Tréningové centrum

140 12 3
                                    

Vošiel som dnu a zistil, že tam je iba polovica splátcov. Samozrejme som tam zahliadol splátcov z prvého kraja. Dobré ich poznám lebo nám mentori dohodli spojenectvo. Dievča sa volá Glimmer a chlapec Marvel.
Bola tam aj Clove a vrhala nože na postavy. A v tom som si uvedomil, že si ju nechcem znepriateliť. Ale zahliadol som tam ešte jednu postavu. Nebola od nás ale poznal som ju lebo to bol Peeta Mellark. Bol docela silný a ako som si všimol snažil sa urobiť pascu. Bol v takom napätí čí ho nikto nesleduje. Videl som ti lebo sa triasol. Alebo to bolo len z toho, že musí tu byť a hrať hru o život?
A v tom prišla paní ktorá nám vysvetlila ako to tu chodí. ,,O dva týždne bude už z vás 23 mŕtvych. Prežije len jeden." začala. Som si celkom istý, že by som to mohol byť ja. No nechajme sa prekvapiť.
Ale mohol by to byť aj jeden z nás profíkov. Glimmer to vie dobre s lukom a keby som na ňu zaútočil mohla by ma zabiť už z diaľky. Marvel ten vie hádzať oštep a Clove ta je pre mňa najväčšou hrozbou. Vlastne keď nadíde ten čas keď budeme len mi tak mám dosť mizernú šancu, že prežijem. Všetci vedia zabíjať aj z diaľky len ja nie. Asi budem vrhať sekery. Aj tie tam niekedy sú.
,,Kto to bude záleží len od toho ako budete nasledujúce 4 dní cvičiť a ako dobre si zapamätáte čo vám poviem. Po prvé žiadne súboje medzi sebou. Na to budete mať dosť času v aréne." oznámila a ja som sa s úškrnom
otočil na ostatných splatcov. V niektorých očiach som videl strach. ,,4 tréningy sú povinné pre všetkých. Ostatné su individuálne. Radím vám nepodceňujte zručnosti prežitia."poradila a ďalej pokračovala. ,,Každý by sa rád chytil noža ale väčšina z vás zomrie z prirodzených príčin. 10% na infekciu, 20% na dehydrataciu. Prostredie zabíja rovnako rýchlo ako nôž." A v tom svoj preslov skončila.
Do ruky som schmatol meč a začal som sa oháňať na figuríny. Až potom som si všimol, že mi chýba môj nôž. ,,Jeason kde je môj nôž?" zareval som na neho. A v tom som sa iz neovládol a zaútočil som. Toho bastarda začali ochraňovať mierotvorci. ,,Ani som sa ho nedotkol!" vyštekol na mňa. ,,Ukradol si mi nôž! Vzal si mi nôž ty klamár." začal som sa obhajovať. Ale nie uz museli mierirvorci zasahovať.
,,Ty grazel!" zakričal som. ,,Tebe šibe?" odvetil. No on sa ešte začal obhajovať, že tam len sedel. ,,Budeš môj prvý súper v aréne a davaj si radšej bacha." A viete co bolo na tom to najlepšie bol zo 6.kraja cize si vuchutnám jeho smrť. Vôbec nevie s kym sa zahráva. ,,Všetci naspäť do radu!" prikázala pani, ktorá nám všetko vysvetľovala. A už mám na nich nervy. Idem si pospať lebo ma musím pripraviť na zajtra.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 22, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hry o život- CatoWhere stories live. Discover now