De morning after. Op de meisjeskamer werd Louise wakker met een flinke hoofdpijn. Toch te veel gedronken gisteren. Maar ja, ze had het advies van Bo opgevolgd en het was succesvol. Ze had met Hanne de nacht doorgebracht en eerlijk... het voelde nog beter dan dat ze gedacht had. Het liefst wilde ze nog een keertje, maar het was nogal vroeg en bovendien moesten ze ook nog repeteren met het koor. Vanuit haar ooghoek zag ze Hanne wakker worden op het andere bed. Louise draaide zich op haar zij, naar Hanne toe.
"Goedemorgen."
Hanne moest dit nog even incasseren. Ook bij Hanne was er een stevige hoofdpijn aanwezig. Afgelopen nacht was niet haar eerste keer met een meisje, maar met Louise voelde het wel anders. Het voelde.. speciaal.
"Goedemorgen, amai mijn hoofd."
"Hier hetzelfde, iets te veel wodka colas gedronken zeker?"
Hanne lachte als een boer met kiespijn. Ze klom langzaam uit haar bed en keek uit het raam. Ze zag dat er al veel beweging was buiten.
"Seg, hoe laat is het eigenlijk?"
"10 uur.."
"10 uur?? Dan zouden we beter opschieten, over een uur gaan we al repeteren."
"Oh ja shit, dat is waar." Louise kwam iets te snel overeind en kreeg meteen spijt want ze voelde dat meteen aan haar hoofd.
Hanne kleedde zich vlug om en liep al naar de deur. Louise, nog in pyjama, keek haar vol verbijstering aan. Ze stond op en trok langzaam een comfortabele broek aan.
"Zouden de jongens al wakker zijn?"
"Noah kennende is hij al op, maar of Sam al wakker is, dat is maar de vraag. Ik zal wel even kijken." Hanne liep de kamer uit, stak de hal over en klopte aan op de deur van de jongenskamer. Er kwam geen reactie. Ze probeerde de deurklink, die ontgrendeld was en deed zachtjes de deur open. Ze keek om het hoekje van de deur en zoals ze al dacht was er één van de twee bedden leeg en lag er nog iemand te slapen in het andere bed. Ze deed een stap achteruit en deed zachtjes de deur weer dicht. Ze liep traag de trap af en zag dat Noah druk in de weer was met een ontbijt.
"Zo, u ziet er opgebeurd uit. Leuke nacht gehad?"
"Aja zeker zeker" zei Noah terwijl hij vier borden uit een kast trok en richting de tafel liep. "Gij ziet er precies ook goed uit.." zei Noah sarcastisch. "Toch iets te veel gedronken gisteren?"
"Waarschijnlijk wel, ja." Hanne begon te lachen. "Kan ik ergens mee helpen?"
Noah zette de stapel met borden op de tafel neer. "Yess, de koffie moet nog gezet worden en er moeten nog twee mensen uit hun bedden gehaald worden, denk ik zomaar."
"Louise is al op... Sam sliep net nog als een roosje... maar goed, de koffie dus?"
Samen maakten Noah en Hanne de hele tafel op met broodjes, koffie, gezond en ongezond broodbeleg en ook het fruit kon niet ontbreken. Een echt boksers-ontbijt. Louise kwam de trap afgesukkeld en schoof meteen aan tafel. Noah nam plaats tegenover haar en Hanne nam plaats naast Louise. Noah bekeek Louise van beneden naar boven.
"Zo, ook een goedemorgen."
"Goedemorgen."
"Ook iets te veel-"
"Ja Noah, we weten het wel, tis al goed." Excuserend hield Noah zijn twee handen in de lucht. Hanne ging door. "Waar blijft uw schone slaapster trouwens, want wij hebben eigenlijk wel honger, niet waar Louise?" Louise knikte. Noah zuchtte luid.
JE LEEST
🎅🏻HOHOHOMO'S: De Jongensdingen Kerstspecial🎅🏻
FanfictionDe leden van Campus 12 gaan met Kerst een weekendje naar de Ardennen. Op de tweede kerstdag hebben ze namelijk een groot optreden! Maar of dat nu allemaal wel goed zal verlopen? Dat lezen jullie in: 🎅🏻HOHOHOMO'S: De Jongensdingen Kerstspecial🎅🏻