16. fejezet

58 6 3
                                    

Jeremy szemszöge

1 nap karácsonyig

- Fia figyelsz?

- Mi?

- Mondom még 2 centi.

- Oké. - megjelölöm.

- Mi az?

- Mi?

- Mi vonja el a figyelmed? Csak nem a lány?

- Honnan tu...- kérdezném, de közben rájöttem. - Kayle. - apám bólint.

- Szóval?

- Kedvelem, nagyon. Volna rá esély hogy a barátnőm legyen, de vannak akadályok. Úgy érzem tudnék segíteni, könnyíteni, de ellök. Nem tudom hogy azért mert nem bízik eléggé, vagy túl személyes, vagy csak fél hogy ráunok. - sóhajtok. - Vagy nem tudom.

- Tudod fiam a nők bonyolultak. Ami nekünk egyszerű az nekik több szállon fut és kötödik össze. Egyszer, még régen mikor édesanyádnak udvaroltam jó párszor elutasított. Akkor azt hittem azért mert nem volt jó az első benyomásom. De később megértettem. Egy nő biztos pontott keres. Egy férfit aki mellett önmaga lehet aki védelmezi. De az igazságot akkor értettem meg mikor a feleségem lett. Nem akarnak senki terhére lenni aki kicsit is fontos számukra. - megfogja a balvállam. - Gondold át mit érzel és tedd fel magadnak a kérdést. Kedvelem annyira hogy időt és energiát fektesek bele. - elveszi kezét és elkezdi lekötni a fa ágait.

- Kösz. Így azért tisztább a kép.

- Az én tudásom és tapasztalatom lecke neked. Ha tudod én mit rontottam el, akkor talán te nem fogod. Vagy neked jobban megy. Na fog és menjünk be mert rám fagy a gatya.

Elgondolkodtat amit mondott. Ha Ivy is ezért tol el akkor tényleg beszélnünk kell. Muszáj tisztán látnom, de legyen bármi, én nem hátrálok ki. Nem hagyom egyedül.

......................................................................
(Tegnap egész nap nem volt internet. Ezért elnézést a tegnap kimaradt részekért.)

Köszönöm hogy elolvastad és remélem tetszett.

A story-t befejezem ha szeretnétek. Viszont érzem, és ez a történet döbbentett rá, hogy a Feltüzelt érzelmek tematikája az ami jobban megy. Nem feltétlen dobok el más ötletet, hiszen alap story-t sokat írtam már, mégpedig több tematikában.

Ha szeretnétek hogy be legyen fejezve akkor elég egy like emoji kommentbe és tudni fogom.

Jövőre pedig folytatódik a Feltüzelt érzelmek. Melynek pontos dátumát Instagram profilom közlöm.
Addig is...
Kívánok mindenkinek boldog karácsonyt.

Sorsolt szerelem Where stories live. Discover now