Trailer x Introducing.

678 42 11
                                    

តើគាត់គឺជាបងប្រុសបង្កើតរបស់ខ្ញុំពិតមែនឬ?? ខ្ញុំស្ទើរតែមិនជឿលើរឿងនេះនោះទេ... បងប្រុសបង្កើត!?បងប្រុសបង្កើតដែលយកប្អូនប្រុសបង្កើតរបស់ខ្លួនទៅផ្ញើរនឹងអ្នកដទៃ...បងប្រុសបង្កើតដែលចាប់បំពានលើប្អូនប្រុសបង្កើតរបស់ខ្លួនឯងរាល់ពេលដែលស្រវឹងឬខឹងនឹងអ្វីមួយ...បងប្រុសបង្កើតដែលស្រលាញ់ប្អូនប្រុសបង្កើតរបស់ខ្លួនឯងក្នុងន័យជាស្នេហា...បងប្រុសបង្កើតដែលធ្លាប់ប្រើអំពើហិង្សាលើគ្រែមកលើប្អូនប្រុសបង្កើតរបស់ខ្លួនឯង... បងប្រុសបង្កើតដែលធ្វើឱ្យប្អូនប្រុសបង្កើតរបស់ខ្លួនឯងមានកូន..ហើយក៏ជាអ្នកធ្វើឱ្យប្អូនប្រុសបង្កើតរបស់ខ្លួនត្រូវរលូតកូនទាំងក្មេងខ្ចីដល់ថ្នាក់ស្ទើរតែបាត់បង់ជីវិតទាំងវ័យក្មេង..បន្ទាប់មកក៏ចាប់ផ្ដើមបង្កើតរឿងមិនពិតប្រាប់មនុស្សទូទាំងពិភពលោកព្រោះខ្លាចការអាប់ឱនកិត្តិយស..ខ្លាចគេដឹងថាខ្លួនមានបងប្អូនប្រុសបង្កើតហើយមានរឿងអាស្រូវទើបត្រូវចេញមុខមកកុហកអ្នកគ្រប់គ្នាថាពួកយើងគ្រាន់តែជាបងប្អូនជីដូនមួយដែលមានសាច់ឈាមឆ្ងាយពីគ្នា...!

++++

គ្រប់យ៉ាងវាគ្រាន់តែជាការយល់ច្រលំមួយពេលប៉ុណ្ណោះ!! អ្វីដែលខ្ញុំធ្វើកន្លងមកនេះក៏ព្រោះតែខ្ញុំគ្រាន់តែចង់ឱ្យប្អូនប្រុសបង្កើតជាទីស្រលាញ់របស់ខ្ញុំបានសុខស្រួលរស់នៅដោយសុវត្ថិភាពប៉ុណ្នោះ កាលដែលខ្ញុំយកគេទៅផ្ញើរជាមួយនិងអ្នកផ្សេងក៏ព្រោះតែខ្ញុំមិនចង់ឱ្យគេមកលំបាកជាមួយខ្ញុំដែលត្រូវដោះស្រាយបញ្ហារាប់មិនអស់ទាំងបញ្ហាក្នុងក្រុមហ៊ុន មុខជំនួញ និងបញ្ហាគ្រួសារ ពីព្រោះថាតាំងពីលោកប៉ាចាកចោលពួកយើងទៅយើងមានតែពីរអ្នកបងប្អូនប៉ុណ្នោះខ្ញុំរវល់ខ្លាំងណាស់ពេលខ្លះគ្មានសូម្បីតែពេលត្រលប់មកផ្ទះវិញក៏មាន...ហើយកាលដែលខ្ញុំបំពានគេក៏ព្រោះតែខ្ញុំជាមនុស្សឆេវឆាវមិនសូវចេះទប់អារម្មណ៍របស់ខ្លួនឯងនោះទេហើយនៅពេលដែលជាតិអាល់កុលចូលខ្លួនទៀតនោះបូករួមនិងរាងកាយរបស់គេដែលនៅនឹងមុខខ្ញុំទៀតនោះខ្ញុំរឹតតែពិបាកគ្រប់គ្រងសតិខ្លួនឯងទៅទៀត!! បន្ថែមលើសពីនេះទៀតកាលដែលខ្ញុំប្រើអំពើហិង្សាលើគ្រែទៅលើគេជាច្រើនលើកជាច្រើនសាររហូតដល់មានកូនវាក៏ដូចជាការដែលខ្ញុំរៀបរាប់ខាងលើ...មួយវិញទៀតមិនមែនខ្ញុំចង់ឬធ្វើឱ្យគេរលូតកូនព្រោះខ្លាចបាត់បង់ កិត្តយសមុខមាត់និងរឿងអាស្រូវនោះទេប៉ុន្តែវាមកពីខ្ញុំខ្លាចគេទទួលរងសម្ពាធពីសង្គមទៅវិញទេ ចំណែករឿងរលូតកូនខ្ញុំក៏មិនចង់ឱ្យវាកើតឡើងមកដូចគ្នា ខ្ញុំព្យាយមអស់ពីសមត្ថិភាពទៅហើយក្នុងការជួយប៉ុន្តែវានៅតែមិនអាច.រវាងគេហើយនិងកូនរបស់គេ ច្បាស់ណាស់ក្នុងចិត្តរបស់ខ្ញុំគឺគេសំខានជាងរាប់រយដង!!!ខ្ញុំសុខចិត្តបាបឱ្យតែគេបានរស់នៅសុខស្រួលទៅបានហើយ..ខ្ញុំក៏មិនយល់ហើយមិនដឹងដូចគ្នាថាខ្ញុំស្រលាញ់គេដោយសារមូលហេតុអ្វីព្រោះគេជាប្អូនបង្កើតរបស់ខ្ញុំ!ប៉ុន្តែខ្ញុំដឹងត្រឹមថាខ្ញុំស្រលាញ់គេខ្លាំងណាស់ស្រលាញ់លើសពីពាក្យថាប្អូនប្រុសបង្កើតទៅទៀត!!

Brother / បងប្រុសបង្កើត \ HeehoonWhere stories live. Discover now