Márk felment a színpadra. Már éppen mentem volna vissza a többiekhez amikor hirtelen egy erős szorítást éreztem a jobb csuklómon. Azonnal oda kaptam a fejem és Gerivel találtam magam szembe.
-Rebeka örülök hogy újra látlak - a mosolya kamubb volt mint a jordan amit viselt.
-Mit akarsz Geri? - kérdeztem undorral.
- Miért akarnék bármit is? Beka hát nem ismersz? - kezdte a kamu dumát.
-Geri hidd el ismerlek. Ezért mégegyszer megkérdezem. Mi a francot akarsz? - emeltem fel a hangom, mire rászorított a csuklómra. Megpróbáltam kitépni a kezem a kezéből de Ő erősebb volt.
-Akkor ha már itt tartunk. Te és Márk újra együtt? Ha ezt megtudja a sajtó.... Láttalak titeket az előbb. - mondta gúnyosan.
-Hah biztos bárki elhiszi a kétségbeesett Nádor Gergő szavait. - azt hittem győzök. Nem így lett.
-Beka hát hülyének nézel? Azt hiszed okosabb vagy mi? Hát csak szólok van videós bizonyítékom. - amikor ezt meghallottam a világ egy pillanatra sötétebb lett, megszédültem.
-Mit akarsz? -remegett a hangom
-Téged, vagy léptess vissza Márkot a Pop/rock zsűrik közül. - nem kérhet ilyet. Nem.
Ekkor egy puffanást hallottam, Geri hirtelen elengedte a kezem és az arcához kapott. Mögém néztem és Pepe állt ott.
-Pepe mit hallottál? -kérdzetem.
-Mindent Beki, mindent. Most akkor mégsem álmodtam hogy ti ketten....??- kérdezte feldobódva.
Ekkor Geri hirtelen vissza ütött Pepének aki szerencsére időben elhajolt a pofon elől. A baj csak az volt hogy közvetlen Pepe mellett álltam. Így a pofont én kaptam. Nem volt olyan nagy, hogy fájjon, viszont a gyűrűje felsértette az arcom. Pepe elvesztette a fejét és neki ugrott. Üvöltöttem hogy ne tegye, mert akkor Körte bajba kerül. Megértette és ellépett attól a faszkalaptól. Megbeszélés nélkül mindketten a többiek felé vettük az irányt, ahova időközben Márk is megérkezett. A fejemen a napszemüveg eltakarta a gyűrű, és a sírás nyomokat is.
A hangulat jó volt amikor oda értünk.-Szomjasak vagytok? -kérdeztem egy mosolyt erőltetve az arcomra. Majdnem mindenki bólintott. -akkor hozok vizet. - feleltem
-Gyerek ne menj, ott van Nádor. - hunyorított Körte. -Megyek én, a szarpofájú közelébe sem engedünk. -mondta. Ez volt az a pont amikor Pepére néztem és egyet értettünk hogy Körte nem tudhatja meg.
-Nem Körte megyek én- feleltem és már el is indultam.
-De Gyerek....- a végét már nem halottam.
Oda léptem a pulthoz.
-6 vizet kérek. - mosolyogtam az eladóra.
-Rendben Geri. Ha nem adod le a sajtónak a videót akkor nyilvánosan együtt lehetünk. De igazából nem. - bele törődtem. Márknak ez lesz a legjobb.
-Nem Beka nem érted. Téged akarlak nem azt hogy mindenki tudja együtt vagyunk. Legyél az enyém. - mondta. Arca az enyémtől nagyjából 10 centire volt. Tudtam hogy a többiek látnak. Tudtam hogy ez az egyetlen út, hogy Márkot ne tegyük tönkre. Így megcsókoltam az embert akitől undorodok. Rendesen vissza kellett tartanom a hányingerem mert szerintem a szájába okádtam volna. Miután szétváltunk több dolog is történt egyszerre. Hátra néztem a többiekre. Márk az irányunkba lépkedett, Körtével a nyomában. Pepe Körte után futott, de nem érte utol. Márk megállt előttünk és gúnyosan ezt fröcsögte:
-Gratulálok. Beka azt hittem te több vagy de látom csak egy ugyanolyan cafka vagy mint az összes. Sosem csalódtam még ekkorát - röhögte el magát. Körte a kezem nézte, Gerit, majd megint a kezem.
-Gyerek mi történt a kezeddel?? - kérdezte kidudorodó erekkel a nyakán. Basszameg. Erre a kérdésre Márk is rámnézett. Egy darabig nézte a kezem majd az arcáról döbbenetet lehetett leolvasni.
- Körte ez..
-Én voltam. - vett védelembe Pepe. Körte nyakon csapta.
-Eszednél vagy ember? - akadt ki. Érdekes hogy Körte Gerire meg rám nem mondott semmit. Ekkor a hangosba bemondták hogy Nádor Gergő próbája következik.
-Ez nekem szólt Baba majd írok. - kacsintott rám. Márk izmai megfeszültek, Körte még mindig idegesen ennyit szólt:
-Eg nekünk azt jelenti ideje mennünk. Vagy Gyerek te megnézed a lovagod előadását?-kérdezte. Ezek a szavak nagyobbat ütöttek mint Geri pofona. Némán elindultam a busz felé. Tudtam hogy Márkot mentem meg azzal amit csinálok. De ezt senki nem fogja tudni. Csak Pepe.
A buszra úgy szálltam fel, hogy majdnem eleredtek a könnyeim. Beültem a hátsó ülésre és némán néztem ki az ablakon. Ekkor csak annyit éreztem hogy a mellettem lévő ülés besüpped. Oda fordultam és Márk ült ott.
A szívem az ellentétét súgta az észszerűnek.-Beka egyszer fogom megkérdezni. Mit csinált? - kérdezte.
Márk szemszöge:
Tudtam hogy Nádor kényszerítette valamivel. Tudtam hogy bántotta. Láttam a kezén. Az Aranycsermelyen is ugyanezt csinálta vele. Beka nem csókolózna vele önszántából. Ennél jobban ismerem.
A kezembe vettem a sérült kezét és jobban szemügyre vettem. Kifejezni nem tudom mennyire ideges voltam, mert nem voltam ott amikor ez a tetvedék bántotta.-Beka beszélj vagy kiverem belőle. - mondtam, és megszorítottam az előttünk lévő ülést. Beka ekkor rám nézett. Nem tudtam mit gondol, mit érez mert napszemüveg volt rajta.
Oda nyúltam, levettem a napszemüveget majd megláttam. Először is azt, hogy sírt. Aztán nem kellett sok időnek eltelnie de észre vettem a szeme alatt véraláfutásos volt a bőre.-BEKA MI A FASZ? - kiáltottam, mire a buszban mindenki felénk fordult. Körte, aki eddig csendben nézte a történteket hátra sétált hozzánk.
-Gyerek miért sírtál? És mi a franc van az arcoddal? Oké mostmár mondja el valaki mi az isten folyik itt mert nem értem. Gyerek te mit keresel Nádorral, és Márk te miért viseled ilyen jól? És miért vagy összeverve? -kérdezte Bekától. Beka lehunyta a szemeit, a keze még mindig az én kezemben volt, amit Körte észrevett és méginkább kérdő tekintettel nézett ránk.
-Geri látott minket Márk. -kezdte - és csinált egy videót hacsak nem leszek teljesen az övé vagy...- megint elkezdett könnyezni. Basszameg Nádor kiverem belőle a szart is. Csak fejezze be Beka. Éreztem hogy akaratlanul is görcsbe rándultak az izmaim. Mi lehet a másik választás ha Beka ezt választotta?
-Vagy mi? - türelmetlenkedett Körte. - És mi az hogy titeket?
-Minket. Együtt. És kirakná az internetre a videót ha nem léptetlek vissza a pop/rock zsűrizésből. Aztán jött Pepe. Megütötte és Geri vissza akart ütni de Pepe elhajolt és így engem talált el. - Beka azért smárolt Gerivel hogy engem, a karrierem megvédje. És az a mocsok Nádor kihasználta.
-SANYI ÁLLÍTSD MEG A BUSZT! -kiáltottam. A busz megállt, lepattantam, és a többi adta magát. Elláttam Nádor baját...