Eğlenceli Bir Gece ✨

170 11 33
                                    

Bu bölümde minsung çiftine ve hyunlix'e odaklancam diğer bölümde chanmin ve jeongbin çiftleri ile ilgili olcak ve smut yazan bölümlerde uyarı vercem(⚠️ dikkat smut) diye uyarcam istiyen okusun istemeyen okumasin ben bişe kaybetmem haydi o zaman başlayalım💗💖😍

_________

Minsung ikilisi odaya geçtiler.Aslında minho fazla sarhoş değildi ama Jisung çok içmisti.Odaya geldiklerinde Jisung bir anda Minho'nun dudaklarına yapıştı,Minho Jisung'u duvarla arasına aldı ve öpmeye başladı.

(⚠️ Dikkat smut)

Minho Jisung'un dudağını bir anda ısırdı ve kanattı,Ji bir anda Minho'nun ağizina inledi bu minho'nun hoşuna gitmişti.
Minho Jisung'un alt dudağınında ki kanı emiyordu, Jisung ise Minho'nun üst dudağını esir aldı.Minho jisung'u kucağına alıp yatağa yatırdı ve üstüne çıktı, minho'nun dudakları Jisung'un boynunda geziyor-iz bırakıyordu Jisung ise inliyor ve buda minho'nun hoşuna gidiyordu.Minho jisung'un boynuna izlerini bırakırken jisung'ta minho'nun emanetine sürtünüyordu
(SUBLİMLESTİM)
Jisung minho'ya sürtündükce minho'da inliyordu.
Minho daha fazla dayanamadı ve Jisung'un üstünü çıkardı,daha sonra kendi gömleğini de çıkardı ve jisung'u kucağına aldığı sırada konuştu "Sürtün sincap,sürtün ki iyi bir gece gecirelim" diyip sırıttı.Jisung konuştu "Tamam babacığım,ama sende eğlenceli bir gece istiyorum"deyip minho'ya sürtünmeye başladı, Jisung sürtündükce minho inliyordu minho inledikce Jisung daha sert sürtünüyordu.Jisung altında bir sertlik hissetti ve sırıttı ama belli etmedi çünkü kendiside azmıştı ve konuştu "beni ne zaman altında inleteceksin Minho-ahh" sona doğru inledi cünkü minho Jisung'un penisini okşuyordu,okşarken bir anda sıkmıştı
(FOKİRDADİM AMK)
Minho Jisung'un inlemesinden zevk alıyordu ve konuştu "Hemen şimdi Jisung"diyip Jisung'u kucağından kaldırıp pantolonunu ve iç çamaşırınıda çıkardı,hemen kendi giysilerinde de kurtuldu minho.Artik ikiside çıplaktı,minho konuştu "daha önce hiç bir erkekle seviştin mi?" "Hayır Minho ilkimsin" deyip sırıttı sungn,minho iyice jisung'a yaklaştı ve Ji'nin emanetini ovusturmaya başladı,"ahhm,ahh d-devam et m-minho-ahh" diye inledi Jisung bu minho'nun hoşuna gitmişti ve minho hemen jis'i yatağa atıp iki parmağını Ji'ye uzattı "Em,sikimi emercesine em" jisung denileni yaptıktan sonra minho elini çekip jise seslendi " Babacığın için bacaklarını arala" "Tabikide babacığım-ahh" jisung bacaklarını araladigi gibi minho iki parmağını aynı anda Ji'nin deliğine soktu "m-minho y-y-yavas ol-ahh ahhh" dedi jisung odayı jisung'un inlemeleri kaplıyordu.Bir süre sonra minho 3. Parmağida ekledi ve biraz gircık yaptıktan sonra konuştu "Hazırsin sanırım sincabım"
"Altında inlemek istiyorum babacığı-ahh ahh" jisung sözünü bitirmeden minho aletinin yarısını HanJi'ye soktu ve Ji bir anda inledi.minho devamını da sokup Jisung'un alışmasını bekeldi, Jisung konuştu "m-minho devam e-et ahh " minho  sırıtır ve konuşur "isteklisin güzelim" "karşımda sen olunca baştan çıkıyorum" minho genişçe gülümseyip işine devam ediyordu.Minhonun gel-git leri artınca yatak sallanıp ses çıkarıyordu, odayı jisung'un inlemeleri,yatagın cikardiği ses ve minho'nun arada aldığı zevki belldi eden inlimeler dolduruyordu.  minho bosalacağini anladı,daha fazla dayanamadı ve Jisung'un içine boşaldı jisung'ta yatağa boşaldı.Minho jisung'un dudaklarına yapıştı ve sert bir şekilde öpüyordu,jisungta minho'ya karşılık verirken minhoyu onu sikmesi için tahrik edici hareketler yapıyordu.Minho rahatlıkla jisung'u sikebiliyordu çünkü yarın pazardi,minho jisungu kucağına aldı ve konuştu "beni nasıl bu kadar azdırdın sincabım benim,sende en az benim kadar azginsin bebeğim" " seni seviyorum Minh-ahh ahh ah,ahhhh ,ahmm ,Minh-ahh işini biliyorsu-ahhh,ah ah" minho kucağında ki bedenin deliğini bulmuş ve zaten kalkık olan penisini deliğe sokmuş ve hızlı hızlı gir-çık yapıyordu buda jisung'un fazlasıyla inlemesine neden oluyordu.(m-minho-ahh y-y-yavas ol-ahh.D-d-devam et AHHH,AHMM,AAĞĞ" diye inledi Jisung sonda bagırmisti çünkü minho bir anda penisinin hepsini sertçe jisung'un deliğine sokmuş ve jisungun rahatlama noktasına(adıni bilmiom çok takmayın) penisini sertçe vuruyordu buda jisung'un fazlasıyla inlemesine sebep oluyordu.

________

Cennetten kovulma sebebi AMK
Neyse bol imanlı bir bölüm oldu bir dahaki bölümde de smut olcak sabırla bekleyin yarın yb gelir sizi seviyorum dediğim oy ve yorum gelmemis üzüldüm ama bu bölüm güzel olduğu için attım.Bol bol yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın sizi seviyorum 💖💗🖕🖕

sen misin?/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin