Ayağa kalktı yanıma geldi ve dudağımı öptü uzun uzun öptü bende ayağa kalktım onun öpücüğüne karşılık verdim.
O kadar derin öpüyordu ki bi an dudağımın yok olduğunu hissettim o kadar derin öpüyordu.
Elini kalçama götürdü ve kalçamı sıkıyordu bu hareketi o kadar hoşuma gidiyor ki. Elini t-shirtüme götürdü çıkartı sütyenim kaldı ortada elini sütyenimin içine götürdü ve göğsümü sıktı küçük bir "ayy" demek zorunda kaldım
Sütyenimide çıkardı ve karşısında yarı çıplak kaldım bende onun en çok istediği şeyi yapacam.
Dizlerimin üstüne çöktüm ve kemerini çıkartım sonra pantolonun düğmelerini pantolonunu indirdim karşımda sadece baksırı kaldı onuda indirdim ve kocamandı önce ne yapacağımı bilemedim ama yakacaktım. Elimle ağzıma götürdüm ve o istediği hareketi yaptım yaladım. Tadı çok güzeldi ama ağzıma sığmıyordu.
"Yağmur yapmak zorunda değilsin." Dedi ama ben duymazdan geldim ve devam etti barış'ta küçük küçük inliyordu.
Sonra beni Ayağa kaldırdı ve dudağımı öpe öpe beni yatağa götürdü
Yatağa doğru attı ve pantolonumu çıkartı sonra da kilodumu çıkartı artık onun karşısında tamamen çıplaktım biraz utsnıyorum biraz da üşüyorum.
Beni kendine doğru çekti ve amımı yalamaya başladı hem zevk alıyordum hemde canım yanıyordu hem hoşuma gidiyordu hemde istemiyordum çok karışıktı.
O kadar güzel ve kibar yalıyordu ki inlememem imkansızdı
"Ayy aahh"
"Ayyy"
"Yağmur istemiyorsan bırakayım."
"Hayır devam et"
Biraz daha yaladı ve oda geldi yatağa
Misyoner pozisyonu aldı ve prezervatif kondomunu açtı sokmaya başladı o kadar büyüktüki zarzor girdi
"Ahhhhhh"
"Ayyy" çok yavaş yavaş sokuyordu
Ama bende ıslandım
Biraz daha devam etti
"Barış bırak artık canım acıyor."
"Şş tamam sen ne zaman istersen." Dedi
Sonra bana sarıldı teni o kadar sıcaktı ki resmen ısındım.
"Barış banyoya girelimmi? "
"Olur olur girelim."
Banyoya girdik önce saçımı açtı sonra suyu açtı ve birlikte girdik yine beni öptü bende o kadar ıslandım kii
Şampuanı aldı saçıma döktü ve o kadar güzel bir şekilde masaj yapar gibi saçlarıma şampuanladı sonra suya doğru tuttu. Lifi aldı şampuan döktü önce sırtıma sonra göğsüme sonra da eğildi bacaklarımı lifledi suya tuttu ve önce o çıktı sonra ben bornozu bana verdi kurulandım.
"Teşekkür ederim." Dedim
"Odada yeşil valizde sana göre kıyafetler var giy geliyorum.
O kadar değişikti ki hemen valizi aldım için açtım önce sütyen ve külotu çıkartım sonra pijama takımını çıkartım giydim tam yatağa geçtim ki barışta banyodan çıktı yanıma geldi önce dudağıma küçük bir öpücük braktı yatağa geçtik uzandık sonra ışıkları kapatı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Amcam
RomanceBu Hikayede Aşırrı C*NSEL sözler kulanılmıştır. Şimdiden Söyleyeyim Sonra Kötü Yorum Fln Yapmayın..... İyi Okurlar★