Chenle Gözlerini Açtığında Kendisini İlk Başta Beyaz Bir Tavan Karşıladı. Kaşları Başının Ağrısıyla Anında Çatılırken Etrafına Baktı Sessiz Olmaya Özen Göstererek. Duyuları Hâlâ Tam Yerine Gelmese De Hayatta Kalma İçgüdüsü Onu Ele Geçirmiş, Aşina Olmadığı Odayla Kaçırılma İhtimalleri Dolaşmıştı Aklında. En Son Jisung İle Yaşadıkları Vardı Aklında, Gerisi Muammaydı.
Temkinli Bakışlarla Etrafa Bakarken Rahatsız Edici Sessizlik Gittikçe Uzuyor, Bu Odada Da, Binada Da Tek Başına Olduğu İzlenimi Veriyordu. Jisung'un Yaptıklarına Anlam Veremedi Chenle Ve Oldukça Sinirlendi. Fırsat Bulduğunda Karnına Bıçak Saplayıp Acı Çekmesini Zevkle İzlemeyi Aklının Bir Köşesine Yazdı.
Titreyen Bacaklarına Rağmen Doğruldu Yavaşça. Ellerinin Arasındaki Beyaz Güle Anlamsız Bakışlar Atarken Yattığı Yatağın Dört Bir Yanını Kaplayan Diğer Beyaz Güller De Şaşırtmıştı Bir Hayli. Büyük Yatağın Tüllerini Dikkatle Açıp Odada İşe Yarar Neler Olabileceğine Bakmak İstedi Lakin Odanın Zeminini Ve Duvarlarını Saran Diğer Beyaz Güllerle İyice Nevri Döndü.
Neler Oluyordu Bu Odada? Her Şeyi Jisung Mu Yapmıştı? Beyaz Güllerin Ne Gibi Bir Anlamı Vardı?
"Bu Ne Sikim-"
Yere Bastığı Anda Güller Ayağının Altından Çekilirken Geri Yatağa Oturdu Chenle. Bu Güller Canlı Mıydı Yoksa Yeni Uyandığı İçin Saçma Halüsinasyonlar Mı Görüyordu?
Gözlerini Yatağındaki Güllere Çevirdi Ve Tetikte Bekledi Chenle, Nedense Kendini Güvende Hissedemiyor, Olası Bir Saldırıda Nasıl Kaçacağını Hesaplıyordu Ki Kapının Açılma Sesiyle Ne Olacağını Umursamadan Atladı Yataktan. Tüller Yüzünden Kimin Geleceğini Göremediği İçin Yaptığı Bu Hamle, Onu Doğrudan Tanımadığı Biriyle Karşı Karşıya Getirirken Fark Ettiği Şeyle Geriledi Adımları.
Chenle Gerilerken Ona Doğru Yaklaşmaya Başladı Kızıl Kıyafetler İçindeki Genç. Gözleri De Kıyafetlerinden Farksızdı Ve Attığı Her Adımda İki Yanında Bulunan Beyaz Güller Kanıyor, Kanları Beyazlığını Kızıla Boyuyordu.
"Zhong Chenle," Dedi Kızıl Gözlere Sahip Olan Genç. "Ekselansları Sizi Bekliyor, Beni Takip Edin, Bu Taraftan."
Kafası Allak Bullak Olsa Da Karşısındaki Gençten Yayılan Aura Yüzünden Duraksamış, Ekselanslarının Kim Olduğunu Düşünmeye Çalışmıştı. Jisung Olma İhtimalini Vermek İstedi Başta Lakin Jisung Böyle Saçma İthamları Oldu Olası Sevmezdi. Yalnızca Kendisine Saygı Duyulmasını İster, Gerisine Karışmazdı.
"Kim Bu Ekselansları?"
"Sizinle Konuşma Yetkim Yok, Lütfen İşimi Zorlaştırmayın."
Genç Donuk Yüzünden Ödün Vermezken Gözleriyle Odayı Taradı Fakat Hiçbir Şey Yoktu Etrafta, Kan Kızılına Boyanmış Güller Dışında. Tehlike Çanları Dört Bir Yandan Çalıyor, Hayatta Kalma İçgüdüsü Karşısındaki Kızıl Genci Öldürmeye Zorluyordu Fakat Chenle Hiçbirini Yapmadı. Emin Adımlarla İlerledi Kızıl Hareleri Gence Ve Sinsi Gülümsemesini Gün Yüzüne Çıkardı.
"Beni Ekselanslarına Götür O Hâlde."
...
