"I.N bende seni bekliyordum geldin sonunda"
"Ne oldu neden beni bekliyorsun?"
"Amcamlar bu akşam bizi evlerine yemeğe davet etmiş. Yeni eve taşınmışlar babam söyledi okul çıkışı I.N'le birlikte otobüsle gelin dedi"
"Öyle mi tamam gidelim"
Otobüse binmiştik amcamların evine doğru gidiyorduk. Bir anda I.N bayıldı. Ne? I.N bayılmıştı! Acil bir şey yapmam gerekiyordu.
"Şoför amca! Buradaki en yakın hastaneye gidelim lütfen!"
"Hasta bayıldı hızlı olun"
Hastaneye varmıştık. I.N kucağımda baygın bir şekilde duruyordu. Endişeliydim. Ona bir şey olmasını istemiyordum...
"Doktor bey biz otobüste gidiyorduk bir anda bayıldı normal bir durum değil!"
"Tamam sakin olun"
"Acil hasta yolu açın!"
Çok endişeliydim. Böyle olması hiçte normal bir şey değildi...
Yaklaşık yarım saat geçmişti. I.N hala doktorun odasındaydı. Babam arıyordu ona durumu anlatmak için telefonu açtım. Bu durumda onları arayıp olanları söylemek aklıma gelememişti.
"Alo oğlum neden gelmediniz iki saattir? Yolu mu bulamadınız amcan almaya gelsin mi sizi?"
"Yok baba öyle değil. Biz otobüse binmiştik bir anda I.N bayıldı hastanedeyiz şuanda"
"Ne? Oğlum hangi hastane çabuk söyle geliyoruz"
"... hastanesi çabuk gelin"
"Tamam geliyoruz"
-I.N-
"Son zamanlarda bir erkekle fazla yakın temasta bulundun mu I.N?"
"Yok hayır en son Changbin'in evine gitmiştim ama o kadar yakın temasta bulunmadım"
"Tamam endişelenme"
-Changbin-
Doktor ve I.N odadan çıktılar.
"I.N!"
"Doktor bey hastanın nesi var?"
"Sanırım... hamile"
"NE?"
"Şaka yapıyorsunuz değil mi?"
"Hayır Changbin yapmıyoruz..."
"DAHA 19 YAŞINDASIN!"
"Biliyorum"
"DOKTOR BEY VALLAHİ BEN BİR ŞEY YAPMADIM BABAM DUYARSA ÖLDÜM BEN"
"Changbin sanırım o gün..."
"Chan"
"Chan mı?"
"Chan"
"Ablamlara ne diyeceğiz?"
"Bilmiyorum. Asıl ben babama ne diyeceğim öğrenirse beni evlatlıktan reddeder"
"I.N gerçekten mi hala inanamıyorum ya of"
"BABAMLAR GELDI SICTIK"
"Oğlum!"
"Oğlum nesi var I.N'in?"
"Şey ben bir tuvalete gideyim sonra söylerim"
Tuvalete giderek ucuz kurtulmuştum. Hastaneye amcam, Minho yengem, annem ve babam gelmişti. Chan, babaannem ve dedem yoktu onlar evde kalmışlardı sanırım. Dünyanın en kötü olayını yaşamış olabilirim şuan. Babam beni evlatlıktan reddedecek... daha 19 yaşındayız bunun olması imkansız gibi bir şey. Hem ben bir şey yapmadım bu yüzden rahat olabilirim.
-I.N-
"Abla Changbin gelsin öyle söyleyelim"
"Ya bu kadar önemli bir şey mi?"
"Evet abla çok önemli"
"Hah geldim"
"I.N söyledin mi?"
"Hayır seni bekliyorduk söylemek için"
"Abla ben... hamileyim"
(İt might seem crazy what I'm boutta say)"NE!?"
-Changbin-
Babam bana kaşlarını çatarak bir bakış atmıştı... sonum geldi sanırım...
"Changbin? Oğlum?"
Benden bir açıklama bekliyorlardı. Ne diyebilirdim ki? Ben yapmadım desem yalan söylüyorum sanacaklar çünkü geçen gün evde yalnız kalmıştık.
"Babacım ben bir şey yapmadım"
"Senlik bir durum yok yani değil mi oğlum?"
"Bilmiyorum baba..."
"NASIL BİLMİYORSUN"
"Sakin ol Jisung"
"Baba... o gün Chan kabus görmüştü ağlayarak yanımıza geldi. Beni aranıza alın diye ağladı susturamadık. O uyusun odasına götürürüz diye düşündük bir türlü uyuyamadı. En sonunda uyumuştu ama I.N de uyumuştu. Saat çok geç olmuştu bende ne olduğunu anlamadan uyuya kalmışım. Sabah Chan bizden erken uyanıp aramızdan kalkmış ve I.N'in kafasını benim göğsüme yaslamış. Benim kollarımı da I.N'e sarmıştı. Sabah bu pozisyonda uyandım. Sonrasında da misafirler geldi falan işte"
"Vay küçük velet OGLUM DAHA 19 YASINDA NASIL COCUGU OLUR😭"
"Babasının oğlu işte aynı sana çekmiş Jisung"
"SUS"
Amcam donmuştu. Daha ne olduğunu anlayamadan bunu söyleyince hareketsiz kalmıştı. Ağızı açık bir şekilde I.N ve bana bakıyordu.
"Yani şimdi... sizin çocuğunuz mu olacak?""Hayır öyle değil belki başkasından hamiledir dimi?"
"Changbin bunun olma ihtimali yüzde sıfır nokta beş"
"Hadi ya öyle mi diyorsun"
"Evet"
"Yoksa Jay?"
"Jay'in olma ihtimali zaten yok"
"Var"
"Hayır Changbin yok"
"DEDE OLUYORUM HAYIR😭😭"
"BENDE BABAANNE OLUYORUM😭"
"BENDE... BEN KIM OLUYORUM LAN"
"CHAN AMCA OLUYOR"
"Küçük çocuk 5 yaşında amca oldu devamı show tvde..."
"Ya ben böyle işin"
"Hayatım sana çekmiş işte abartacak bir şey yok"
"YA SEN BIR SUS"
"Bana sus mu diyorsun?"
"Evet"
"Öyle olsun Jisung"
"Daha belli değil durun bir"
"Yakında belli olur merak etmeyin yengecim"
_______________________________________