Volt egy kisfiú aki mindig a plüssmacijával aludt. De aznap éjjel a maci leesett az ágyról és begurult az ágy alá. A fiú erre felriadt. Lemászott az ágyról, és bebújt az ágyról. De onnan nem jött vissza. Hirtelen a padlón vér kezdett csorogni az ágy alól. Reggel amikor a szüleit látták, hogy a kisfiuk nincs az ágyban, azonnal aggódni kezdtek. Az apukája észrevette a vértócsát a földön. Eltolta az ágyat és a földön a kisfia maradványaira bukkant. És az egyik levágott kezében a maciját szorongatta.- Még 3lépés... még 2lépés... még egy lépés- diktálta az átalakult agyam.
S akkor megláttam az óriási fogakat, melyek újra és újra belehasítanak egykori életadóm fejének hátramaradt maradványaiba...
-MOST MEGDÖGLESSSSSSZZZZZZZZZZ!!!- Hangzott a torkomból előtörő földöntúli kiáltás,miközben izmaim végezték a 2*es munkát, amit a már nem teljesen tiszta agy diktált nekik...karom lendítette a gyilkolásra éhes jéghideg pengét,ami hirtelen minden előjel nélkül megállt. áldozata előtt a levegőben, és...
- Ne...neeem,ez neeem lehet, ilyen nincs...nem tudhat ilyen gyorsan megfordulni... és megsebezni engem...
És tényleg nem, ez volt az utolsó igazság, amit a mostanra megviselt teszt még képes volt megállapítani... Hisz semmi sem képes erre, de az a valami nem egyedül volt....
Azt hiszed, két mondat kevés ahhoz, hogy megálljon benned az ütő? Gondolt újra!
Elkezdtem betakargatni, amikor megszólalt: - Apa, nézd meg kérlek, hogy nincsen-e szörny az ágy alatt!
Úgyhogy benéztem az ágy alá, és hirtelen megpillantottam őt magát, vagy egy másik őt, amint reszketve azt súgja: - Apa, valaki van agy ágyamban...
Gyermekem a sínon túlról!
.."Mrs. Rugless és férje, Bill-aki nyugdíjas mérnök-, találkoztak a kisekkel, amikor Farway faluba költöztek. A szellemből akkor kiszűrődő hangokat azonnal meghallották. Macskájuk és kutyájuk még a szoba közel sem volt hajlandó menni.Később egy, okkult iránt érdeklődő barátjuk látogatta meg őket a szünidő alkalmával Mrs. Rugless elmondta: ,,Szándékosan nem említettem neki a gyerekeket, csak azt kérdeztem tőle, hogy érez-e valami különöset a ház atmoszférájában, hogy két, négy- vagy ötéves lányka szelleme van jelen a házban, és neveik E, ill A betűvel kezdődnek."A látogató még hozzátette, hogy a lányok inkább barátok, mint testvérek. Egyikőjük jobb minőségű ruhát visel, mint a másik.Mrs. Rugless felkereste a helybéli lelkészt, Frederick Gilbert tiszteletes urat, aki átnézte a lelkészi hivatalt, és azt találta, hogy két, ugyanahhoz a családhoz tartozó négyéves kislány is meghalt abban a házban. Elizabethet 1844-ben temették el, Annát 1902-ben.Mr. Gilbert a következőket mon
(Karácsonyi horror Storyk)
Isteni horror történetek (Zagreusz és Dionüszosz)
Szerző: Csíki Sándor | 2012/12/16 | ünnep | Nincsenek hozzászólásokA KARÁCSONY ünneplésével távoli őseink homályba vesző szokásait követjük, akik az évnek ebben a szakában már a kereszténység előtt évezredekkel is összegyűltek, hogy az ünnepléssel félelmeiket is legyőzzék, reményeiket is megerősítik. Karácsony táján újra feltehetjük a régi kérdéseket: Ki az, akit Isten fiaként szűz anya szült? Ki az, akit gyakran ábrázolnak újszülöttként, vagy szamárháton ülve? Ki az, aki betegeket gyógyított, s csodákat tett? Ki az, akit megöltek, de feltámadt és halhatatlanná vált?
Ki az, akinek követői gyakran ettek megszentelt ételeket, szent egységben az istenséggel, hogy elérjék a halál utáni halhatatlanságot? Ki az, akinek a tettei közül a legtisztább a halála, feláldozása, amely az egész emberiséget megszabadította? Ki az, aki a vizet borrá változtatta? A kérdés könnyűnek, a megoldás kézenfekvőnek tűnhet, de mégse hamarkodjuk el a választ: helyette kalandozzunk el a mitológiában.
YOU ARE READING
𝙎𝙖𝙟á𝙩 𝙠𝙞𝙩𝙖𝙡á𝙡𝙩 𝙩ö𝙧𝙩é𝙣𝙚𝙩𝙚𝙞𝙢
RomanceSaját kitalált történeteim mint Soy Luna Lutteo és Luna Valente és Ruggarol története és Violetta, Miraculous Ladybug and Cat Noir, Zombies összes történeteim amint kitaláltam stb... Versek és Descendants, Winx Club, Gógyi felügyelő, Bakugan, Horro...