Chenle Giymesi İçin Verilen Kıyafetleri Sorgusuz Sualsiz Üzerine Geçirirken Kafasında Çalan Tehlike Çanları Asla Susmuyor, Etrafında Silah Olarak Kullanacağı Bir Şey Bulamamanın Siniriyle Hızlı Hareket Ediyordu. Ne Giydiğinin Farkında Bile Değildi, Yalnızca Jisung'u Bulmak İstiyor, Ona Neler Olduğunu Sormayı Düşlüyordu. Üstelik Vaat Edilmiş Harika Gece Sözünü De Tutmamıştı! Kesinlikle Affedilemez Suçların Başını Çeken Yegane Sorun Da Buydu.
"İçeri Girdiğinizde Ekselanslarının Gözlerine Bakmamanızı Tavsiye Ederim." Kapıyı Üç Kere Üç Farklı Şekilde Tıklatan Kızıllar İçerisindeki Genç Gülümsedi Ve Sivri Dişlerini Ortaya Çıkardı. Aurasının Korkuttuğu Yetmiyormuş Gibi Bir De Keskin Dişlerinin Varlığı İyice Huzursuz Etmişti Chenle'yu. "Zira Ölümünüz Ekselanslarını Üzer."
"Ben Bile Kendi Ölümüme Sevinecekken Bu Ekselanslarınız-"
"Sizi Bekliyor."
Genç Fütursuzca Sözünü Keserken Kaşları Çatılsa Da Sesini Çıkarmadan Açılan Kapıdan İçeriye Girdi Chenle. Soğuk Ve Karanlık Oda Kendisini Karşılarken Başını İnadına Kaldırmış, Keskin Gözleriyle Taramıştı Etrafı Hızla. Tehdit Unsuru Olarak Yalnızca Aynadaki Yansımasını Gören Chenle Tek Kaşını Kaldırdı Merakla. Aynalarla Dolu Bu Odada Kalan Ekselanslarının Kendisiyle Ne Gibi Bir İşi Olabileceğini Merak Etmişti. Ayna Fantezisine İlgi Duyan Birisiyse Şimdiden Gözündeki İtibarı Düşmüştü.
Aynalara Bakmaktan Nefret Ederdi Zhong Chenle.
Aynalarda Gördüğü Yüzden Değil De Harelerden Nefret Ederdi. Yüzünden Oldukça Memnundu, Yakışıklıydı Ve Güzeldi Ama Konu Kana Susamış Harelerine Bakmaya Gelince Tüm Vücudu Titrerdi. Kendisiyle Ne Kadar Barışık Olursa Olsun Gözleri Chenle İçin Karanlık Bir Mağara Gibiydi.
Tüyler Ürpertici Fakat Merak Uyandıran, Biraz Da Korkutan.
"Kanlı Gölde Doğan Nadide Çiçek, Bai Lianhua." Tanıdık Ses Karanlık Odayı Sararken Sesin Geldiği Yöne Doğru Döndü Chenle. Gördüğü Kişi Karşısında Neredeyse Şaşırmasını Gizleyemeyecekken Son Anda Engel Oldu Kendine. "Fanilerin Yaşamına Göre Üç, Biz Lianhua'lar İçinse Üç Yüz Yılın Sonunda..."
Yatakta Yatan Bedene Doğru Yaklaştı Ve Yorgun Görünen Yüze, Beyaz Saçlara Baktı Chenle Hayal Kırıklığıyla. Bu Gerçek Olamazdı.
"Sonunda Uyandın, Seni Beklerken Ölmekten Çok Korkmuştum. Hâlâ Canlıyken Seni Son Kez Görebilmek Ne Güzel..."
Kararsız Bakışlarla Geri Çekildi Chenle. "Jisung..?"
Gülümsedi Yatakta Yatan Beden. Buruşuk Yüzü Daha Da Kırışmıştı.
"Yeni Dünyaya Merhaba De Lianhua, Daha Yaşayacak Çok Ömrümüz Var."
...
ARKADAŞLAR SELAM
ÖNCELİKLE BENİ OK YAĞMURUNA TUTMADAN ÖNCE Bİ DURUN
Buyurun Şarabımızdan Birkaç Yudum Alın Ve Ölümsüzlüğün Kapısını Açın 🍷
Diğer Bölümde Ortalığın Amına Koyup Kaosun Anasını Sikicez, Üstelik Mirror Smut Da Göreceksiniz Bu Yüzden Beklemede Kalın~
Sorularınız Ya Da Merak Ettikleriniz Hakkında Çekinmeden Yazabilirsiniz, Yorumlarınızı Merakla Bekliyorum!
NCT İle Kalın, Chensung İle Kalın ❤️
Buse Çabuş Beğendin Mi Bölümü 👉🏻👈🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 Years | Chensung
Fanfiction"Üç Yıl Boyunca Dönmemi Mi Bekledin?" Park Jisung × Zhong Chenle 15 Bölümde Final Serisi-9