Beni Hatırlıyorsun Şaşırdım

434 21 13
                                    

[jisung'un ağzından]

Sabah okul için erkenden kalkmıstim, çünkü neden olmasın :]
Bugün serbest gündü o yüzden sivil gitcem.
Üstume bol siyah tişört,siyah bir eşofman birde gene siyah bir hırkayla kombini tamamladım.En sevdiğim parfümümü sıkıp evden cıktım.Kulaklıgımdan en sevdiğim sarkıyı açtım yani 'lalala-skz'

not:ficde skz diye grup yok sadece hangi şarkı olduğunu bilin
(Devamm)

Yolda giderken  sanki önceden tanıdığım biri vardı, evet oydu küçüklük arkadaşım 'Lee Minho' onunla çok iyi anlasirdik eskiden uzun zamandır konusmamistik.'ne kadar değişmiş diye düsünürken birden yanıma geldi ve konuştu;
"Merhaba Ji" olamaz lâkabımı hâla hatırlıyordu. Cevap verdim
"Selam minmin" dedim,minho hafif sırıttı ve konuştu
"Hatırlıyorsun Ji, işte seni bu yüzden çok seviyorum" Dedi bana gerçekten değer veren tek kişiydi küçükken.
"Uzun zaman oldu minmin seni gerçekten özledim" dememle bana sarılmsı bir oldu bende ona sarıldım,o gerçekten çok güzel kokuyordu mükemmel kokuyord- ne diyorum ben diye düsunurken konuştu "kahve içmeye gidelim mi?" "Olmaz minmin,okula gitmem gerek ama istersen okul çıkışı bir yere gidebiliriz" "olur ji gidelim.hangi okulda okuyorsun okul çıkışı  alıyım seni"  demişti minho çok düsünceli görünüyordu onun en çok bu yönünü severdim küçükken hala aynı,cevap verdim "... Lisesinde" lise son sınıftım ve minho da lise son olması lazımdı."NEE pardon bı an sasırdim bende o lisede okuyorum ,ama daha yeni transfer oldum liseye seni görmemem doğal" deyp güldü minho bunu fark edince birlikte okula gittik ve giderken ful konusmustuk bide dediği gibi kahvede almıstık.Minho 12/B de okuyordu bense 12/E'deydim okula gelince sınıflara dagıldık .

[Minho'dan]

Sabah yeni okulum için erkenden kalkıp hazırlandım,full siyah bir kombin yapmıstım sanırım bugün serbest günmüş.
Evden cıkmadan parfüm sıkıp evden çıktım,yolda giderken kücüklüktrn beri aradığım ilk ve tek askım ji'yi gördüm değişmişti bende değişmiştim,ama ji'yi tanıdım ve yanına gittim ve konuştum "Merhaba Ji" biraz durdu ve konustu "selam minmin" hatırlıuordu bu beni mutlu etmişti hemen konuştum "Hatırlıyorsun Ji,seni bu yüzden çok seviyorum"dedim o bana özlemis gibi bakıyordu bende onu çok özledim en son 10 yasında görsmüstuk yani 8 yıl oluyor.Birden Ji konuştu "uzun zaman oldu minmin seni gerçekten özledim" dedi ben çok mutlu oldum ve hemen sarıldım,benden biraz kısaydı o yüzden oda benim belime sarıldı.Ji çok güzel kokuyordu,Ji'ye kahve teklif ettim ama red etti okula gidicekmis 'SMART BOY' SBSBDBSNDN neyse ama Ji tekrar konuştu"istersen okul çıkışı bir yere gidebiliriz." düsünceli bebegim,bende tabi boş durmadım hemen sordum "Hangi okulda okuyorsun? okul çıkışı alıyım seni" "...Lisesi minmin" dedi bende o okula gidicektim çok mutlu oldum ama belli etmedim (ettim)
"NEE pardon bı an sasırdim bende o lisede okuyorum ama daha yeni transfer oldum seni görmemem doğal" xeyp güldüm aynı okulda olduğumuzu fark edip birlikte okula gittik ve giderken ful konusmustuk bide dediğim gibi kahvede almıstık  ben 12/B'de okuyordum o ise 12/E'de okuyordu,okula gelince sınıflara dagıldık.

İLK BÖLÜMÜ ATTIM BİSMİLLAH COK KİSA OLDU AMA HADİ HAYİRLİSİ AKLİMA BASKA GELMEDİ YARIN YA DA BUGÜN YB GELİCEKK✨👽☢️💅💅

sen misin?/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin