2.as if I already published it somewhere?

133 2 0
                                    

Tom

Je ráno . No pro mě. Je něco kolem 2 odpoledne . Nechce se mi nic . A to že vůbec nic . Neměl jsme chodit do toho klubu ale no co . Stalo se . A stane se zase . Mám pocit že mi praskne hlava . Prostě mě vybuchne jako meteorit. No blbé přirovnání ale co jste odemně mohli čekat.

Jo zdar my jsme se dlouho neviděli že? Nějakých 7 let? Cca. Jo už to tak bude . Nic moc se nezměnilo . Až na to že bydlím s bratrem sám tak asi nic . A teď jsem dospěléj ale jsem furt sexy . O tom žádná. "Stavej bratře máš tam už od rána snídani * doběhne bratr a radši ani nevchází ví že bych ho zabil . "Zalez skrčku" Řeknu a zalezu si víc pod peřinu. " máma by nebyla nadšená kdybych ji řekl ze ještě spíš ty hovado! Takže vstávat a cvičit bratře! Dělám to pro tvé zdraví!" Jasně pro mé zdraví. Chce aby mě klepla pepka. A on pak shrábl všechny peníze a majetek po rodičích. Nasrat .

Nakonec si sednu na kraj postele a tím pádem ještě moje teplé nohy dostanou raní šok. Studená podlaha . I když máme podlahy které mají být teplé tak je to na nic netopí to . Nebo topí ale ne jak bych chtěl. Vstanu a jen v teplakách a ve spodním prádle vyjdu z pokoje . Sejdu ty pekelně schody . A dostavím se do kuchyně. Kde jsou vajíčka. Toust a nějaká zelenina . K tomu džus. Sednu si a začnu jíst .

Bill

Je ráno 5 ráno. Nevím nemůžu poslední dobou spát takže chodím běhat. Takže jsem se sebral . A oblékl do sportovního. Nasadím si své hodinky na měření tepu . Na mobil napojím sluchátka a vyběhnu .
Nemám v plánu běhat dlouho . Většinou běžím jen kolečko. Od domu kolem hřiště k jezeru a kolem úřadu pak se dostanu k fotbalovému hřišti a pak dom . Právě jsme doběhl k hřišti kde je mrtvo . Všechny děti spí i dospělí pokud nevstávají do práce na raní nebo něco . Běžím a soustředím se na svůj dech aby mě nezačalo píchat v boku . Když v tom do někoho narazím a skolím se k zemi . "Sakra" zakleju si pod nos . Slyším jak si ta dana osoba něco zamrmle . Proto vstanu oprášim se a otočím se k osobě. Je to dívka. Blondýna. Vlásy má v culíku . Modré oči má orámováné tužkou. A doplněné linkou . A trochou řasenky. Pomůžu jí na nohy . "Omlouvám se" Řeknu a usměju se . " To je dobrý je to i má chyba měla jsem dávat pozor " Řekne a opráší si nohy . Naštěstí má jen odřeniny. "Omlouvám se ale musím:" omluví se a hned na to zmizí. Dobře to bylo divný. Ale dobře.

Běžím dál dokud nedoběhne dom kde si dám snídani a sprchu . Pak vzbudím bratra . Ta dívka z toho parku jako bych o ní slyšel ale kde? No nic .

Rebeka

Zrovna spěchám na praxe . Je něco málo po páté ráno. Jdu kolem parku a chybí jen kousek . Mám tam být za deset minut . Za patnáct minut mi to začíná a musím tam být chvilku před začátkem. Jdu kolem houpaček když do mě někdo vrazí . Skutalím se na zem . Jen slyším jak si ta dána osoba něco zamumla. "Doprdele to se může stát jen mě!" Zabrblu si na oplátku já. Chvilku čekám . Kouknu na osobu díky které se valím po zemi jak nějaký bezďák.
Je to kluk jako vždy. Černé vlasy . Asi šel běhat. "Omlouvám se " Řekne a u toho mi pomůže na nohy . "To je dobrý je to i má chyba měla jsme dávat pozor . " Řeknu . Všimnu si ze už musím. Protože do začátku mám Tři minuty. To si zase něco poslechnu . "Omlouvám se ale musím " s těmi to slovy zmizím...

what the fuck?! //Bill Kaulitz// TH//Kde žijí příběhy. Začni objevovat