4.dream or reality?

88 4 0
                                    

Dál se ještě chvilkama motám . Takže jsem rád když trefím do postele . Kde přemýšlením o ty holce vedle mě. Nakonec usnu...

_________

Rebby

Je nevím kolik je . Jediný co vím je že mi klepne pepka . Sotva si pamatuji co se stalo
Chvíli se snažím spomenout ale když si všimnu spícího Toma vedleme . V jeho triků a jsem úplně nahá. Tak to nebyla nuda .

Tom má svoji ruku přehozenou přes mé břicho. Opatrně ji sundám a vydám se do kuchyně. Kde je to jak po výbuchu. Všude se válí hadry a použité kapesníčky. Blivajs .
Pozbírám si oblečení které si obléknu . V domě je ticho takže to tak i zůstane když se obleču prohrabnu si vlasy utřu oči které mám černé od řasenky a obuju se . S nápadem odejít. Zavažu si tkaničky. A vytáhnu mobil. Chci otevřít vchodové dveře když v tom na mě vykoukne Bill? Jmenuje se tak? Asi jo . Byl běhat? Po včerejšku. Na tváři má úsměv. Jen se na pozdrav usměju . A odejdu . Něco říkal ale abych ho slyšela mě bolí moc hlava . Zavolám si taxík a počkám na něj. Moc dlouho to netrvá. Nastoupim a řeknu adresu .

Tom

Já jsem se asi před deseti minutami vzbudil . Koukám do stropu . Zdál se mi úžasný sen . O tom že jsem měl trojku s Billem a Rebby. Rebby jsem potkal náhodou včera když šla z práce z kavárny nějak jsme si padli do oka . Vtipný co . Jen se tomu zasměju . Ale je to divný zrovna s bratrem.

Z mého přemýšlení mě vyruší klepaní na dveře. " Rebby už odešla takže si jdi uklidí ty hadry a ty kapesníčky s tím ehm ." Řekne bratr přes dveře. Vstanu a všimnu si jsem jen v triků a spodním prádle. Já většinou spím v Teplácích a spodním prádle. Ale neva . Vstanu a dojdu dolů. Co se tu dělo? Všude moje a bratrovo prádlo , odpalky od brk a dvě flašky rumu nebo co to je . Pak hadry a nějake špinavé kapesníčky. "Bille!"
" No co je?" Zeptá se a seběhne schody . " Co se tu včera dělo?" " Ty si to nepamatuješ?" " No očividně ne ."
"Já, ty a Rebby jsme včera pili a kourili a pak jsme měli trojku " to poslední slovo Zašeptá . " cože jsme měli?" " trojku" Řekne už nahlas . A já si myslel že to byl sen . Možná bych za to byl rád. Ne že je Rebby škaredá naopak je nádherná. Ale s bratrem? No tyvole. Snad naposled.

Vezmu oblečení které hodím do pračky. Nasypu tam praci prášek. A zapnu jí .
Vezmu koš a nahazím tam kapesníčky. Vyhodim nedopalky a skleničky dám do koše na sklo . "No vidíš jak jsi šikovnej" rejpne si do mě bratr . Vyplaznu na něj jazyk . Najednou mi cinkne mobil . Kouknu na něj kdo zase otravuje . " kdo píše?" Zeptá se bratr s ušklebkem . " tvoje máma " " kouří pána !" Oplati mi můj argument. Přetočím očima . A natáhnu se pro rozsvícený mobil ...

what the fuck?! //Bill Kaulitz// TH//Kde žijí příběhy. Začni objevovat