NATHAN
Miután felébredtem megnéztem Oliviát, és láttam, hogy alszik. Lementem és csináltam magunknak reggelit. Tojást és bacont. Basic de finom.
Utána felébresztettem Oliviát akivel most itt ülünk az asztalnál és eszünk.
Miután befejeztük gyors elmentem a boltba és hoztam ebédnek valót meg pár nasit.
Miután visszamentem láttam, hogy Olivia süt valamit a konyhában.
"Te meg mit csinálsz?" Kérdeztem és oda sétáltam.
"Muffint" Mondta
"Jó de ne gyújts fel semmit ha lehet" Mondtam mire ő elkezdett gúnyosan nevetni."Anyám hívott, hogy haza kell mennem a muffint majd vedd ki a sütőből" Mondta és felkapta a táskáját.
"Oké. Szia!"
"Szia" Mondta és kisétált az ajtón
—————————————————
OLIVIAAmikor hazamentem egyből anyám irodája felé vettem az irányt.
"Szia anya! Miujság?" Kérdeztem ő pedig felém fordult.
"Szia Olivia! Láttam, hogy csinálnotok kell projektet a kötelező olvasmányból. Kiolvastad már?"
"Nem de-" Nem hagyta, hogy befejezzem.
"Akkor menj a szobádba és olvass" Mondta és visszafordult a gépéhez.Mindig is komolyan vette a tanulást. Sose örült ha négyesnél rosszabb jegyet kaptam.
Felmentem a szobámba és elkeztem olvasni. Tudtam, hogy amíg nem olvasom ki addig úgyse enged sehova. Annyira nem volt hosszú könyv, 400 oldalas. De olyan unalmas, bele halok mire kiolvasom.
—————————————————
Már a 200. oldalon jártam amikor úgy döntöttem tartok egy kis pihenőt és lezuhanyzok.Megmostam a hajamat is amit utána kontyba kötöttem. Felvettem a pizsomámat és visszafeküdtem az ágyamba és folytattam az olvasást. Halál unalom volt.
Kb. 10 perc után pittyent a telefonom.
"Szia miújság?" -L
"Szia Luna! Semmi különös, csak a kötelezőt olvasom" -O
"Aaa uncsi! Nem mész bulizni vagy valami?" -L
"Amíg nem olvasom ki anyám úgyse enged el" -O
"Igen, igazad van" -L
"Na és milyen a tábor?" -O
"Nagyon jó, kedvesek az
emberek" -L
"Ennek örülök" -O
"Na jólvan hagylak olvasni!
Szioo" -L
"Sziaa" -OLetettem a telefonom, de már nem volt kedvem olvasni, szóval lekapcsoltam a lámpám, és aludtam.
YOU ARE READING
OLIVIA
RomanceEz a történet Oliviát fogja követni aki egy középiskolás lány. Legjobb barátnőjével Lunával nagyon régóta jóba vannak. Lunának van egy bátyja is Nathan, aki Oliviának mindig tetszett egy kicsit, de úgy gondolta soha nem lesz belőle semmi. De ki tu...