Geçmişin Acıları

19 2 11
                                    

Alya ile bir parkta otuyorduk. Yanımızdaki parkta 3 tane kız ve 4 tane erkek çocuğu oyun oynuyordu ve saymak istemediğim aileleri...

Alya ile aramızda saçma bir şekile sessizlik vardı.Bir konuşma başlatmak istiyordum ki*Bing*
telefonuma bir bildirim geldi.Birden heyecanlandım ve telefonumu açıp üsten gelen mesajı okumaya başladım....

"Hediye çarkından aldığınız 1 GB internet bitmiştir.İyi günler dileriz"
~Vodafone

Ne?Cidden mi bunun için heyecanlanmıştım.Neyse birden Alya'nın sesini duydum başımı ona çevirdim

"Anka"dedi.

Önemli birşeyi mi olmuştu?Hemen
cevap verdim.

"Efendim,birşey mi oldu?"diye sordum. O da rahat bir biçimde cevap verdi.

"Yok be ne olucak onu bunu bırak da Saye'nin yaptığını gördün mü?"dedi

Bizim 4 ay öncesine kadar mükemmel bir arkadaş grubumuz vardı.
Saye,Alya ve ben hepimiz
herşeyimizi biliyorduk.
Saye çok güzel bir kızdı
ama anlamamak için herşeyi
yapıyordu biz ne kadar ona güzel
olduğunu desek de

Son zamanlarda Saye bizimle çok konuşmuyor ve ilgilemiyordu.
Bu durum bizi rahatsız etti
ama belli etmek istemedik
çünkü tek arkadaşı biz olamazdık
o yüzden bir şey demedik.

1 hafta falan böyle geçti ,düzelir sanıyorduk ama Saye bu kez hiç bizimle konuşmuyordu.
Ve beklenen oldu Saye sırlarımızı anlatmaya başladı
ve çok tuhaf bir şekilde Mete ve Saye çok yakın olmaya başladılar ondan sonra hiç konuşmadım, konuşmadık.

"Gördüm tabi Mete için bizi sattı şimdi bir çiçek almadı diye ayrıldı."diye yanıt verdim.

Ve Mete,Saye'nin eski sevgilisiydi.

"Kanka cidden çok saçma"diye cevap verdi.

Haklıydı...birden aklıma birşey geldi

"Kanka sana saçma gelebilir ama ya bu olayın altında birşey varsa..?"diyerek aklıma geleni dedim.

"Kanka bak hadi bizim iyiligimiz için yaptı sırları da o yüzden dedi peki niye bir çocuk çiçek almadı diye niye ayrılır?"kızgın bir şekilde cevap verdi.

Haklıydı."Haklısın."diyerek konuyu kapattım.

16/06/2023

Saye'nin anlatımıyla

Bu sabah erken kalktım çünkü ailem gibi olan kızlar ile buluşmaya gidicektim.Anka ve Alya onlarsız bir hayat düşünemiyordum.
Anka benim için bizim
grubun en güzeli ve en iyisiydi.
Alya da aynısıydı benim gözümde
hepsini eşit seviyorum ve bunu hiç kimse değiştiremez.Hemen yataktan kalktım,yatağımı topladım.
Lavaboya doğru yürümeye başladım geldigimde kapıyı açıp içeri girdim.Elimi yüzümü yıkayıp aynaya baktım.Onlar için fazla çirkindim ama onlar bana her zaman güzel olduğumu söylerler.

Hemen hazırlanmaya başladım saçımı maşa ile yaptım.
Ustume rengi belli olmayan bir crop altıma da paraşüt pantolonumu giydim.
Makyajımı yapıp evden çıktım.Bir AVM de görüşücektik.

Otobüs beklemeye basladım.Bi 10 dk sonra otobüs gelip bindim.

İçimde tuhaf bir biçimde kötü bir his vardı sanki bu son kez buluşmamızdı.

Zaten Mete bana çok zorluk
çıkarıyordu.
Annemin öldüğünü bilen tek kişiydi beni bunu herkese söylemeye tehtid ettiği için sevgili olduk.Bunu kızlara söyleyemezdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kanlı Mektubun Son Hatırası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin