Het was klokslag 24 uur. De vier stonden verstijfd toen er plots twee figuren om de hoek kwamen gelopen: Emilie en Bo.
"Hey jongens, jullie zijn er ein-de-lijk oh my god, we hebben de hele avond op jullie zitten wachten!"
"Ja.." zei Bo, terwijl ze op het viertal afliep en ze eens goed bekeek. Noah zag er voornamelijk vermoeid uit, Sam zag lijkbleek en Louise en Hanne keken voornamelijk verward. "Ik zie dat jullie je goed vermaakt hebben?".
Hanne lachte en keek vluchtig even naar Louise. "Dat hebben we zeker."
Bo keek nog eens naar Sam. "En gij? Sam?"
Sam keek op, realiseerde zich dat Bo tegen hem aan het praten was en knikte."Ja ja".
"Maar wat doen jullie hier eigenlijk?" vroeg Hanne.
"Wel.." begon Emilie, "jullie optreden konden wij natuurlijk niet missen, dus hadden we aan Fre gevraagd waar jullie zouden overnachten en.. ja here we are." Emilie zocht oogcontact met Louise. Nadat ze een paar dagen daarvoor de gouden tip had gegeven wilde ze natuurlijk wel een update over de 'seks met vrouwen' situatie. Al helemaal sinds ze geen enkel bericht erover had gehad van Louise. Ze trok Louise dan ook bij haar arm mee naar de slaapkamer van Hanne en Louise. Ze plofte op bed neer.
"Dusss... hoe is het met de.." Emilie maakte weer het schaar gebaar. Louise begon te lachen.
"Hoeveel details wilt ge hebben?"
"Uhmm alle?" Emilie begon te lachen. "HUP VERTEL!"
------------------------
Op de benedenverdieping zaten Bo en Hanne samen voor het haardvuur. Noah en Sam waren al naar boven gegaan.
"Zo..", begon Bo. "Al lang geleden dat we samen eens ergens gezeten hebben, niet?"
Hanne knikte. "Ja echt al kei lang geleden inderdaad." De twee staarden naar het vuur en waren stil. Bo stond op.
"Zullen we iets drinken?"
"Ja is goe."
Bo liep naar de keuken en kwam terug met een fles witte wijn en twee glazen. Ze zette soepel de twee glazen op de bijzettafel en opende de fles wijn. Ze schonk de twee glazen in en overhandigde Hanne één van de twee glazen. "Madame."
"Dankuwel."
Ze klonken de twee glazen en dronken allebei een flinke teug, waarna Hanne het glas terug op de tafel zette. Bo hield het glas in haar hand en keek diep in de ogen van Hanne.
"En.. hoe zit het met u en Louise?"
"Hoe weet gij-"
Bo lachte en nam nog een slok. "Dus?"
"Ja het was wel leuk ja."
"Deed ze het een beetje goed?"
"Op zich wel ja.", zei Hanne terwijl ze weer haar glas pakte en een slok nam van haar wijn.
Bo zette haar glas neer. Ze begon te lachen. "Ja dat is beginnersgeluk... ik zat laatst te denken aan die keer dat wij.."
Hanne begon luid te lachen. "Ja, dat was me toch eens een avond. Ladderzat waren we doen, amai."
"Een van de beste orgasmes die ik ooit gehad heb, moet ik zeggen."
"Een van de?? Wie waren er beter dan?"
JE LEEST
🎅🏻HOHOHOMO'S: De Jongensdingen Kerstspecial🎅🏻
FanficDe leden van Campus 12 gaan met Kerst een weekendje naar de Ardennen. Op de tweede kerstdag hebben ze namelijk een groot optreden! Maar of dat nu allemaal wel goed zal verlopen? Dat lezen jullie in: 🎅🏻HOHOHOMO'S: De Jongensdingen Kerstspecial🎅🏻