12.Bölüm

12.5K 63 2
                                    

Evin kapısının önündeydik ev dıştan güzel di siteliydi. Evin dış kapısından içeri geçtik arabayı park etti valizleri aldı bende evin içine girip asansöre bindim 8.kata çıltım evin anahtarı çıkarıp eve girdim ev içi eşyalıydı. Kapıyı araladım ve salona geçip oturdum.

Bı düşündüm bu olanları som zamanlarda neler yaşadığımı bi düşündüm ve düşünmek bile istemeden koltuğa uzandım arkamı dönerek uyumak istiyordum akşama kadar da kalkmak istemiyordum hatta sabaha kadar. Tam uyuyacaktım kapı sesi geldi barış geldi bende uyuma numarası yaptımki konuşmasın benimle geldi dolaptan bişeyler çıkardı ve üstümü örtü.

Uyandığımda ter içinde kalmıştımveyemek kokuları geliyordu sanırım barış yemek yapıyordu.

Ayağa kalktım mutfağa doğru gittim.

"Uyurken terlemişim neden beni kaldırmadın?"dedim

"Bir kaç defa seslendim uyanmadın çok derin uyuyordun sanırım bende daha karışmadın şurdan koridora git sağda banyo var gir duş al hemen yanında da odan var orda valiz var ordanda kıyafetlerin var." Dedi

Bunları söylerken yüzüme bile bakmadı bende çok üstüne gitmedim.

Koridora gittim ve barışla odalarımız ayrıydı. Buna bir yandan sevindim bir yandan da düşündüm neyse valizi aldım açtım içinden eşofman ve t-shirt çıkardım.

Banyoya gittim ve banyo o kadar ki büyüktü neyse duşakabine baktım üstümü çıkardım.

Banyodan çıktığımda o kadar ki rahatladım. Banyodan çıktım odama gittim ve valizin ağzını kapatım.

Mutfağa doğru gittim ve barış yemek yiyordu ben gelince yemeklerini kaldırdı masayı sildi.

"Yemekte makarna ve tavuk var beğenirsin diye düşündüm. Ben yedim sende ye rahat rahat"dedi

Neydi şimdi bu neyin tribi bu?

Dolaptan tabak aldım makarnayı doldurdum hem çok seviyorum hemde çok acıkmıştım.

Makarnayı yedim gerçekten çok güzeldi. Masayı sildim. Bulaşıkları yıkadım.

içeriye gittim barış televizyon izliyordu ben geldim televizyonu kapatı ve çıktı odadan?

Neydi ya şimdi bu? Hiç sorgulamadan televizyonun kumandasını aldım. Televizyon izleyeli neredeyse 1 saat olmuştur.

"Ben markete gidiyorum istediğin bir şey var mı?"

"Hayır yok."

"Sana telefon aldım bak orda istediğin kişiyi ara."

"Tama-" demeden kapıyı çekti gitti

Ya gerçekten neydi şimdi bu?

Hemen gittim telefonumu aldım baktım iPhone 13

Bu adam nerden biliyor benim bu telefonu çok istediğimi ve hep almak istediğimi?

Neyse telefonu açtım ve yepyeniydi daha kutusunu bile açmamıştı.neyse ben açtım tam istediğim model ve renk.

Saat 8 i geçiyordu bu adam neredeydi telefon numarasınında vermedi. Tam dedimki kapıyı biri açtım.

"Ya sen nerdesin 3 saate mi markete gittin?"

"İşim vardı biraz geç kaldım."

"Bugün sana noldu ne bu tavır trip bişe mi yaptim sana?" Dedim

"Sana işim vardı dedim konu kapandı çokta uzatmaya gerek yok!" Dedi ve gidiyordu.

"Bi dakka bi dakka sen ne yapıyorsun ya bu ne hareketler bak bi yaptın sustum 2 yaptım sustum ben mi sana bişe yaptım diyorum daha ona bile cevap vermiyorsun ne istiyorsun!" Dedim

Bişe demeden odasına girip kapıyı kilitledi.

Bende telefonumu aldım ve odama gittim.

Üvey AmcamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin