Dimineața te-ai trezit cu Tom care avea capul în sânii tai așa că nu ai vrut sa-l trezești și te-ai aplecat ca să iei telefonul și stăteai pe el pana când acesta sa trezit.
T:Bună dimineața
E:Bună dimineața
T:Te-ai trezit prima oara înaintea mea minune
E:Hm da ciudat
T:Astăzi mergem sa vedem animale!
E:Și strigoi
T:Cum adica
E:Pai ai zis ca mergem la casa groazei
T:A da uitasem
T:Hai sa mergem sa mancam
E:Ție foame
T:Daa nu știu de ce poate mie pofta de tine prea mult
E:Eh răbda
T:MhmTe-ai dus la baie unde Tom se bagase în dus asa ca după ce te-ai spălat pe dinți te-ai băgat și tu cu el.Dupa ați mers la bucătărie iar Tom sa pus sa completeze niște hârtii în timp ce tu făceai niște clatite cu caramel și vanile cu căpșuni.
Șimti cum o mână te strânge de talie și ai întors capul la Tom și la-i sărutat iar în timp ce tu preparai clătitele acesta te săruta pe gat și îți făcea semne.
E:Tom ajunge cu semnele nu vreau sa se vadă
T:De ce nu asa voi arata ca iești a mea
E:Poate dar se vad urat
T:Bine o sa ma opresc
Apoi acesta te-a sărutat și sa dus înapoi la hartii.
Ați mâncat apoi te-ai dus sa îți alegi hainele.Pentru ca mergeati la zoo și sa vedeți animale ti-ai luat un outfit casual asa arata:
Make-up:
Haircut:
T:Mm ce frumoasa iești
E:Mersi
.........................................................................
La ferma cu animale:Tom a muls o vaca iar tu ai călărit un cal și ați hrănit diferite animale.Erau și cățeluși de vânzare iai zis lui Tom dar acesta nu a vrut ai încercat totul dar el a zis sa luați unul de rasa.Te-ai suparat pe el pana ați ajuns la gradina zoologica:acolo te-ai plimbat peste tot și ai văzut o mulțime de animale de care nici nu știai.Acum o sa va las niște poze cu animale cute.
:
CITEȘTI
Și o fata poate! -Tom Kaulitz
RomanceTotul începe atunci când prietenei tale îi place o banda foarte mult și decizi sa mergeți în Germania sa o vedeți.Acolo te întâlnești cu Tom Kaulitz cel mai puternic mafiot din lume prima oara la-i luat in ras dar de la un pariu ati ajuns impreuna.A...