Jessy ilk intikam alacağı kişiyi Justin olarak belirlemişti.Nedeni ise Justin'in kendisine birkaç kez saldırmasıydı.Aynı zamanda Justin,cinsel ilişkiye o kadar muhtaçtıki onu avlamak Jessy için daha kolay olacaktı.Jessy nasıl bir şekilde intikam alacağını düşünüyordu.Birçok şey gelmişti aklına ama hangisi daha zevkliydi?Jessy'nin intikam seçenekleri şunlardı:
1-Justin'i sarı renkte bir yazlık evinde sandalyeye bağlayıp bir maket bıçağı ile işkence yapmak.
2-Elinde 8mm'lik bir tabanca alıp Justin'in heryerini delik deşik etmek.
3-Kafasını koparıp Alisa,Cody ve Jack'in önüne atmak.
Jessy'nin aklında bulunan bu intikam çeşitlerinden en iyisi birincisi gibi geliyordu Jessy'ye ve uygulamaya karar verdi.İlk olarak sıradan bir kız gibi giyinerek Justin'in karşısına çıktı.Justin'e "Ben artık kendimi satanist olarak görmüyorum.Artık eski Jessy var.Ne olur beni affet Justin"der.Ve sarılmaya çalışır.Justin durdurarak "Birgün vazgeçeceğini biliyordum bu lanet olası şeyden"der ve sarılırlar.Bir süre seviştikten sonra Jessy ; "Daha rahat bir yere gidelimmi?Mesela bizim yazlıkta kimse yok." Der.Bu fikir çoktan Justin'in içine sinmiştir bile.Ormandaki o yemyeşil ağaçların arasından geçen o çakıllı yol üstünde Jessy hayli bir heyecanlıydı.Çünki bu ilk kurbandı ve daha önce kimseyi öldürmemişti.Yapabilirmiydi bilmiyordu ama acı çekerek ölmesini istiyordu.Bir zaman sonra yazlığa geldiklerinde resmen karşılarında bir villa vardı.Yazlığın o güzel rengârenk bahçesi,O güneş sarısı duvarları,o parlayan pembe kapısı adeta göz kamaştırıcıydı.İçeri girdiklerinde etrafın tertemiz olduğu anında dikkat çekiyordu.Justin'i öldürmek için bu evi kirletmek çok saçma.Ama Jessy bunu aklına koymuştu ve yapacaktı.Sevişmeye başladıklarında Jessy, Justin'i yavaşça soymaya başlar ve sandalyeye oturtur.Justin'in üzerinde sadece boxer kalmıştır.Jessy Justin'in ellerini arkadan bağlamaya başlar fakat Justin bunu bir tür fantezi olarak algılar ve buna izin verir.Aynı şekilde ayaklarınıda bağlar fakat Justin,Jessy'nin gerçek amacını anlamamıştır.Jessy başka bir odaya gidip üstüne yeniden "I am SAD" yazılı t-shirt'i giydi.Justin'in karşısına geçtiğinde ise yüzünde bir "piç gülüşü" vardı.Justin herşeyin farkına varmıştı ama iş işten geçmişti.Jessy Justin'in kaçmaması için maket bıçağı ile ayak bileklerini kesti.Daha sonra Justin'in tırnaklarını sökerek acı çekmesini sağladı.Tırnakları o kadar yavaş çekiyorduki bir tırnağı sökene kadar katliam yapılabilirdi.Ama acı çekmesinin en iyi yoluda buydu.Jessy işkenceye biraz daha devam edince Justin'in acı çekmesinden zevk aldığını hissediyordu.Bunun için dahada fazlasını yapacaktı.Herkeze.Artık kendini çok değişik hissediyordu.Başkalarının canını yakarak kendi zevk alıyordu,artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı.Bir süre daha devam eden işkence sonucu bir odun parçasıyla vücudunun ön tarafına(göğüs ve karın bölgesine) Derisini kazıyarak t-shirt'tede yazan "I am SAD" cümlesini yazdı.Ondan sonra kol bileklerini keserek Justin'i öldürdü.Justin'in fotoğrafını çekerek diğerlerine yolladı."Yanımdamı olacaksınız?Yoksa Justin gibimi?" Diye bir not düştü.Artık Justin ölmüştü.Bir sonraki kurbanın kim olduğunu Jessy bile daha seçmemişti.Kurban kim olursa olsun Jessy yine büyük bir zevk alacaktı.