Prolog

56 2 0
                                    

Totul se întâmplă cu un motiv . Asta este ceea ce m a învățat viața pe mina .
Ce înseamnă oare asta? Păi Idee de bază este că fiecare eveniment sau experiență în viață are o anumită semnificație sau înțeles și că nimic nu este întâmplător sau fără un scop anume. Această perspectivă poate aduce un sentiment de încredere și înțelepciune în fața adversităților sau a momentelor dificile, deoarece sugerează că ,și cele mai dificile experiențe pot avea un rol în dezvoltarea personală sau în îndeplinirea unor scopuri mai mari. Din perspectivă spirituală sau filozofică, ideea că "totul se întâmplă cu un motiv" poate fi asociată cu concepte precum karma sau destinul, sugerând că fiecare acțiune și fiecare eveniment contribuie la un plan mai mare sau la o evoluție spirituală.

Mereu am crezut în destin , mereu am crezut ca universul deja mi a scris povestea și ca această trebuie urmată fără doar și poate . Acest aspect ,ca în viață am un rol important ,ca nu sunt în plus , și ca ceva special este pus de o parte și pentru mine m-a ajutat să lupt pentru toate visele mele speciale și să nu mă las doborâtă de nimeni .

Un lucru copilăresc în care încă mai cred cu tărie ca avem nevoie în viață este iubirea adevărată . Iubirea aceea care ne oprește inima în loc pentru câteva secunde apoi începe să bată fără liniște . Acel sentiment care nu te lasă să dormi nopți la rând ,iar atunci când o faci, în vise vezi persoana care ți a furat inima .

Însă cu certitudine aceasta este cea mai grea etapă a poveștii scrise de univers .Este ca o primă carete pe care o citești în viața ,începi să citești pe silabe îmbinând cuvintele în fraze și paragrafe,iar atunci când prinzi gustul lecturii nu te mai poți oprii din citit ...

Asta e dragostea adevărată ...o luptă în care sufletele se vor răni cel mai mult ,dar totodată, se vor vindeca pentru totdeauna.


___________________

Bunaaaa dragilor !! Asta a fost un mic început al acestei povești care ,sper ca va inspira pe mulți alți copii talentați să nu și ascundă harul și să dea frâu imaginației . Sunt pe platforma aceasta de foarte mult timp și am avut atât de multe idei și niciodată nu am vrut să le prezint cu adevărat tuturor .... Sper ca asta va fi începutul unui drum frumos și sper să mi fiți alături în călătoria mea !

Mulțumesc ca ați început această poveste ,apreciez enorm !!!

Acum ori niciodată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum