شۆک بوون🤫

369 61 53
                                    

سڵاو جەماحەت چۆنن باشن حەیبە بۆتان سەیر دەکەن و ڤۆت ناکەن قەط قەط سیقەم نەدەکرد 😂 خوێنەری چیرۆکەکانی تریشم بن پەشیمان نابنەوە بۆهاوڕێکانتانی بنێرن با ئەوانیش بیبینن ئینجا بۆناو چیرۆک😊🦋
______________________________________

Marina pov;

دوای سەحاتێکی تر تەواو بووم واهـ شەش سەحاتە من خەریکی پاک کردنەوەم زۆر ماندوو بووم پشتم ڕێک خەریکە دەشکێت سەتڵە ئاوەکەم هەڵ گرت تاوەکوو لەدەرەوە بیڕژم بەڵام نا نا چیم کرد هەموویم بە ئەو کیم تایهیۆنگە دا کرد ئەیهاوار دەستی وەکوو مستێک لێ کرد چی بکەم خوایە زۆر توڕە دیارە مەگەر کەی توڕە نیە ؟؟

marina end pov:

مارینا: ئێ ببورە مەبەستم نەبوو

تایهیۆنگ: مەگەر کوێریت ها( بەتوڕەیەوە بەرەو مارینا ڕۆشتوو زلەیەکی لێدا مارینا بەچاوی پڕەوە سەیری تایهیۆنگی کرد)

مارینا: وتم مەبەستم نەبوو

تایهیۆنگ: چاوت دەرێ دورکەوە گەمژە( مارینا هەر لەشوێنی خۆی بوو بەڵام چاوەکانی خیانەتیان کردوو فرمێسکیان ڕشت تایهیۆنگ بە گرژیەوە سەیری ناو چاوی دەکرد )

مارینا: خودا پەشیمانت دەکاتەوە کیم تایهیۆنگ ( ئەمەی وتوو ڕۆشتە ژورەوە تایهیۆنگیش بەبێزاری ڕۆشتە ژورەکەی )

مارینا فرمێسکەکانی سڕیوو بەرەو ژوری مین جی ڕۆشت بەهێمنی لەدەرگاکەی دا دوای ئیزن وەرگرتن ڕۆشتە ژورەوە

مین جی: ئۆو مارینا

مارینا: بێزارت ناکەم بەڵام پێویستە نوێژ بکەم ئایە هیچ بەرماڵێک هەیە؟( دودڵ بوو لەوەی هەیان بێت چونکە ئاینەکەیان جیاوازە مین جی بەڕوخۆشیەوە سەیری مارینای کردوو هەستایەوەسەرپێو دەرگاکەی داخستوو وتی)

مین جی: با ئەمە نهێنی بێت کەس نازانێت من بەرماڵێکم هەیە( نزیک بۆوە لە دۆڵابەکەیو بەرماڵێکی دەرهێنا )

مارینا: ئاسایە بزانم لەکوێت بوو؟

مین جی: کاتێک مناڵ بووم هاوڕێیەکی مسوڵمانم هەبوو ڕۆژێک بەرماڵەکەی لەناو جانتاکەی من لەبیر کرد هەر هەمان ڕۆژ ماڵمان گواستەوە سیئۆل هەرگیز لەوکاتەوە نەم بینیوەتەوە وە تاوەکوو ئێستاش هەڵم گرتوە بەڵام من بەکاری ناهێنم دەتوانی تۆ بیبەیت( مارینا بە دڵ پاکی مین جی دڵ خۆش بوو بەرماڵەکەی لێسەندوو دواتر هەر لە ژورەکەی مین جی نوێژی کرد تەواوی کاتەکە مین جی سەیری مارینای دەکرد)

مارینا: هێشتا سەیرم دەکەیت؟

مین جی: بەڕاست بۆچی ئێوە نوێژ دەکەن؟( مارینا بە زەردەخەنەیەکی شیرین سەیری کردوو وتی)

He became a muslim(کۆتای هاتوە)Where stories live. Discover now