2-PERFECT NİGHT

4 1 1
                                    



ERTESİ GÜN - BUSAN JAY EV / 14 : 00

4 buçuk saatlik bir araba yolculuğundan sonra sonunda Busan'a varmıştık. Varız varmaz Jay'in evine geçmiştik. Ben koltukta soluklanırken Jay bana kocaman bir su bardağı getirmişti.

"Al sana kocaman bir su bardağı, yorulmuşsundur şimdi." Diyerek yüreğime su serpti. "Sağol."

Jay'in evi, kızlarla yaşadığımız yurttan 10 kat daha büyüktü. Varlıklı olduğunu az çok biliyordum ama bu kadar olduğunu düşünmemiştim.

"Arada sırada gelirken kalırım diye aldım bu evi Busan'ı çok seviyorum." "Çok güzel bir zevkin var, salonun çok güzel." "Çok uğraştım bu ev için ve ilk defa biriyle geliyorum, bu kişi sensin." Dedi.

Birazcık utanarak Jay'in bana verdiği su bardağını yavaşça içmeye başladım. Jay hemen yanıma oturdu ve telefonunu cebinden çıkartıp bir şeylere bakmaya başladı.

"Hybe açıklama yapmış." Dedi. "Ne açıklaması ?" Dedim elimdeki su bardağını önümdeki küçük masaya bıraktıktan sonra. "Sevgili olduğumuzu onaylamışlar." Dedi. Şaşırmamıştım, zaten bildiğimiz bir şeydi. Menajerlerimize, birlikte küçük bir tatile çıkacağımızı anlattığımızda da çok güzel bir şekilde karşılamışlardı zaten. "Eninde sonunda olacaktı, erkenden açıklamaya yapmaya karar vermiş olmaları bana garip gelmiyor, pek şaşırmadım." Dedim. Bana baktı ve söylediğim şeyi onayladığını göstermek için hafifçe başını salladı. "Haklısın. Olacaktı, oldu. Şu son üç günde yaşadıklarımız delice gerçekten." Dedi. "Bugünden itibaren her şey çok daha zor olacak, hissediyorum." Dedim.

İkimiz de telefonlarımıza gömülüp haberle alakalı gelen yorumları okumaya başladık. Çok karışık tepkiler geliyordu, bazıları ilişki haberine çok sevinmişti, bazıları çok sinirlenmişti, bazılarında inanmıyordu.

Sadece 1 yıl sürecekti ve gerçek olmayacaktı, netizenler istedikleri kadar tepki verebilirdi sadece gerçek hayranlarımıza yalan söylemek beni çok üzüyordu.

16:00

"Hadi kalkalım artık. İki günlük tatilimizi telefonlarımıza gömülüp netizenlerin yazdığı boş yorumları okumakla mı geçireceğiz ?" Diyerek telefonumu kapatıp cebime geri koymamı sağladı. "Haklısın, ne yapalım ?" Dedim. "Dışarı çıkalım, gezelim biraz etrafta. Hem hava da almış oluruz, yol bizi yordu." Dedi. "Tamam, çıkalım." Diyerek Jay'e cevap verdim.

Bir kaç dakika sonra ayakkabılarımızı giyip çıktık.
Yürümeye başladıktan sonra yürüme mesafesinde olan Haeundae plajına gitmeye karar verdik. Evet çok kalabalıktı, çoğu insan bizi tanıyabilirdi ama artık sözde ilişkimiz resmen onaylandığı için kimseden çekineceğimiz bir şey yoktu. Rahat rahat birlikte yürüyebilirdik.

Kış olduğu için plajda çok büyük bir kalabalık yoktu ama ona rağmen vardığımızda herkesin gözleri bizim üzerimizdeydi.

(J) Plajdaki herkesin dikkatini çektiğimiz belliydi, bizden başka kimseye bakmıyorlardı. Yunjin'in korktuğu gözlerinden belliydi. Bir anlığına durdum, ve hemen solumda olan Yunjin durduğumu görünce şaşırarak durdu. Onun da durduğunu gördükten sonra sol elimi ona uzattım. Bir kaç saniye elime baktıktan sonra sağ elini sol elime geçirdi ve birbirimize bir şey demeden yürümeye devam ettik. İkimiz de kendimizi daha güvenli hissetmeye başladık. İnsanların bakışlarını umursamadan uzunca bir süre plajda yürümeye devam ettik.

19:00

Yürüyüşümüzden sonra yemek yemek için bir restorana gittik. Yemeklerimizi sipariş ettikten sonra gelmelerini beklerken ikimiz de sus pus olmuştuk. Sessizliği bozmaya karar veren taraf ben olmuştum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: a day ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

polaroid love • baemsuriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin