Uyandığımda Saat öğlen 2'di hemen birşeyler atıştırdım ve kızları yanına gittim. Kızlar oturmuş All of use are dead izliyorlardı geldiğimi hisetmiş olucaklarki hemen bana baktılar ve yüzlerinde kocaman bir şaşkınlık ifadesi belirdi. Neye şaşırmışlardı? yüzünde ne vardı ki? cebimin içindeki el aynasına baktığımda bende şok olmuştum. Bembeyazdım. Hemen yanlarından ayrılıp lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadım,ve hafıf allık sürüp kızların yanına gittim. All of use are dead'in 2 sezon çıkmış oturduk ve izlemeye başladık. 2 sezonu bitirdiğimizde Saat 5'di kendi yerime geçip toparlandım. Tracy ile beraber uçaktan indikten sonra Annelerimize Kim haber vericek diye gönüllü seçtik. Ve o kişi kesinlikle bendim Annemle konuştuktan sonra BMW bir arabanin bizi alcağını söylemişti arabayı görür görmez koşmaya başladım. Arabaya binip yeni okulumuza geldiğimizde hepimiz şaşırdık çünkü okul çok büyüktü ve en önemlisi eski bor binaya benziyordu. Içeri girdiğimizde bizim isimlerimizi alıp okul formasını verdiler. İçerde bizim yaşımızda çok genç vardı. Onların arasından iki kız çıka geldi. "Merhaba ben anthasia kim yanımdaki ise Lia Kyra sizler kimsiniz?" dediğinde birbirimize baktık "Merhaba ben esila özer yanımdaki kumral saçlı ela gözlü berra yalçınkaya, siyah saçlı yeşil gözlü ise Elif Kaya." diyip sözü bittirdim." Köpeğin çok tatlıymış adı ne?" diye soran antahisiaydı. "Adı Tracy 1 yaşında" dedim ve ardından hoca geldi. "Yeni okulumuza hoşgeldinz Adım Benjamin nanda sizin savunma hocanızım buradan ayrılmazsanız 7 yıl sonra mezun olucaksınız. 4 Tane bina var. Summ,cors,vron ve onli binalarımı var sizi içeri alabilirim." içeri girdiğimizde içersinin kocaman olduğunu gördüm. Hepimizi bir testten geçirdiler ve hepimiz farklı binallara gittik ben ve berra ile aynı binadaydık elif ise vron binasındaydı. Kısa süre sonra bir kadın çıkıp "Merhaba 1 sınıflar ben alexender cros ben okul müdüresiyim ve bu okul artık yeni eviniz olucak. Bu okul Biraz değişik. Summ binasındakiler idol olmak için ders alırken cors binasındakiler ellerinde bir meslek sahip olmak için çok çalışacaklar. Vron binasındakiler yazar olmak için eğitim alırken onli binasındakiler ise oyunculuk eğitimini alıcaklar. Her senenin sonunda final sınavlara gireceksiniz ve ona görebir üst sınıfa geçiceksiniz. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat değişiklikler yapar
Ficção Adolescente3 arkadaş beraber yeni bir yolculuğa atılırlar.