nepočúval prezidenta Snowa. Tak ale oplatilo sa mi to. Mám aspoň menší prehľad o mojich súperoch. A v tom sme už odchádzali. Konečne.
Prišli sme do miestnosti kde som videl ako už chváli celý prípravný tím tých dvoch. Myslím, že sa volajú Katniss a Peeta... ale nie som si istý. Zazerali na mňa a tak som im ten pohľad opätoval. A v tom sa radšej pobrali preč. A ja som mohol zvyšok dňa stráviť tréningom.
YOU ARE READING
Hry o život- Cato
Randompoznáte hry o život v ktorých je Katniss a Cato ten zlý? No v tomto príbehu uvidíte ako Cato vnímal celý tento priebeh v aréne.