Yazicak bisey gelmiyo aklıma bölümlerin gec gelmesi bu yüzden
bide sinav haftambu bolum finalde olabilir bilmiyorum yeni bi fic yazmayı düşünüyorum bunu bitirip
yeni yazacagim fic full duz yazi olabiliirİYİ OKUMALAAAR
____________
Taehyung
selamBogum
selam Taehyung
yazmazdın normalde
bir sorun mu varTaehyung
sadece
buluşabilir miyiz
bana da gelebilirsin
sorun olmazBogum
tamam o zaman birazdan evden çıkarım
gelirken almamı istediğin birşey var mıTaehyung
/muzlu puding
/muzlu p
hayır gerek yok
sadece gel lütfen______
Bogum'a mesaj attığım gibi bana evden çıkacağını söylemiş ve yaklaşık on dakika sonra kapımda olmuştu. Gelirken birkaç atıştırmalıkta almıştı ve şuan ikimizde koltukta yan yana oturuyorduk.
"Anlat bakalım dinliyorum beni buraya boşuna çağırmış olamazsın değil mi?"
diyince bacaklarımı bağdaş pozisyonuna sokup ona döndüm, gözlerimi kaldırıp yüzüne baksam ağlayacak gibiydim. Benden hoşlanan bana duygular besleyen -benim arkadaş olarak gördüğüm- kişiyi şuan karşıma almış, sanki başka kimsem yokmuşçasına ona sevgilimin bana karşı yaptığı sorumsuzlukuklar, aldatışlar hakkında dert yanacaktım
O kadar saçmaydı ki fakat bir o kadar da ihtiyacım vardı.Aklıma o an sadece Bogum gelmişti bilmiyorum. Belki de bende artık ilgi görmek istiyordum, belki de bana en çok ilgi göstermesi gereken, sevmesi gereken kişiler bunu yapmayınca bende artık bıkmış ve sevgiyi başka yerlerde aramak istemişimdir.
"Yine aldattı Bogum. Ben o kadar kötüyüm ki aklım hiç birşeyi almıyor kafam çok karışık uçurumun doruğunda gibiyim"
Gözyaşlarım çoktan torbasını terketmeye başlamıştı bile ama şuan omuzunda ağlamam gereken kişi kim bilir nerelerde napiyordu. Artık bunlari düşünmek, bilmek istemiyorum.
"Sakin ol Taehyung, su istiyor musun?"
"Hayır"
"Bunları söylediğim için üzgünüm Taehyung ama sikip köşeye atmak için barıştığı bariz, ve onu her seferinde affeden sensin. Sen onun için fazla iyisin Taehyung, fazla safsın"
"Beni her seferinde nasıl manipüle ediyor anlamıyorum, her seferinde ona kanıyorum onun her zaman en doğru çözüm olduğunu düşünüyorum. İnan bana Bogum bende çok yoruldum artık"
"Seni böyle görmeye dayanamıyorum, her seferinde o sikik piç yüzünden bu hallere maruz kalıyorsun, biliyorum onu içinde bitirmek zaman alır ama yanlış kişiyle yanlış bir ilişki kurmayı bırakmayı öğrenmelisin"
Karşımdaki bedene sıkıca sarıldım, gözlerimi yumdum ve anıların gözlerimin önünden bir film şeridicesins geçmesini izledim.
Ağlamalarım biraz daha hafiflemiş, yerini küçük hıçkırıklara bırakmıştı, şuan sırtımı sıvazlayan ve saçlarımı okşayan el ve sahibi beni o kadar huzurlu hissettiriyordu ki.Ama ben hâlâ içimden bu bedenin Jungkook olmasını dileyip duruyordum. Nolurdu sanki bana aynen bu şekilde sarılsa, öpüp koklasa. Yemin ederim ki o bana bir adım atsa ben ona on adım atacak kadar salaktım, fakat ben meğerse onun hep yalancı adımlarına inanmıştım ve benim attığım adımlar onun için birer boşluktu.
"
Bogum"
"Hm"
"Yurt dışına gideceğim"
"Saçmalama Taehyung nerden çıktı bi anda"
"Buradaki herşey bana onu hatırlatıyor Bogum. Gideceğim ve bir daha asla geri dönmeyeceğim"
"Taehyung, yapma bunu gerekirse onu unutman hatırlamaman için her türlü şeyi yapmaya hazırım yemin ederim, eğer gidersen bende geleceğim seni bırakamam"
"Hayır Bogum anlamıyorsun cidden böyle olmuyor, ben kararımı verdim herkesten , herşeyden kaçacağım"
"Arkanda bıraktığın şeyleri düşün, daha bitirmedigin bir üniversiten ve geride bıraktığın birsürü arkadaşın var. Umrunda değil mi ? "
" Arkadaşlarım tabiikide bir yana ama burdan gitmek istememin en büyük sebebi o. O bunları yaparken beni umursamadıysa bende onu umursamayacağım, bence şuan bile onun umrunda değilimdir."
"O zaman izin ver bende geleyim Taehyung, orada bir evin veya bir düzenin yok yeterli paran var mı"
"bir hafta içerisinde herşeyi ayarlayacağım Bogum ayrıca gelmeni istemiyorum. Kafa dinlemeye ihtiyacım var artık cidden, artık geleceğime ve hayatıma odaklanmak istiyorum. "
"Haklısın sana birşey diyemiyorum sadece senin için endişeleniyorum biliyorsun sana zarar veren herşeyden herkesten nefret ediyorum"
"Teşekkür ederim"
" Niçin "
"yaptığın herşey için, bana verdiğin değer için, tesellilerin için Bogum ne kadar teşekkür etsem yaptıklarının yanında az kalır. Üzgünüm hislerinin karşılığını sana verecek biri değilim ama sen bana ne kadar değer verdiğini zerresine kadar hissettirdin"
"Bunun için üzgün olmana gerek yok Taehyung, yaptığım herşey olsun sevgim bile karşılıksız kalabilir ben senden birşey beklemiyorum seni zor durumda bırakacak herhangi bir kararı zorla aldırmak istemiyorum"
"Bu gece burda kalır mısın?"
"ne zaman istersen burdayım"
Finale yaklasiyoruuz ne dusunuyorsunuz
UZUN BOLUM YAZMA FOBİM VAR GALİBA UZGUNUM KİSA OLUYOR USENİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Memory | tk
FanfictionAşk mı bu? yoksa delicesine bir hırs ve takıntı mı? taekook☆ text + düz☆