Ben Derin Gece AKAY başarıları ile tanınan Avukat 23 yaşındaydım ve yalnız yaşıyordum. Ailem yoktu yetimhanede büyümüştüm. Kimi zaman düşünüyorum ailem beni neden yetimhaneye bıraktı diye ama çokta önemsemiyordum kendi ayakları üzerinde duran güçlü bir kadındım.
"Gece ne zaman geleceksin" dedi Kerem o ve ikizi yetimhaneden beri en yakın arkadaşlarımdı.
"Bilemiyorum öğleden önce davam var ona girip gelirim "dedim sakince.
"Tamam geleceğin zaman haber ver kerim başımın etini yedi "dedi güldüm Kerim hep öyleydi sabırsızdı.
"Neyse ben davaya geç kalmayayım "dedim cübbemi alırken
"Kazanabiliriz sana güveniyorum" dedi gülümsedim davalardan önce hep gergin olurdum ama Kerem hep sakinleştirirdi beni
"Görüşürüz çok çok öptüm sizi "dedim ve kapattım .
Duruşma salonunda gelince kapıda kim olduğumu bıraktım ve davaya odaklandım. Dava bitmişti ve kazanmıştım odama geçtim evrakları bıraktım bugün olan tüm davalarım bitmişti zaten 2 tane vardı. Çantamı aldım ve kapımı kilitledim. Adliyeden çıkıp otoparkta olan arabama bindim. Kereme haber vermiştim ortak eve varınca arabayı diğerlerinin arabasının yanına bıraktım ve arabadan indim kapıyı çaldım beklerken telefonumu aldım garip bir masaj vardı .
Gerçekten aileni merak ediyor musun?
Kimdi bu şimdi kaşlarım çatıktı kapı açıldı kafamı kaldıramadan biri bana sarıldı. Kerem Kerimi üzerimden aldı içeriye girdik Kerem polisti mesajı gösterdim numarayı taratırdı. Hiçbir şey çıkamamıştı. Kerem dikkatli olmamı söyledi daha sonra çaylarımızı içmeye başladık .Kerim doktordu Kerem polis ben ise avukat. Konu konuyu açtı evlere dağılma zamanı gelince hepimiz evlerimize gitmek için yola koyulduk siteye geldiğimde apartmanın önünde siyah bir araba vardı. Tedirgin olmuştum arabadan inip apartmanın içine gireceğim sırada.
"Derin Gece Akay yoksa Miray Kara mı demeliyim "dedi ses aramı döndüğümde tanımadığım bir yüzdü
"Kimsin "dedim güldü ve arabadan iki adam indi belimdeki silahı kontrol ettim
"Yerinde olsam yapmazdım "dedi elim ise hala arkamdaydı tek kaşımı kaldırdım.
"Kimsiniz dedim "sert sesimle söylediğim için şaşkındı .
"Abinle çok benziyorsunuz "dedi kaşlarım çatıldı.
"Kimsin" dediğimde.
"Ecelin olabilirdim ama maalesef seni canlı istiyorlar "dedi kaşlarım çatıldı.
"Kim "dedim bezmiş ifadesiyle
"Sen hep sorumu sorarsın "dedi ve bir adım attı.
"Yaklaşma" dedim silahımı çıkartım ona doğrultum adamlar ona siper olunca kaçtım ne kadar kaçabileceğimi bilmesem de.
Onlar beni kovalıyordu ben ise kaçıyordum telefonumu çıkartacak vaktim yoktu. yan sokağa girdiğimde çıkmaz sokağa girmiştim
"Sonunda bizi çok yordun bunun bedelini ödeteceğim" dedi sinirle ve nefes nefese
"Ne istiyorsunuz benden "dedim güldü
"Yine mi soru "dedi gülerek silahı tekrar doğrultum .
"Beni öldüremezsin 2 aydır seni izliyorum merhametin zayıf noktan "dedi
"Evet öldüremem "dedim kahkahası sokağı aldı.
"Ama merhamet hak edene verilir "dedim ve omzundan vurdum o omzunu tutarken adamlar onun yanına gitmişti. Fırsat dan yararlanıp kaçtım arabamın yanına geldiğimde hızla arabayı çalıştırdım. Hastaneye gidiyordum o adam kaçarken ateş etmişti karnımı sıyırmıştı. Arabayı park edip acile girdim Kerim buradaydı beni görünce şok oldu elimin baskılı olduğu yere baktı kan olan ellime
"Gece ne oldu "dedi hemşireler sedye getirirken.
"Bilmiyorum" dedim gözlerim kapanırken Kerim in sesleri geliyordu.
----
"Ben sana onu vur diye mi gönderdim "diye bağırdı adama
"Kaçıyordu" dedi adam
"Eğer ona bir şey olursa seni yaşatmam" dedi adamlar dışarı çıkınca dosyayı eline aldı Gece nin fotoğrafları vardı iç çekti hazırlanıp hastaneye gitti. Gece ameliyattan çıkmıştı.
------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİN GECE -gerçek ailem
ChickLitHayatın zorlukları ile tek başına mücadele eden bir kadın...