1 - EASY

10 0 5
                                    



Belkide aşkımız bütün imkansızlıklara rağmen her engelin ve problemin üstesinden gelecekti. Sadece biraz zaman, sabır ve mücadele gerekiyordu.

JAPONYA - JAY EV / 18:00

(Jay) Bu gece MAMA2023 ödülleri vardı ve grupça bu gece için çok heyecanlıydık. Hem performans sergileyecektik hemde ödül alma şansımız vardı. Gecenin mükemmel geçmesi için elimizden geleni yapacaktık. Bu büyük gece için sabahın erken saatlerinden beri büyük bir hazırlık içindeydik. Performans provaları ve kıyafet provalarından sonra her şey hazır duruma gelmişti. 1 saatlik küçük bir aram vardı bu yüzden Japonya'daki evime gelmiştim. Normalde üyeler ve ekiple birlikte otelde kalıyorduk, evime son gezimden bir kaç eşyayı almak için gelmiştim. Ödül töreni Tokyo Dome'da olacaktı ve evim de oraya çok yakındı. Ekip ve üyeler beni evimin kapısının önünde bekliyordu. Geç kalma gibi bir sorunum olmayacaktı. İşim bittikten sonra hemen çıktım. Evin önünde beni bekleyen özel araca atladım ve Tokyo Dome'a doğru yola çıktık.

JAPONYA - TOKYO DOME / 20:00

(Yunjin) Acaba başarabilecek miydim ? Üyelerden yana hiç bir şüphem yoktu, kendimden çok korkuyordum.

Kırmızı halıdan geçtikten sonra hemen kulise geçmiştik  çünkü ödüller açıklanmaya başlamadan önce ilk biz  performans sergileyecektik. Performansa 20 dakika kalmıştı ve stres içindeydim, nerdeyse bayılacaktım. Hazırlanma odasından ayrılıp lavaboya gitmeye karar verdim. Kendimi sakinleştirmem gerekiyordu. Aslında her zaman yaptığımız bir şeydi çok büyük kitlelerin önünde performans sergilemek ama bugün nedense kendimi farklı hissediyordum.

Makyajımın bozulmamasına dikkat ederek boynumu suyla azar azar ıslattım ve derin nefesler alıp verdim. Hemen musluğun üstündeki aynaya baktım, etrafımda kimse yoktu. Kabinlerde de kimse yoktu gibi görünüyordu.

Tam kapıya doğru kendimi çevirip lavabodan çıkacakken kabinlerin birisi açıldı ve kim olduğunu görmek için arkamı döndüğümde bir erkek bedeni gördüm. ENHYPEN'den Jay tam da karşımdaydı.

"Burası kızlar tuvaleti, ne işin var burda ?" Dedim.

Çok geçmeden yerin dibine gireceğimi sağlayan bir cevap aldım.

"Emin misin ? Kapının hemen yanındaki simgeye bak istersen. Asıl benim burda ne yaptığını sormam gerekiyor." Dedi.

Arkamı dönüp kapının yanındaki simgeye baktım ve bu sefer gerçekten yanıldığımı anladım. Aceleyle geldiğim için yanlış lavaboya girmiştim.

Arkamı ona dönmeden "Çok özür diliyorum, aceleyle geldiğim için yanlış yere girdiğimi fark etmemişim." Dedim. Sırıtarak "Sorun değil, bir dahakine dikkat et sadece." Dedi.

Lafını bitirdikten sonra koşarak lavabodan çıktım ve diğer üyelerin de olduğu hazırlanma odamıza doğru koştum. Çok utanmıştım ama şu an bunu düşünmenin sırası değildi.

Performansa son 5 dakika kalmıştı, ekip geldiğimi görünce hemen sahne asansörlerine doğru yönlendirildik. El ele tutuşarak son kalan dakikaları sakinlik içinde beklemeye çalıştık.

Son 3 - 2 - 1 ve sahne bizimdi...

ERTESİ GÜN - OTEL / 10:00

Camdan gelen güneş ışınlarına dayanamadığım için sonunda pes edip gözlerimi açtım. Dün çok yorulmuştuk, otele gelir gelmez yatağıma girmiştim. Bugün repo günümüz olduğu için bu kadar rahattım yoksa asla saat 10'da uyanmazdım. Yarın Kore'ye dönecektik. Sakura ve Kazuha ailelerini görmek istedikleri için otelden ayrılmışlardı, Eunchae ve Chaewon'da büyük ihtimalle benim gibi üşengeçlik yapıp yatıyordu.

polaroid love • baemsuriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin