Tekrardan merhaba hepinizeeeee ☀
Bu bölümde hikayeyle ilgili gelişmeleri anlatacağım, oylarsanız sevinirim ❄
Hikayenin 7. Bölümünü yazdım, düzenledim ve hazır. Söylediğim gibi 30 bölüm olacak hikaye ve olaylar yavaş yavaş belirginleşmeye başladı. Merakla bekleyen arkadaşlar yaklaşık bir aya Shopier'den kitabı hazır bir şekilde okuyabileceksiniz.
Belki az yazdığım için bana kızanlar olmuş olabilir, sizlere hak vermek isterdim fakat durum şu ki, bazı sahneleri yazmak kurgunun tamamen aklımda olduğu ve hiç düşünmediğim bir bölümü yazmaktan uzun sürüyor. Ve zaten burdaysanız eminim ki daha önce bir kitap okumuş ya da yazmışsınızdır, ne kadar zahmetli olduğunun farkındasınızdır.
Önemli bir konuya da değinmek istiyorum bu bölümde, tabi ki olmazsa olmaz linçler✨
Geçen ki bölümlerde birkaç satıra linç yorumu gelmişti ve ben güzel gözlerimizin zevkinin bozulmaması adına yorumları sildim. Ve sadece burdan da linç almıyorum, Snapchat hesabımda o kadar çok nefret söylemi var ki...
Linçlerin sebebi da tabi ki yaşım. Kitabımın konusu "yaşıma uygun olmadığı için" linçleniyorum. Ama sormak istediğim bir soru da var, sizce herkesin hayatı o kadar soft mu? Yani benim kitabımda anlattıklarımın çoğu tanıdığım insanların yaşadığı şeyler. Mesela benim hayatım birine ağır gelir, bir başkasının hayatı da bana. Hepimiz aynı kaderle doğmuyoruz maalesef. Hem, benim zihnim bana bir rüya gördürmüş, ben de bunu bir kurguya çevirmişim, neden yazmayım ki?
Ayrıca bu linçleri bir de gelecek yıl binlerce kişilik Ateşböceği Ailesi olduğumuzda söylemenizi istiyorum, şimdilik gelen hiçbir nefret söylemine karşılık vermicem. Bu arada, beni linçlemeniz, sosyal medya hesaplarınızda hafife almanız beni sadece popüler yapacak. Malûm, ülkemizde linçlenmeden bir yere varılmıyor.
Bu bölüm uzun olacak belki ama bazı arkadaşlara derdini sormam gerek.
Karakterlerin isimleriyle derdiniz ne?
İlerde popüler olursam birilerinin bana "Yazar" diye hitap edecek olmasıyla derdiniz ne? Farkındaysanız 18 yaşından küçüğüm, üniversitede edebiyat bölümünden mezun olmadım ya da basılı bir eserim yok. Yani resmi bir yazar olamicam.
Kitabımda bir kadın cinayeti geçmesiyle derdiniz ne? Gerçek hayatta kadınlar hiç katledilmiyor çünkü değil mi?
Bugünlük bu kadar arkadaşlar, yine bir gelişme bölümü yazacağım bir hafta kadar sonra. Kendinize iyi bakın 🍁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşböceği Çok Yakında
Teen FictionBirkaç ay içerisinde Shopier üzerinden satacağım e-kitabım olan Ateşböceği'nin burda hikayesini, karakterlerini ve detaylarını yazacağım. Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar!